Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Avelienvd schreef:Heb ze altijd bij mij.
Gister helaas een aanrijding veroorzaakt, tegenpartij had niks bij zich, geen rijbewijs, geen autopapieren, geen verzekeringspapieren.
Das knap lastig kan ik je vertellen.
Toch wel de politie gebeld? Ik zag een keer toen ik op de bus stond te wachten dat een leerling van een rijschool een aanrijding had veroorzaakt, klapte bovenop de voorganger. Instructeur had geen papieren bij zich... Politie werd erbij gehaald.
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij me... tevens is het mijn id.
Blue_Eyes schreef:Goof schreef:Mijn rijbewijs zit (samen met mijn pinpas) in het hoesje van mijn telefoon.
Altijd alles bij me dus en zonder tas. Ik weiger te lopen met een tas(je).
Precies
Ik en een tas? Nee, niks voor mij!
Bellatrix schreef:Ik laat de papieren dus nooit in de auto liggen...dát vind ik pas eng...als er wordt ingebroken ben je het kwijt...
ik rij alleen als ik mijn portomonee bij heb. Bellatrix schreef:Ik laat de papieren dus nooit in de auto liggen...dát vind ik pas eng...als er wordt ingebroken ben je het kwijt...
)

friendly schreef:Op basis van de OP, heb alleen deze goed doorgelezen.. Ik dacht dat het bij je dragen van identificatie verplicht was? Krijgen deze mensen dan geen boete omdat zij niet aan kunnen tonen wie zij zijn? En als je geen rij/kenteken/verzekeringsbewijzen mee hebt?
friendly schreef:Op basis van de OP, heb alleen deze goed doorgelezen.. Ik dacht dat het bij je dragen van identificatie verplicht was? Krijgen deze mensen dan geen boete omdat zij niet aan kunnen tonen wie zij zijn? En als je geen rij/kenteken/verzekeringsbewijzen mee hebt?