Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nachtlampje schreef:Ja snap ik. En hebben jullie (anderen ook van dit topic!) eisen van wat er minimaal moet zijn?
Bv aantal slaapkamers, of aantal m2, of aantal wc's ofzo?

SandravdB schreef:Iemand die me moed in kan spreken, mannen zijn op en neer met meubels die nu weg kunnen daar heen, maar rotzooi om me heen, heb dan geen overzicht meer en daar kan ik niet tegen
SandravdB schreef:Iemand die me moed in kan spreken, mannen zijn op en neer met meubels die nu weg kunnen daar heen, maar rotzooi om me heen, heb dan geen overzicht meer en daar kan ik niet tegen
sammiesam schreef:Ooh wat een leuk topic, ik doe mee!
Vriendlief en ik willen volgend jaar ook gaan samenwonen. Hij is nu klaar met zijn opleiding (Nederlands recht), maar wilt totaal iets anders gaan doen dus dat is nog even lastig..
Ik studeer nog maar heb een stabiele bijbaan met een ruim inkomen, bij mijn opleiding worden afstudeerstages vaak ook goed betaald.
Voordeel is dat ik straks dan een uitwonende de beurs krijg wat niet bij het inkomen gerekend wordt, dus hopelijk kunnen we een huisje krijgen met een lage uur en subsidie:)
Liefst omgeving Arnhem omdat we beiden onze sport en dingen hier in de buurt hebben.
Oja hij is 23 en ik word volgende maand 22 en zijn al 6 jaar samen.

In Lunteren stond nu een huisje te huur met stallen, bak en grond erbij.
maar heb je een linkje? Dan ga ik er wel wonen.
we moeten even 'geduld hebben tot hij klaar is met de opleiding die hij nu doet' en dan kunnen we eindelijk samenwonen