Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stephanie_M schreef:ooo wij verkopen dekbedovertrekken kom maar klagen:).
Maar mijn tip is ook armen erin en overtrek eromheen kieperen. De strook die je overhoud aan het einde is om je dekbed tussen je matras te stoppen(hier denken fabrikanten over na!), zodat je m mooi strak kan leggen. De reden dat je in de zomer soms meer ruimte links en rechts overhoud dan in de winter kan door je seizoenendekbed komen. In de winter is je dekbed dikker en dan moet die er natuurlijk ook in passen!
Dat je molton/hoeslaken voor het bed niet past kan liggen aan het feit dat je een topperhoes hebt gekocht voor matras, te kleine maat, of tja een slechtere kwaliteit heet wassen doet ook niet veel goeds. Soms kan een bed van 220 wel wat meer moeite kosten, ookal zijn ze ervoor gemaakt je stiek zit het strakst op dat formaat, omdat die op kleinere maten ook aan moet sluiten. 220 is een maat die nog niet in gebruik is bij de meeste Nederlanders, maar er wordt steeds meer rekening mee gehouden.
Amaris schreef:Ik wordt gewoon in en in gelukkig van dit topic!![]()
Dacht dat ik de enige neuroot was die zich zo ergerde aan beddengoedtoestanden. Soms loop ik mn slaapkamer op, trek even aan het dekbed en eindig ermee dat ik 10 minuten later nog steeds alles recht en opgevuld probeer te krijgen.
En ik maar denken dat ik een neuroot was. hahaha!
I am not the only one!!
Morrie schreef:met dekbeddenhoezen ben ik jaren geleden gestopt, ondingen, ik slaap erg onrustig en raak erin verstrikt.
Ik gooi mijn dekbed gewoon regelmatig in de wasmachine en droger en gebruik geen hoezen meer![]()
Hoeslakens trek ik wel om de hoeken van het matras heen, gewoon met geweld