Hoop dat we een sneeuwvrije winter hebben, want ik denk dat ik echt niet meer 'thuis thuis' kom als het gaat sneeuwen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Echt mijn plekje gevonden dus
Dit is dus alleen m'n eigen kamer, ik deel een appartementje
Het is niet zo netjes momenteel dus excuses daarvoor 

Alles past er prima, er komt nog een krabpaal in voor de komende poes en er komen boven m'n koelkast nog wat planken aan de muur want ik mis wat ruimte, maar verder heb ik echt prima de ruimte hier! Ik ben er ook echt heel erg blij mee!
echt creepy gewoon...
En we hebben internet en tv sinds vandaag!
Bevalt me prima! Kim_Evendi schreef:Ik woon sinds half augustus op kamers in Ede ivm mijn studie.
Het bevalt waanzinnig goed! Ik woon samen met 2 andere meiden in een flat, we delen de badkamer en keuken. Ieder heeft z'n eigen ding, maar we hebben het altijd super gezellig samen, eten 3x per week samen en gaan wel eens weg enzo.
Het was voor mij wel een beetje wennen dat je ineens alles zelf moet doen (was, koken, boodschappen, schoonmaken) maar ik zou niet meer terug willen!
Heerlijk die vrijheid, af en toe naar huis in het weekend blijft gezellig, maar ik voelde me hier al sinds de eerste weken helemaal thuis!![]()
Het enige wat een klein beetje tegenvalt is de tijd die alles kost. Nieuwe studie, paard, vrienden, uitgaan en "het huishouden" vind ik best pittig om allemaal te combineren. Het is natuurlijk allemaal eigen keus, wat je allemaal doet en hoeveel drukte je op zoekt, maar toch.
heb ook helemaaaal geen tijd tekort... sport, 2 paarden, 2 x werk, school ... al hoor ik wel van mijn huisgenootjes dat ik altijd druk ben maar ach.
unihorses schreef:Kim_Evendi schreef:Ik woon sinds half augustus op kamers in Ede ivm mijn studie.
Het bevalt waanzinnig goed! Ik woon samen met 2 andere meiden in een flat, we delen de badkamer en keuken. Ieder heeft z'n eigen ding, maar we hebben het altijd super gezellig samen, eten 3x per week samen en gaan wel eens weg enzo.
Het was voor mij wel een beetje wennen dat je ineens alles zelf moet doen (was, koken, boodschappen, schoonmaken) maar ik zou niet meer terug willen!
Heerlijk die vrijheid, af en toe naar huis in het weekend blijft gezellig, maar ik voelde me hier al sinds de eerste weken helemaal thuis!![]()
Het enige wat een klein beetje tegenvalt is de tijd die alles kost. Nieuwe studie, paard, vrienden, uitgaan en "het huishouden" vind ik best pittig om allemaal te combineren. Het is natuurlijk allemaal eigen keus, wat je allemaal doet en hoeveel drukte je op zoekt, maar toch.
welke studie doe je?
ik zit nu in Bennekom, vind het prima hierheb ook helemaaaal geen tijd tekort... sport, 2 paarden, 2 x werk, school ... al hoor ik wel van mijn huisgenootjes dat ik altijd druk ben maar ach.
ik vind het op kamers heeerlijk ! mis alleen wel mijn kat
ben er echt zooo blij mee hahaha 
Amyyy schreef:Linnnde! Ik zit ook op de HAS! super grappig. Welke opleiding doe je?
Wij wilde inderdaad ook met klasgenoten een huis huren maar het is zo moeilijk om iets geschiktst te vinden:( Nu heb ik lekker mijn eigen kamertje.
Waar ergens ga je wonen?
Lioony schreef:Bij zaten er sws wel leuke mensen tussen die 13 van wat ik ontmoet heb. En ik heb gewoon mn eigen vrienden bij de vereniging die ik toch wel bijna dagelijks zal zien dus ik heb het sws wel heel druk
Jij bent toch Linde van die bruine merrie, met een E haha? Wij zouden toen op knhs week gaan.. Jij zit ook bij een vereniging toch?
) en dergelijke. Het kan zijn dat ik na een jaar op kamers weer richting huis ga omdat ik graag een stage wil in de 'foodvalley', dus Ede/Wageningen die kant op. En dan is het dichterbij om thuis te wonen dan in Nijmegen. Dilemma's! CCCCC schreef:Leuk, ik lees mee! Ik woon op dit moment nog thuis maar het reizen breekt me een beetje op. De planning is dat ik als ik zeker weet dat ik mijn P heb gehaald, ik naar Nijmegen ga verhuizen. Moet nog even puzzelen hoe ik dat ga doen met paard, vriend (en mn auto) en dergelijke. Het kan zijn dat ik na een jaar op kamers weer richting huis ga omdat ik graag een stage wil in de 'foodvalley', dus Ede/Wageningen die kant op. En dan is het dichterbij om thuis te wonen dan in Nijmegen. Dilemma's!