Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stephanie_M schreef:Bij mijn werk doen ze gewoon een kerstborrel:) Huren ze bar af in een restaurant, vol gas drinken en lekker stampot en kleine hapjes erbij. In plaats van een pakket dus.
Kleemans schreef:takkie_muis schreef:Gewoon worst XD , bierpakket?
Dat krijgen ze altijd met hun verjaardag
Vlees dan ? Rollade voor de familie met een cadeaubon? , maarja die verjaardagen he pff . Ben blij dat ik geen kerstpakketen bedrijf heb pff.. LHS13 schreef:Stephanie_M schreef:Bij mijn werk doen ze gewoon een kerstborrel:) Huren ze bar af in een restaurant, vol gas drinken en lekker stampot en kleine hapjes erbij. In plaats van een pakket dus.
Dat is ook leuk zeg!
Vorig jaar heb ik een trolley gehad vol met vreterijen etc die altijd wel bruikbaar zijn, of een jaar later terugvind in de kast en het dan uiteindelijk toch maar weggooit.
Mijn vriend daarentegen krijgt altijd een groot pakket met redelijk prijzige parfum en champagne erin.
Stiekem ben ik wel blij met vreet pakketjes hoor!
Dus dit jaar 'gewoon' weer voor het traditionele kerstpakket, gewoon voor de verrassing
Stephanie_M schreef:Bij mijn werk doen ze gewoon een kerstborrel:) Huren ze bar af in een restaurant, vol gas drinken en lekker stampot en kleine hapjes erbij. In plaats van een pakket dus.

DeMolenhoek schreef:Hier krijgen we een bon en mogen we online een product uitkiezen. Vorig jaar was dat een keukenrobot bij mij!
Is trouwens 1 van de weinige bedrijven hier dat ik dat weet doen. (België)
Misschien omdat het Texaco is en de hoofdzetel in Nederland zit?
. Helaas vallen ze steeds meer tegen.
. 
daar wordt ik wel vrolijk van hoor! Alwiene schreef:DeMolenhoek schreef:Hier krijgen we een bon en mogen we online een product uitkiezen. Vorig jaar was dat een keukenrobot bij mij!
Is trouwens 1 van de weinige bedrijven hier dat ik dat weet doen. (België)
Misschien omdat het Texaco is en de hoofdzetel in Nederland zit?
Is een kerstpakket in België niet gebruikelijk?