Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daar zit nu 80 euro in geloof ik, daar mag ik nieuwe schoenen van kopen.
MarlindeRooz schreef:Ik zou zeggen, geef jezelf 150 euro per maand zakgeld. Dat is dus 450 euro houden en de rest gewoon overboeken naar je spaarrekeningen.
Dat spaart lekker snel!
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zou zeggen, geef jezelf 150 euro per maand zakgeld. Dat is dus 450 euro houden en de rest gewoon overboeken naar je spaarrekeningen.
Dat spaart lekker snel!
150 euro??? Dat is wel heel erg veel voor 1 persoon in de maand. Ik doe het met 50 euro per 4 weken. Trouwens vorige week mijn eerste 50 euro opzij gezet op mijn spaarrekening.

.

Op mijn spaarrekening heb ik verschillende potjes waar ik het dan in doe. Het bedrag dat ik op mijn spaarrekening heb staan is afgerond op 100-tallen zodat het er groot en overzichtelijk uitziet, er staat dus bijv.: €5600 op ipv €5634.
Kostolany schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik het bij ons best eens fijn zou vinden als iemand alles voor ons op een rijtje zet om te laten zien wat je nu eigenlijk echt doet elke maand;) Bij ons is alles verspreid over 3 rekeningen;) Zo lijkt het geld nooit op. maar ik denk weleens dat we veel meer kunnen sparen voor de toekomst. Voor onze 2 kinderen hebben we een spaarrekening die tot hun 18 jaar gewoon dicht is en daar gaat elke maand een vast bedrag op. Dan hebben zij op hun 18 jaar een zakcent van ons.