Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lianne86 schreef:Gewoon niets doen... Ik ben nooit zo van de jubileums... Wordt zo'n verplichting, gezeik om niets.... (Ok, ik boycot ook al jaren mijn verjaardag en kerst...)
Het is gewoon een dag zoals alle andere dagen... Ik blijf er gewoon bij dat je van elk moment moet genieten samen... En leuke dingen doen, kan gewoon altijd...
saddledancer schreef:Wij hebben ook echt een datum want vriendlief is een heerlijke old fashioned Brit, die me dus heel braaf mee uit eten genomen heeft (in suit want dat hoort) en daarna tijdens een wandeling langs de Thames (woonden toen nog echt IN London) gevraagd heeft of ik zijn vriendin Wilde zijn
![]()
verder is het misschien ook wel leuk Om iets Te doen waarvan je toevallig weet dat vriendlief er al heel Lang heen wil? Zo zijnneij voor valentijnsdag toen naar een speciale dag in de harry potter studios geweest,toen alle film dieren er in het echt waren geeky, niet romatisch, maar oh wat vond ik dat GAAF (en we hebben een hele coole goto met hedwig
)

), dus toen hij het uiteindelijk vroeg was ik echt verbaasd
Is nog een beetje een drama aan vooraf gegaan en toen ineens besefte hij zich dat we eigenlijk toch niet bij elkaar weg konden blijven en dat hij het idee dat ik iets met een ander deed toch niet zo heel prettig vond 
Is overigens voor onze 6 maanden dus nog niet eens een jaar haha, maar is toevallig ook 2 weken voor Valentijn dus dan doen we dat gewoon samen.
.
. Maar over 2 week gaan we op vakantie dus dan vieren we het dan gewoon.
. Youri1996 schreef:Michelle_ schreef:Wij huren waarschijnlijk op die dag een kamer met verschillende relax mogelijkheden zoals :
(Privé) sauna,zwembad,bubbelbad,Turks stoombad in 1.
Die ga ik onthouden voor als ik twee jaar samen ben met mijn vriendin

) het is toch leuk om te zeggen dat je blij bent met elkaar enzo (A) wij zijn ook wel erg klef haha. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
was tevens ook voor mijn verjaardag, tussen die data zitten maar drie dagen. En op de dag zelf sushi wezen eten!
) en zo hebben we dat de afgelopen drie jaar telkens opnieuw gedaan.