Dingen waar jij je aan ergert

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 14:46

Dat mensen zich zo snel kunnen ergeren aan van die kleine dingen :roll:

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 14:46

waar ik me aan erger :

- de buren die zich met mijn huishouden bemoeien
- van die timmermannen die zich met je liefdesleven bemoeien
- van die mensen die veel te hard praten t is niet alsof ik aan de andere kant van de stad sta ..
- van die mensen die met hun mond open eten en vervolgens praten (jakkes :') )
- paarden die express op je voeten gaan staan en vervolgens er na gaan kijken van doet dit pijn
- katten die met hun holleke op je wang geplakt zitten bah bah
- mensen die vinden dat zich ergeren niet normaal is ben een vrouw heb zo van die hormonen die dat produceren
- en met alles erbij ook nog eens het punt dat vrouwen zoveel hormonen hebben
- geduldloos zijn doet ook veel ergenissen op laaien

Maartje1990

Re: Dingen waar jij je aan ergert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:51

paarden die EXPRESS op je voeten gaan staan en die dan nog gaan kijken doet dit pijn? :') serieus, zo'n paard moet volgens mij nog geboren worden. Een paard zal NOOIT express op je voet gaan staan, dat gebeurt nu eenmaal en het zal al helemaal niet zo kijken. Echt mensen geven soms teveel menselijke gewoontes en gevoelens aan paarden :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 15:55

CharlotteJay schreef:
- paarden die express op je voeten gaan staan en vervolgens er na gaan kijken van doet dit pijn
- mensen die vinden dat zich ergeren niet normaal is ben een vrouw heb zo van die hormonen die dat produceren

Die eerste bestaan niet, en het tweede.. Het is toch geen ziekte? Je ergens aan ergeren is ok (heeft ook niks met hormonen te maken, iedereen ergert zich weleens), maar waarom zou je het zijn van een vrouw als excuus gebruiken? Het is geen psychische aandoening ofzo, je kunt je ook best beheersen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:12

Nog niet eens zo zeer mensen die smakken tijdens het praten (dan zorg ik er namelijk gewoon voor dat ze niet met mij hoeven te praten :Y) ), maar nieuwslezers die smakken tijdens het praten! Aaaaargh! Laat zo'n persoon niet op de televisie!

Of mensen die zo praten als dat oude mannetje in Family Guy. Ieeeeek!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:26

Gezellig hier :-) interessant weetje voor iedereen die zich hier meld: als je je ergens aan ergert, zegt dat vrijwel altijd iets over jezelf. Kan van alles zijn, maar best vaak is het iets wat je van jezelf niet kan accepteren. Bijv dat je van jezelf nooit te laat mag komen, dan zijn mensen die dat wel doen dus echt vreselijk irritant! Dus als je je ergert, sta dan eens stil bij jezelf.

Ik kan me soms echt vreselijk aan alles en iedereen ergeren. Vandaag ook zo'n dag. Kan het niet hebben dat ik te moe ben om iets te doen dus is de kat die om aandacht vraagt vreselijk irritant bezig. Terwijl ik dezelfde actie morgen wel weer leuk kan vinden. Als ik me beter voel, ben ik juist iemand die zich nauwelijks ergens aan ergert.
Uiteraard zijn er best dingen waar ik me bijna altijd wel aan erger. Ik kan heel slecht tegen mensen die overal een mening over hebben, ook wanneer ze niks over het onderwerp weten. Ergste is nog als ze dan vervolgens van mening zijn dat ze die kennis ook niet nodig hebben om een mening te vormen.....hele diepe zucht..... Aansluitend kan ik slecht tegen domme mensen, vooral wanneer ze doen alsof ze slim zijn. Niks mis met verschil in intelligentie hoor, maar doe niet alsof dit verschil niet bestaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 16:29

mensen die opeens stil gaan staan om om zich heen te kijken, loop gewoon door :+

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:31

Wat een bekende irritaties.. Mijn top 3:
3. Mensen die praten in de stiltecoupé
2. Mensen die stinken in de trein
1. Mensen die op Facebook neerzetten: Met me ( -:(- :roll: ) moeder/vriend/hond/ etc.
Of dingen als: Ik ben iets nodig (nee je hebt iets nodig).
Laatst bijgewerkt door Appeltje00 op 01-11-14 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:32

Anthea schreef:
Mensen die bovenaan de roltrap meteen stilstaan en rustig gaan overleggen waar ze nou eens naar toe willen :?

Aan het einde van de roltrap vind ik nog vervelender, dan krijg je zo'n opstopping en kan je geen kant op :+ (Of bedoelde je het eine met boven? ;))

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:34

Smakken! (En hard je vingers aflikken) Kan ik me groen en geel aan ergeren. En mensen die met rare opgezette stemmetjes praten en dan denken dat ze erg grappig zijn. Kan ik beide niet tegen maar vooral het smakken niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:35

Dit soort topics!

Get a life.....

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:39

phormicola schreef:
De reclame van Tictac is trouwens ook behoorlijk vervelend.

Zoet, maar ook fris,
Fris, maar ook kleurig.
Kleurig maar ook...

Uuuh laat maar :').

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:43

Tjee wat ergeren sommige bokkers zich snel zeg aan de kleinste dingen zeg! -O-

Bij de titel moest ik echt even denken en het enige waar ik op kan komen is; automobilisten die op een rotonde geen richting aangeven en luide eetgeluiden/smakken.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:46

O, en ik erger me ook aan dat konijnen/paarden nog steeds alleen gehouden worden, ookal zeg je er wat van...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:50

- Met stip op 1: kinderen
- Slome mensen, zowel te voet als op de fiets, in de auto etc
- Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen en zinnen vormen als: 'me hont heb op me nieuwe tapijt gescheten, ruim jij het is op' en wanneer je ze aanspreekt hebben ze toevallig allemaal dyslexie :roll:
- Sowieso het feit dat iedereen tegenwoordig wel een of ander interessant label heeft en dat graag gebruikt/misbruikt op momenten dat het toevallig handig is
Laatst bijgewerkt door Mars op 01-11-14 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:52

Waar ik me aan erger

* mensen die onvoorbereid op een vergadering aankomen
* mensen die zachter rijden dan de toegestane snelheid '' zondagsrijders''
* mensen die te laat komen
* mensen die hard ademen of luidruchtig zijn
* mensen die alleen maar kunnen schelden als er iets niet lukt
* mensen die smakken of met open mond kauwen

en zo heb ik nog wel tig dingen waar ik me aan kan ergeren.
Denk dat het ook situatie afhankelijk is :)

eenitraM

[***] schreef:
Dit soort topics!

Get a life.....

True that :')

Arme levens... Zware levens... :(:)

Gea99

Wielrenners. Je schrikt je rot, als ze vanuit het niets ineens om je heen racen. En ook rode lichten en stoepen kennen ze niet. >;)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:57

Op dit moment erger ik me aan een jankende koter in de bus die maar niet ophoudt aangezien ik al koppijn heb na een werkdag en nog even moet :+

Verder erger ik me niet zo snel :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 17:59

Nederland in het algemeen en de gestresste mentaliteit die iedereen hier heeft :')

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:00

Mensen die langzaam lopen.
Mensen die denken dat ze alles beter weten, omdat ze ouder zijn.

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:04

Als de les bijna is afgelopen, en je je spullen al aan het inpakken bent, maar de docent zegt: 'we hebben nog een paar minuten, pak je boeken maar weer' zovan in die minuut kan je toch niks meer doen.

Of als iedereen al ingepakt heeft en voor de deur van t lokaal staat omdat de bel bijna gaat, maar je moet wachten van de docent tot de bel gaat... zo nutteloos, sta je daar voor de deur te wachten terwijl je ook gewoon alvast naar de aula kan lopen omdat het toch bijna pauze is

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:22

bedrijven die geen reactie sturen als hun je niet uitnodigen voor een sollicitatie gesprek, zit je dan eindeloos te wachten.

Hoe sommige mensen zich altijd het beste van het beste voelen.

Mensen waar alles bij komt aanwaaien en dat je zelf een slag in de ronde werkt en je het nog niet voor elkaar krijgt. -O-

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:31

Mars schreef:
- Met stip op 1: kinderen
- Slome mensen, zowel te voet als op de fiets, in de auto etc
- Mensen die de Nederlandse taal niet beheersen en zinnen vormen als: 'me hont heb op me nieuwe tapijt gescheten, ruim jij het is op' en wanneer je ze aanspreekt hebben ze toevallig allemaal dyslexie :roll:
- Sowieso het feit dat iedereen tegenwoordig wel een of ander interessant label heeft en dat graag gebruikt/misbruikt op momenten dat het toevallig handig is

Amen _/-\o_

xnaomivdh schreef:
Als de les bijna is afgelopen, en je je spullen al aan het inpakken bent, maar de docent zegt: 'we hebben nog een paar minuten, pak je boeken maar weer' zovan in die minuut kan je toch niks meer doen.

Of als iedereen al ingepakt heeft en voor de deur van t lokaal staat omdat de bel bijna gaat, maar je moet wachten van de docent tot de bel gaat... zo nutteloos, sta je daar voor de deur te wachten terwijl je ook gewoon alvast naar de aula kan lopen omdat het toch bijna pauze is

Het kan voor een leraar ontzettend frustrerend zijn als hij nog in een verhaal zit en leerlingen hun spullen al gaan inpakken. Ik denk dat bijna iedere leraar het idee krijgt dat er dan niet meer geluisterd wordt maar iedereen gefocust is op het feit: wegwezen!
(lerarenopleiding :o )
Laatst bijgewerkt door Appeltje00 op 01-11-14 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Patricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 18:33

Mensen in het algemeen... :+