Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
serieus, zo'n paard moet volgens mij nog geboren worden. Een paard zal NOOIT express op je voet gaan staan, dat gebeurt nu eenmaal en het zal al helemaal niet zo kijken. Echt mensen geven soms teveel menselijke gewoontes en gevoelens aan paarden
CharlotteJay schreef:- paarden die express op je voeten gaan staan en vervolgens er na gaan kijken van doet dit pijn
- mensen die vinden dat zich ergeren niet normaal is ben een vrouw heb zo van die hormonen die dat produceren
), maar nieuwslezers die smakken tijdens het praten! Aaaaargh! Laat zo'n persoon niet op de televisie!
interessant weetje voor iedereen die zich hier meld: als je je ergens aan ergert, zegt dat vrijwel altijd iets over jezelf. Kan van alles zijn, maar best vaak is het iets wat je van jezelf niet kan accepteren. Bijv dat je van jezelf nooit te laat mag komen, dan zijn mensen die dat wel doen dus echt vreselijk irritant! Dus als je je ergert, sta dan eens stil bij jezelf.
) moeder/vriend/hond/ etc.

Mars schreef:- Met stip op 1: kinderen
- Slome mensen, zowel te voet als op de fiets, in de auto etc
- Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen en zinnen vormen als: 'me hont heb op me nieuwe tapijt gescheten, ruim jij het is op' en wanneer je ze aanspreekt hebben ze toevallig allemaal dyslexie
- Sowieso het feit dat iedereen tegenwoordig wel een of ander interessant label heeft en dat graag gebruikt/misbruikt op momenten dat het toevallig handig is

xnaomivdh schreef:Als de les bijna is afgelopen, en je je spullen al aan het inpakken bent, maar de docent zegt: 'we hebben nog een paar minuten, pak je boeken maar weer' zovan in die minuut kan je toch niks meer doen.
Of als iedereen al ingepakt heeft en voor de deur van t lokaal staat omdat de bel bijna gaat, maar je moet wachten van de docent tot de bel gaat... zo nutteloos, sta je daar voor de deur te wachten terwijl je ook gewoon alvast naar de aula kan lopen omdat het toch bijna pauze is
)