eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:11

Dit topic is zo grappig, ik lig echt in een scheur! Voornamelijk herkenning haha

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:12

Heerlijk lachen in je uppie dit topic :D

de meest herkenbare is denk ik wel het ergens heen lopen en dan plots... wat ging ik ook alweer doen?

Waar ik een hekel aan heb, maar toch af en toe gebeurt, is met iets belangrijks bezig zijn. Een brief, code of iets dergelijks nodig hebben om het af te kunnen ronden en dan de hele tent op zijn kop zetten, waar had ik dat nu ook alweer gelaten. Halverwege de zoektocht lichtelijk paniek aan het krijgen en dan ineens... ach verrekte doos, het staat in de mail (of iets dergelijks)

Ik blooper gelukkig niet zo vaak, maar vorige week had ik er ook eentje.
wandel zingend mijn bed uit, badkamer in, haartjes in model doen. Handjes onder de kraan, haren nat, pompje zeep in de handen, kuifje in model..... kuifje in model? Zeep. K*t :')
Laatst bijgewerkt door holly op 31-10-14 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:12

vuurneon schreef:
In paniek mijn fiets zoeken bij de supermarkt, om tot de ontdekking te komen dat ik had bedacht te gaan lopen naar de supermarkt.

Ach, mijn moeder vergeet haar fiets bij de supermarkt en denkt na een weekend Ardennen dat ie is gejat.
Lees, geen inbraak sporen, andere fietsen en spullen staan er nog wel.
Voelt ze in haar jaszak, sleutel nog. Had ie dus t hele weekend daar gestaan :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:13

Net nog! Ik wilde mijn telefoon oplader uit de muur trekken, en dan het stekkerblokje eraf (zodat ik mijn telefoon met het snoertje aan mijn laptop kan hangen). Loop ik weg, heb ik dus dat stekkerblokje in mijn handen en het snoertje ligt netjes opgerold op het kastje _O-

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:34

Sinaasappelsap over de muesli gieten en yoghurt in je glas. Of sinaasappelsap in de koffie ipv melk.
Denken dat je fiets gestolen is waarna je je bedenkt dat je met de bus naar het station was gekomen.
Ik heb ook eens een week gedacht dat m'n fiets van huis was gestolen, stond al op het punt om een nieuwe te kopen. Bleek ik hem in de achtertuin gezet te hebben, waar hij anders nooit staat.
Niet begrijpen waarom de auto elke keer afslaat als je weg wil rijden, tot je je bedenkt dat je vandaag niet in een automaat rijdt. Of niet wegkomen voor het stoplicht en pas als het licht weer op rood staat bedenken dat je vergeten bent terug te schakelen. Gelukkig stond er niemand achter me :')
Zoeken naar het zadel tot je je bedenkt dat die al op de rug van het paard ligt.
Etc.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:37

Cup a soup in de koffie gooien ipv in heet water :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:38

snoep in de prullenbak gooien en het papiertje in je mond....

Mijn telefoon kwijt zijn terwijl ik hem in m'n handen heb (evenals mijn sleutels)

mijn theezakje in mijn yoghurt doen ipv in m'n hete water...

ik heb dat soort dingen heeel vaak :P

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:40

Kuggur schreef:
Dit is een geruststellend topic. Ben niet alleen...

Dat is mijn gedachten ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:43

Anne_mieke88 schreef:
mijn theezakje in mijn yoghurt doen ipv in m'n hete water...

P

Dit...... theezakje in mijn koffie hangen en collega een bakje heet water overhandigen. :r Ik had het pas door toen ik een slok nam.
Telefoon kwijt zijn en die terug vinden in de koelkast.
Autosleutels kwijt zijn en gewoon in het contact hebben laten zitten.
Pasta willen afgieten en dat niet in het vergiet kiepen, maar in de vuilnisbak

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:47

De pasta/rijst afgieten zonder vergiet inderdaad :') daahaaag pasta/rijst :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:50

Naar je werk rijden terwijl je moet gaan groomen op een wedstrijd....en terwijl je de parkeerplaats op rijd op zaterdag denken:'' wat is het hier rustig, is iedereen vrij ofzo?''
(maar effe een bak chocolademelk uit de automaat getrokken en toen naar het wedstrijd terrein gereden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:51

Aan de telefoon: ''Jaaa, wacht even dan sla ik dat even op in mijn telefoon... Wacht, waar is die?''

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 13:54

Kwanyin schreef:
In halve paniek heel mijn handtas binnenstebuiten draaien. De hele auto overhoop, onder elke zetel grabbelen en even op straat zien als er niets gevallen is. En dan zeggen "zeg, ik bel je dadelijk terug, ik vind mijn telefoon echt nergens meer!" terwijl je in paniek denkt dat hij gestolen is. 8)7

:D :D heel herkenbaar

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:00

Ik wist er net eentje voor in dit topic maar nu ben ik hem weer vergeten :')

Sachavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:28

Dit komt allemaal zo bekend voor :P
Gisteren avond nog meegemaakt, paard uit de stal gehaald, vast gezet, GSM uit men broekzak willen halen en niet in men broekzak te vinden. Toch 100% zeker weten dat je die daar had in gestoken. Heel de manege af gezocht, nergens te vinden. Ga je na een kwartier in de stal kijken, ja daar ligt ie tussen de mest.

Wanneer je weinig tijd hebt alles even opzeggen wat je nog moet doen. Naar de living lopen en niet meer weten wat je moet doen, dan maar eerst naar de badkamer, maar wat moest je daarnu weer doen? Gewoon niets meer weten en als het dringend tijd is om te vertrekken je weer alles te binnen schiet.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:33

Ik wilde vanaf mijn vriendje naar de bushalte toe fietsen om naar school te gaan. Het was nog vroeg, en de route naar mijn huis is voor de helft hetzelfde. Alleen dan ga je op een gegeven moment de brug over, en voor de bushalte ga je rechtdoor.

Ik ben toen gewoon over de brug naar huis gefietst :') Na een kwartier op de bank tv te hebben gekeken zei er op tv iemand het woord "school" en dacht ik "ohja ships, ik was op weg naar school" _O- Vet te laat natuurlijk haha.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:39

Ik was een keer mijn fiets vergeten op te halen bij het station, ik was opgehaald met de auto dus ik had er het hele weekend niet meer aan gedacht. Maandagochtend om 7 uur sta ik in de schuur in volle paniek omdat mijn fiets er niet stond. Na 15 minuten bedacht ik me dat ie nog netjes op het station stond. Dat werd lopen! _-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:42

Owh wacht, zo heb ik nog eentje! :))

Ik had een keer een verjaardagsfeest, ik ging muziek draaien op mijn telefoon. Op den duur ga ik mijn telefoon zoeken. Ik helemaal in paniek: 'WIE HEEFT MIJN TELEFOON GEZIEN?' 'Nee ik niet.' Iedereen zoekt mee, ik helemaal in paniek want waar lag die nu? Juist, ik heb hem recht in mijn hand, met de muziek nog aan :+
En niemand die het opgemerkt was.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:44

Ik deed laatst prompt yoghurt in een glas. Had het niet eens door ook - pas toen het glas al 3/4 vol was :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:46

Nirvana_ schreef:
Ik deed laatst prompt yoghurt in een glas. Had het niet eens door ook - pas toen het glas al 3/4 vol was :')

'Hm, is die melk zo ver over datum dan?' :Y)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:47

Ik was met de auto naar de supermarkt gereden 's avonds omdat ik uit mijn werk en stal vandaan gelijk boodschappen wilde doen. Uit de supermarkt lopend naar huis gegaan (omdat ik normaal gesproken altijd lopend van en naar de supermarkt ga).

Volgende dag kon ik mijn auto nergens vinden toen ik naar mijn werk moest! Ik mijn ouders gebeld (om 6.00u sochtends) omdat ik toch een auto nodig had,e n dus dan maar hun auto wilde lenen. Kom ik op weg naar mijn ouders langs de uitgestorven parkeerplaats van de supermarkt, zie ik daar mijn auto staan!!!!!!!!!!!!!

Toen kwamen de herinneringen weer boven haha! Mijn ouders konden er uiteindelijk ook wel om lachen ;)

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:48

Ik heb mijn konijn ook weleens hondenvoer gegeven in plaats van konijnenvoer. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:53

Ik heb ook een keer wat op mijn geweten gehad.
Omvergelopen door paard. Bovenarm in stukken. Huisarts ambu geregeld.
In de ambu pijnstilling gekregen, alleen ik kan niet zo goed tegen morfine.
Spuugbakje vol en wat doet deze doos?? Keert m om in de ambulance. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:55

Ik ben een keer met een vriend van ons in Egypte een road trip gaan maken en had mijn telefoon in de deur van de auto gezet omdat we gingen zwemmen etc. Op een gegeven moment was ik hem kwijt dus wij met Find my iPhone, ja hij moest in de buurt zijn... Wij het hele stuk teruggereden, hier zou hij dan ergens moeten zijn... Nou niet dus. Ja rijd maar terug, die is weg... Als die in het zand ligt vind je hem nooit meer terug...

Zit ie gewoon in de deur dus :Y) Had ik 10 keer gekeken!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 15:28

Een keer kersenkaas taart willen maken.Maar vergeten koekjes voor de bodem te kopen.Gauw naar de winkel.Kom ik thuis met dingen die ik niet nodig heb en de koek ligt nog bij de kassa.