Uggs bij de mediamarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:08

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Boeiend of het eerlijk is of niet... Denk je dat landen als Australië dat toestaan? Daar gaat dit topic namelijk niet over.

Het maakt niet uit of australie dat toestaat ofniet. ugg heeft niks met australie te maken, het is een Amerikaan die zijn laarsjes laat maken in Vietnam. Het australische volk haat onze 'echte' uggs, omdat dit merk.. Die Amerikaan dus bijna de traditie daar kapot heeft gemaakt met zijn laarzen uit Vietnam.. Ugg en australie moet je dus los van elkaar bekijken want het heeft er niets mee te maken

Bron?[/quote]

Ik ben net terug uit Australie en had toen ik daar heen ging gehoopt goedkoop de echte uggs te kopen, maar dat viel overal totaal verkeerd. In australie bestaan uggs.. Ugly boots al 75 jaar, en het is nooit een merknaam geweest maar een type schoen die op dat moment door 5 merkjes gemaakt werd. Daar vergelijken ze hun uggs met onze klompen. Tot er een Amerikaan kwam, die zag daar geld in, die is ze gaan produceren in Vietnam (staat in je label) en heeft die met een enorm marketingplan enorm goed op de markt gezet. Omdat uggs daar geen merknaam was, kon hij ze uggs noemen en hij heeft deze vast laten leggen en is een rechtzaak begonnen tegen de Australische uggs, omdat hij vond dat zij ze geen uggs meer mochten noemen. Uiteindelijk met allemaal acties enzo hebben die geld bij elkaar geraapt en hebben ze voor elkaar gekregen dat ze het binnen australie nog uggs mogen noemen maar daarbuiten niet want dat is van hem. Moge duidelijk zijn dat je daar onze echte uggs niet ziet. En de Australische uggs zijn gek genoeg van veel betere kwaliteit, een stuk goedkoper en australian made. Geen bron maar je kan het vast vinden als je erop gaat zoeken

Pluttersput

Re: Uggs bij de mediamarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:12

Voor de mensen die ze niet willen omdat t zielig is, lees je even beter in :)
Vroeger werden er inderdaad lammetjesvachtjes voor afgesneden. Maar dat is door een enorme opschudding niet meer de gang van zaken. Tegenwoordig wordt de vacht van slachtafvalletjes gebruikt. Dus eigenlijk is t fantastisch dat ze dat nog gebruiken...

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:18

Ik vind ze echt lelijk hihi, maar toch maar een paar kopen (als ze echt zijn dan ga ik wel van uit) toch wel lekker warm voor in de winter

Dabiscui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:28

Ik heb in Australië gewoond en weet daarom dus ook de verschillen tussen de 'Australische' Uggs en de 'Amerikaanse' uggs. De verschillen tussen die twee kan je herkennen aan het merkteken achterop de schoen. Bij de Australische staat er als ware uggs. Dus met alle letters dezelfde hoogte. Bij de Amerikaanse is de middelste G groter, dus dan staat er uGg. Dan natuurlijk wel in hoofdletter bij alle maar die middelste G is dus groter.

Weet iemand dus welke ze verkopen in de winkel? Met de grote G of de kleine ? :o

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 01:05

Nou... Niets online hoor

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:08

Hier hetzelfde.. Ben benieuwd!

mirijam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:10

Jammer niets hoor, ik was vanavond ff kijken hier rond 20.30 uur. En toen was het personeel een heel plan van aanpak aan het bedenken, met betrekking tot de UGGS :+

Ik moet morgen helaas werken, en manlief had er weinig zin in...

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:13

Ik zit nog gigantisch in twijfel of ik ze ga halen. Ga denk ik wel m'n wekker zetten, winkel is hier toch pas 10u open :P
Kan ik meteen dat wasmiddel kopen :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:41

Danique07 en ik zaten al te appen, en refresh refresh. Heel plan bedenken voor morgen, en toen ineens huh? op de voorpagina.... maar niet te bestellen. Lijkt wel alsof de webshop word aangevuld met alles nu?!

Ben benieuwd wat voor gekte er morgen is bij de uggs.
En of je daadwerkelijk maar 1 paar mag kopen per persoon....

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 03:17

Pinda_Dipje schreef:
chaaya schreef:
tjaa.. als je ze om die reden niet draagt ik heb warme voetjes in de winter en ze worden er toch voor doodgemaakt omdat andere ze ook weer dragen. het zelfde als een bondkraag dat is ook dier onvriendelijk.
maar jullie rijden vast paard want daarom zit je op bokt of je bent bezig in de omgang met paarden ?? ga is na hoeveel leer er naar tuig laarzen chaps ect gaat ??
daar worden die lieve lametjes kalveren koeien enzo ook voor dood gemaakt ;)

Werd ze maar dood gemaakt, dat dacht ik voorheen namelijk ook.
Helaas, niets is minder waar. http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal ... e-schapen/

Ieder zijn meug, ik pieker er sindsdien niet meer over. Dan maar een extra paar sokken aan. :)

Wat een heerlijk ongenuanceerd van de hak op de tak springend artikel :')
Alleen al de bron zegt genoeg, ze mogen zich daar over sommige dingen toch ook echt wel wat beter inlezen...

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 07:19

Flowery schreef:
Ik zag ze ook staan, helaas vallen ze 2 maten groter uit en heb ik met mijn kleine voetjes maat 34 nodig (vallen dan als 36) en hebben ze ze pas vanaf maat 36. Anders was ik zeker even gaan kijken :j

Ze zien er wel origineel uit, neem aan dat zo'n grote keten geen nepperds gaat verkopen haha

Dat is alleen bij kinderuggs;) tm maar 36 zijn kindermaten. Ik heb uggs in maat 35 en 37 en die zijn even groot.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:12

Ik heb een paar besteld, de mini chestnut was er volgens mij al uitverkocht :wow:

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 08:18

Bij mij is alles al uitverkocht... Grrr

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:25

Ah balen!

Vannacht om 00:00 gekeken en om 00:30 weer maar niksss.. Dus maar op bed gegaan. Kijk ik om 07:00 weer en is alles weg. -O-

Nog maar een poging in de winkel doen straks maar die hebben vast maar 1 van elke kleur en maat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:28

Ik heb chestnut short besteld op de gok (misschien te klein); mochten ze niet passen dan mogen ze voor een faire prijs overgenomen worden mocht iemand hier dat willen. :)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 08:29

Jildau schreef:
Ah balen!

Vannacht om 00:00 gekeken en om 00:30 weer maar niksss.. Dus maar op bed gegaan. Kijk ik om 07:00 weer en is alles weg. -O-

Nog maar een poging in de winkel doen straks maar die hebben vast maar 1 van elke kleur en maat.

Hier precies hetzelfde! Wakker gebleven tot 1 uur, wekker om 2 en 3 uur maar niets. Nu alles weg... Echt balen!!!

Welke maat chestnut besteld?

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:30

Ik heb ook classic short chestnut maat 37 besteld

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 08:51

Geen uggs meer op de site te vinden :wow:

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:19

Haha niet normaal. :')

Maar al die mensen hebben ze dus al, sta ik straks alleen in de winkel! *droomt verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:20

Volgens mij staan er gewoon mensen voor de deur te wachten straks :')

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 09:23

Was er al bang voor dat ze snel weg zouden zijn voor die prijs. Voor diegene die mis gegrepen hebben kijk eens op assem.nl daar heb ik vorig jaar 2 paar in de opruiming gekocht voor niet al teveel geld en deze zijn 100% echt,ze hebben ook een aantal winkels in Rotterdam oa een complete ugg winkel.

DemyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:05

Ik moest vanochtend toch kranten doen meteen een paar Classic Mini's besteld, dat nu al alles op is. :wow:

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:13

Ik denk dat ik maar wacht op de outlet van wat schoenenwinkels, ben wel benieuwd hoe het straks is bij de Media Markt maar denk dat ik oversla :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:45

Haha ik ga sowieso heen. Als het redelijk te doen is ga ik naar binnen maar als er een dikke rij staat sla ik over. Dan maak ik wel even een foto voor in dit topic! :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:47

Jildau schreef:
Haha ik ga sowieso heen. Als het redelijk te doen is ga ik naar binnen maar als er een dikke rij staat sla ik over. Dan maak ik wel even een foto voor in dit topic! :D

Ga je naar de MM in Drachten? Hoorde dat er nu al een rij stond. :wow: