1 jaar samen met vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naaoommii

Re: 1 jaar samen met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 01:59

Ik hou dit topic ook even bij, wij hebben 9 februari een jaar en zitten nu al ons af te vragen wat we gaan doen. Toen we en half jaar hadden zijn we naar preston palace geweest, maar willen nu gewoon iets simpels niet veel reizen.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:20

Ik ben al twee jaar op vakantie (zonder hem :') ) Hij mist er niks aan, want hij hecht er geen waarde aan en is de datum vergeten :+

Youri1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:26

Toen ik een jaar had (op 1 augustus) waren we in Frankrijk. We zijn gewoon in een klein lokaal restaurantje gaan eten, was erg leuk :)

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:27

Ik lees even mee, aangezien ik en mijn vriend ook al op de 8 maanden zitten en ik graag iets leuks wil doen, maar geen idee heb wat! :)

Met mijn ex heb ik overigens niks gedaan, maar dat was ook echt een saaie zak :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:34

Gewoon niets doen... Ik ben nooit zo van de jubileums... Wordt zo'n verplichting, gezeik om niets.... (Ok, ik boycot ook al jaren mijn verjaardag en kerst...)

Het is gewoon een dag zoals alle andere dagen... Ik blijf er gewoon bij dat je van elk moment moet genieten samen... En leuke dingen doen, kan gewoon altijd...

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:34

Wij huren waarschijnlijk op die dag een kamer met verschillende relax mogelijkheden zoals :
(Privé) sauna,zwembad,bubbelbad,Turks stoombad in 1.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:35

Volgens mij zijn we ergens gaan eten. Proberen we elk jaar te doen :) Cadeautjes hebben we 't eerste jaar wel gedaan maar nu niet meer :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:35

Lianne86 schreef:
Gewoon niets doen... Ik ben nooit zo van de jubileums... Wordt zo'n verplichting, gezeik om niets.... (Ok, ik boycot ook al jaren mijn verjaardag en kerst...)

Het is gewoon een dag zoals alle andere dagen... Ik blijf er gewoon bij dat je van elk moment moet genieten samen... En leuke dingen doen, kan gewoon altijd...

Helemaal mee eens :j

Youri1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:42

Michelle_ schreef:
Wij huren waarschijnlijk op die dag een kamer met verschillende relax mogelijkheden zoals :

Die ga ik onthouden voor als ik twee jaar samen ben met mijn vriendin :D

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:42

saddledancer schreef:
Wij hebben ook echt een datum want vriendlief is een heerlijke old fashioned Brit, die me dus heel braaf mee uit eten genomen heeft (in suit want dat hoort) en daarna tijdens een wandeling langs de Thames (woonden toen nog echt IN London :) ) gevraagd heeft of ik zijn vriendin Wilde zijn :j <3 verder is het misschien ook wel leuk Om iets Te doen waarvan je toevallig weet dat vriendlief er al heel Lang heen wil? Zo zijnneij voor valentijnsdag toen naar een speciale dag in de harry potter studios geweest,toen alle film dieren er in het echt waren geeky, niet romatisch, maar oh wat vond ik dat GAAF (en we hebben een hele coole goto met hedwig :') )

Haha die van mij ook inderdaad :D

Hoewel het bij ons iets anders was omdat we al langer dan een half jaar 'eigenlijk wel samen waren maar toch niet' (onder andere omdat ik toen nog in Nederland woonde en meneer 'wilde geen relatie' maar we waren al wel samen 2 weken op vakantie geweest. Bij mijn familie in Griekenland. En zo :+ ), dus toen hij het uiteindelijk vroeg was ik echt verbaasd :') Is nog een beetje een drama aan vooraf gegaan en toen ineens besefte hij zich dat we eigenlijk toch niet bij elkaar weg konden blijven en dat hij het idee dat ik iets met een ander deed toch niet zo heel prettig vond :')

Wij gaan binnenkort een nachtje naar Liverpool, heel fijn hotel, misschien de spa in het hotel uitproberen en verder gewoon lekker slenteren en lekker eten :) Is overigens voor onze 6 maanden dus nog niet eens een jaar haha, maar is toevallig ook 2 weken voor Valentijn dus dan doen we dat gewoon samen.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:23

Wij hadden allebei iets gepland als verrassing, maar gelukkig kwamen we daar op tijd achter :)

Ik wilde hem mee uit eten nemen bij ons favoriete restaurant en hij wilde onze eerste date over doen, nu zijn we voor mijn verjaardag uit eten geweest en doen we 18/12 onze eerste date over :j

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 15:03

Paar dagen Milaan! En met ons 2-jarig jubileum gaan we waarschijnlijk naar Disney ;).

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 17:39

Wij zijn uit eten geweest geloof ik. Met het tweede jaar ook. Het derde jaar was onlangs en zijn we beiden straal vergeten :'). Maar over 2 week gaan we op vakantie dus dan vieren we het dan gewoon.

We vinden het beiden wel leuk om er bij stil te staan, maar het hoeft niet moeilijk of uitgebreid :).

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 13:18

Youri1996 schreef:
Michelle_ schreef:

Die ga ik onthouden voor als ik twee jaar samen ben met mijn vriendin :D

Haha ik ook voor als we 2 jaar samen zijn (A) klinkt goed !

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 13:18

Leuke ideeen allemaal ! Disney blijf ik ook gaaf vinden !

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 13:54

niks. Zoetsappig gedoe :+

Ik word dan ook knettergek van die mensen op FB met oh la drie maanden samen met mn liefje.. Vandaag 5 maanden samen! Alweer zes maanden een relatie.. Wellicht leuk als je 15 of 16 jaar bent, maar boven de 20 :n :))

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-14 15:18

Haha
Ik vind dat wel leuk ( En ben 27 :P ) het is toch leuk om te zeggen dat je blij bent met elkaar enzo (A) wij zijn ook wel erg klef haha. Maar ieder zijn ding natuurlijk!

Ik vind het juist raar als mensen niks speciaals voor elkaar doen en niks doen met bv 1 jaar samen, vind het juist fijn dat mijn vriend regelmatig laat merken/zien dat ie blij is met me.

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 15:32

Toen we een jaar samen waren zijn we een weekendje naar Brussel geweest :) was tevens ook voor mijn verjaardag, tussen die data zitten maar drie dagen. En op de dag zelf sushi wezen eten!
In januari zijn we twee jaar samen maar denk dat het gewoon weer uit eten wordt, met kerst gaan we naar Frankrijk (schoonfamilie) dus dat is al duur genoeg

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 15:47

Mijn vriend en ik hadden niet echt iets voorzien, dus we hebben ons maar een fles cava aangeschaft en zijn die op een bankje in het bos gaan opdrinken (lekker romantisch :')) en zo hebben we dat de afgelopen drie jaar telkens opnieuw gedaan.
Alleen voor ons 4-jarig jubileum net iets anders omdat we drie maanden uit elkaar zijn geweest, dus onze 4 jaar samen was eigenlijk een "nieuwe start" en zijn we wel gaan uiteten :)