En dan vragen ze zich af waarom de huidige jeugd niet meer kan/wil werken.

En dan nog niet inzien dat dit gewoon ronduit respectloos is..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Spianne schreef:Adindaa schreef:In bed liggen en mijn zusje bellen of ze alsjeblieft mijn deur dicht wil komen doen omdat ik de kracht niet heb om op te staan.
En wel meer van dat soort dingen.
Ik wou dat ik m'n zusjes zo gek kreegIk weet nu even niks maar er schiet me straks vast wel iets te binnen want dit klinkt echt als mij
was het maar zo'n feest hahaha.Ayasha schreef:Maar ondertussen heb je hem wel al de trap op laten gaan voor niks...![]()
En dan vragen ze zich af waarom de huidige jeugd niet meer kan/wil werken.
En dan nog niet inzien dat dit gewoon ronduit respectloos is..
-en vind ik een beetje triestig maar goed.-
.. Ayasha schreef:Ja, dat verbaast me dan nog het meeste. Dat die ouders dat nog doen ook.-en vind ik een beetje triestig maar goed.-
N0a schreef:Bij ons thuis is het altijd mijn moeder die dat heeft. Belt ze naar beneden terwijl ze aan het werk is :"Ik heb zin in thee.." Ik kan niet eens antwoorden, dan heeft ze alweer opgehangen. Of ze zit 's avonds op de bank, roept naar boven.."Hebben jullie zin in koffie?" "Ja, lekker!" Kwartier later kom ik beneden, is de koffie nog niet eens gezet en kan ik het zelf doen..

' gedaan hoor. Niniane schreef:Je kan als ouder ook gewoon nee zeggen en niet die trap opklimmen. Dan moet je wel uit bed om dat licht aan te doen. Lijkt me logisch. Niemand dwingt je, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Ayasha schreef:Niniane schreef:Je kan als ouder ook gewoon nee zeggen en niet die trap opklimmen. Dan moet je wel uit bed om dat licht aan te doen. Lijkt me logisch. Niemand dwingt je, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Kijk, daar zit het hem met dat specifieke bericht dus in:
Ze roept hem gewoon. Ze zegt niet "pa kan je het licht komen aan doen?" ze roept hem gewoon.
In geval van "pa kan je et licht komen aan doen?" geef je hem een keuze.
Met gewoon te roepen kan ie ook vragen "wat scheelt er" maar zal de neiging er eerder zijn om te gaan kijken wat er is want wie bedenkt er nu dat iemand zo idioot (sorry) is om je te roepen om de f*cking lichtschakelaar om te klikken.
Negerzoen schreef:Heerlijk topic!
Ik misbruik anderen niet zo met mijn luiigheid, maar ik ben wel iemand die na het stappen alvast drinken en ontbijt mee naar boven neemt zodat ik de zondag m'n bed niet meer uit hoef

Ayasha schreef:Niniane schreef:Je kan als ouder ook gewoon nee zeggen en niet die trap opklimmen. Dan moet je wel uit bed om dat licht aan te doen. Lijkt me logisch. Niemand dwingt je, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Kijk, daar zit het hem met dat specifieke bericht dus in:
Ze roept hem gewoon. Ze zegt niet "pa kan je het licht komen aan doen?" ze roept hem gewoon.
In geval van "pa kan je et licht komen aan doen?" geef je hem een keuze.
Met gewoon te roepen kan ie ook vragen "wat scheelt er" maar zal de neiging er eerder zijn om te gaan kijken wat er is want wie bedenkt er nu dat iemand zo idioot (sorry) is om je te roepen om de f*cking lichtschakelaar om te klikken.
zou houden we het topic voor iedereen leuk