Paardenmeisje vermist (Kootwijk)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:35

dit staat op Twitter:

112Apeldoorn‏@112Apeldoorn·3 u3 uur geleden
Het vermiste meisje uit Kootwijk is weer terecht en in goede gezondheid! Hartelijk dank voor het uitkijken!

Sascho

Re: Paardenmeisje vermist (Kootwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:42

Hier een mede collega.

We zijn erg blij dat ze in goede gezondheid is gevonden.
Zoals mijn andere collega al zei, we verwachten dat de details prive blijven, wij laten ons hier dus ook verder niet over uit.

Fijn om te lezen dat er zoveel mensen meeleven, jammer dat er dan toch weer wat speculaties de ronde doen.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:43

Oordelen krijg je altijd, waarom men precies alles wilt weten snap ik ook niet. sommige dingen houd je privé en wil je zo houden. Blij dat ze weer terug is! had t bericht ook destijds op fb gedeeld

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:46

sasjaaa schreef:
Hier een mede collega.

Zoals mijn andere collega al zei, we verwachten dat de details prive blijven, wij laten ons hier dus ook verder niet over uit.

Fijn om te lezen dat er zoveel mensen meeleven, jammer dat er dan toch weer wat speculaties de ronde doen.

Ik heb geen speculaties gezien hoor

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:50

bliver schreef:
sasjaaa schreef:
Hier een mede collega.

Ik heb geen speculaties gezien hoor

Ik heb weinig zin om me te verrantwoorden maar je zou even terug kunnen lezen.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:15

Dat de berichten van de man die haar gevonden zou hebben en later weer verwijderd zijn, een misselijke grap zou zijn (oid) was inderdaad een vreemde speculatie, ik hoop dat degene die dat poste eens bij zichzelf te raden gaat of een keer tot tien tellen voordat je wat plaatst misschien handig is.

Maar wat ook gezegd mag worden is dat ik het heel mooi vind dat zo ontzettend veel mensen het bericht op facebook hebben gedeeld, dat er zo snel een topic liep op Bokt en dat zoveel mensen naar haar uit hebben gekeken. Ook vind ik dat er in dit topic heel goed mee om is gegaan.

Als zoiets zo dichtbij komt vraag je je van alles af. Speculeren is dan opzich niet erg, zolang het wel op een respectvolle en realistische manier manier gaat.

Natuurlijk wil je graag alles wat je weet of denkt te weten delen. Maar wat je op internet zet kan er niet meer vanaf, en is ook maar informatie uit zoveelste hand. Speculaties kunnen dan snel uit de hand lopen en kunnen iemand enorm beschadigen of een onderzoek dwarsliggen.

Mogelijk zijn de berichten van de man die haar gevonden heeft ook daarom verwijderd.

Dat is echter ook weer speculeren...

En aangezien ze terecht is lijkt verder speculeren me niet nodig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:32

Ooh, dat was ik en ik heb er ook netjes bij gezegd dat als ik me vergiste dat ik mijn woorden terug nam.

Ik vond het gewoon raar dat dit op het moment van schrijven al 8 uur geleden was en er nergens op een betrouwbare site bevestigd werd.
En bovendien, die berichten zijn dus wel daadwerkelijk verwijderd en ook dat gaf te denken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:38

Die persoon was waarschijnlijk gewoon heel blij en opgelucht. Het is idd verstandig om even goed na te denken voor je wat plaatst, maar Koudbloedkim bedoelde er vast niets vervelends mee. Het was alleen niet handig om die persoon ook nog eens zonder aanleiding voor idioot uit te maken :=

Fijn dat ze in gezonde toestand is terug gevonden! Het verhaal gaat ons verder niet aan natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:41

Ik zei "als het dan verzonnen bleek te zijn".
En inderdaad, ik bedoelde er niks vervelends mee en was oprecht bezorgd om dit meisje, ook al ken ik haar niet eens.
Met dit soort topics leef ik altijd mee.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:45

KoudbloedKim schreef:
Ik zei "als het dan verzonnen bleek te zijn".
En inderdaad, ik bedoelde er niks vervelends mee en was oprecht bezorgd om dit meisje, ook al ken ik haar niet eens.
Met dit soort topics leef ik altijd mee.

Ik begrijp je wel hoor, toen met Lisanne en Kris waren er ook grappenmakers die zeiden dat ze gevonden waren toen dat nog niet was. Helemaal als het bericht later verwijderd wordt, en het was al een vreemd bericht. Dacht eigenlijk precies het zelfde als jou.

Gelukkig is ze terug, zoals ik las gezond dus dat is fijn! Hoop dat er niks gebeurd is.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:52

gelukkig maar weer!!

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 16:29

KoudbloedKim schreef:
Dan zou het verhaal inderdaad wel kloppen.
Maar ik heb even gekeken; wat moet zij dan ontzettend ver gefietst hebben!!

Die man schreef dat ze zonder fiets was en dat ze gezocht hadden maar geen fiets in de buurt lag.Ze was erg verward en wist niks.
Dus dan zal ze er wel gedumpt zijn door een stuk onbenul.
Maar ze is in ieder geval terecht dat is het belangrijkste.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:00

Moeilijk he om niet te speculeren !
Misschien is het beter om dit topic te sluiten en gewoon blij te zijn dat het meisje terecht is.
Gun het meisje en haar familie gewoon rust. Het heeft allemaal al impact genoeg voor de desbetreffenden!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:51

mooi gesproken!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:05

Gelukkig is ze weer terug.