Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lianne86 schreef:Gewoon niets doen... Ik ben nooit zo van de jubileums... Wordt zo'n verplichting, gezeik om niets.... (Ok, ik boycot ook al jaren mijn verjaardag en kerst...)
Het is gewoon een dag zoals alle andere dagen... Ik blijf er gewoon bij dat je van elk moment moet genieten samen... En leuke dingen doen, kan gewoon altijd...
saddledancer schreef:Wij hebben ook echt een datum want vriendlief is een heerlijke old fashioned Brit, die me dus heel braaf mee uit eten genomen heeft (in suit want dat hoort) en daarna tijdens een wandeling langs de Thames (woonden toen nog echt IN London) gevraagd heeft of ik zijn vriendin Wilde zijn
![]()
verder is het misschien ook wel leuk Om iets Te doen waarvan je toevallig weet dat vriendlief er al heel Lang heen wil? Zo zijnneij voor valentijnsdag toen naar een speciale dag in de harry potter studios geweest,toen alle film dieren er in het echt waren geeky, niet romatisch, maar oh wat vond ik dat GAAF (en we hebben een hele coole goto met hedwig
)
Youri1996 schreef:Michelle_ schreef:Wij huren waarschijnlijk op die dag een kamer met verschillende relax mogelijkheden zoals :
(Privé) sauna,zwembad,bubbelbad,Turks stoombad in 1.
Die ga ik onthouden voor als ik twee jaar samen ben met mijn vriendin