Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De hulp die ik van die mannen meteen kreeg, ze kwamen met een handdoek aanrennen om hem af te drogen, allemaal tips om te zorgen dat de schade mee zou vallen enzovoort, erg tof!
Bleek je uiteindelijk alleen contant te kunnen betalen bij de parkeerautomaat en ik had geen cash meer
Gelukkig hielp een echtpaar die na mij me door me gewoon geld te geven. Zo lief. Maar wat was dat een helse avond...
Wilde alweer terug naar de auto lopen toen die jongens me er vriendelijk op wezen dat er ook een mogelijkheid was tot pinnen aan de pomp. Nog even een kort gesprekje mee gehad en ze waren echt heel aardig. Toen ik de auto weer terug in ging reageerde die vriendin meteen met "jemig, dapper dat je uitstapte, als ze je lastig gevallen hadden was ik je wel komen helpen hoor!" Waarop ik dus aangaf dat ze juist super aardig waren!
Zwerte schreef:Ik liep een keer stage bij een dierenarts en tijdens het spreekuur kwam er een enorme kale kerel binnen, type hells angel, met een mopshondje onder zn arm. Dan denk je dus meteen: ach, arme kerel moet met hondje van zn vrouw over straat! Niks was minder waar...
Meneer zet het hondje op tafel alsof het van glas is, vertelt dat hij komt voor een enting. Pupje piept natuurlijk even bij het prikje en hij vroeg meteen heel angstig: u doet hem toch geen pijn dokter? Om vervolgens heel onzeker nog een verpakking van een wormenkuur uit een plastic tasje te halen om te vragen of dat wel een goede was. Hij wilde wel alles precies goed doen voor zn schatje!
Het is al jaren geleden, maar ik krijg nog altijd een oooohhh wat schattig gevoel als ik hier weer aan denk! Het was echt zo aandoenlijk, zo'n grote stoere kerel met zn kleine mopsje. Zie hem nog staan met zn hondje en dat l*llige plastic zakje in zn handen geklemd
Zwerte schreef:Ik liep een keer stage bij een dierenarts en tijdens het spreekuur kwam er een enorme kale kerel binnen, type hells angel, met een mopshondje onder zn arm. Dan denk je dus meteen: ach, arme kerel moet met hondje van zn vrouw over straat! Niks was minder waar...
Meneer zet het hondje op tafel alsof het van glas is, vertelt dat hij komt voor een enting. Pupje piept natuurlijk even bij het prikje en hij vroeg meteen heel angstig: u doet hem toch geen pijn dokter? Om vervolgens heel onzeker nog een verpakking van een wormenkuur uit een plastic tasje te halen om te vragen of dat wel een goede was. Hij wilde wel alles precies goed doen voor zn schatje!
Het is al jaren geleden, maar ik krijg nog altijd een oooohhh wat schattig gevoel als ik hier weer aan denk! Het was echt zo aandoenlijk, zo'n grote stoere kerel met zn kleine mopsje. Zie hem nog staan met zn hondje en dat l*llige plastic zakje in zn handen geklemd

Op het werk ben ik eerlijk gezegst niet de liefste als het op inwerken aan komt. mijn motto is niet piepen maar werken en daaris het werk ook na.
maar nu zegt ze steeds, tja, ik had niet fouter kunnen zitten, eigenlijk ben je de liefste, mutserigste vriendin die ik ooit gehad heb hahaha. Iinge_ schreef:Over vooroordelen gesproken! Wauw dit bedenk ik me nu pas.
De Hells Angels, iedereen die weet wel hoe mensen daar over het algemeen over denken. Zij aten altijd bij de snackbar die mijn ouders vroeger hadden. Maar mijn ouders werden vet vaak beroofd. Dat hadden de mannen van de Hells Angels ook door en die hielden alles in de gaten. Was er een jongen die de hele avond daar al herrie stond te schoppen en al vet lang voor de deur aan het wachten was tot ze gingen sluiten. Mijn moeder stond alleen en was dus doodsbang. Enn daar komen de mannetjes van de Hells Angels aam, hebben door wat er gebeurd en stappen op de jongen af. Heel kort gesprek en de jongen ging weg.
Hij is nooit meer teruggekomen en ook is er nooit meer ingebroken daarna
Ook heb ik vaak mensen van de Hells Angels aan mijn kassa gehad. Tattoos, piercings, angstaanjagend uiterlijk, en het waren de leukste klanten altijd! Nooit gezeur of gedoe en altijd gezellig:)

quibje schreef:ik bedoel daarmee, dat je opmerking over angels die afpersen niet echt een bijdrage is voor dit topic, het
gaat niet over de angels en wat zij al dan niet doen.
het gaat over persoonlijke vooroordelen