En ik lees wat over gamergirls? Als ik een jongen zei dat ik gamede haakte hij af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lisa_H schreef:De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..
En ik lees wat over gamergirls? Als ik een jongen zei dat ik gamede haakte hij af
)
Snollygoster schreef:Lisa_H schreef:De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..
Een kerel met een l*l van 20cm? Alsjeblieft zeg dat geloof je toch zelf niet (tenzij hij zwart zou zijn)
En wanneer ik zeg dat ik game wordt ik vaak ten huwelijk gevraagd

Lisa_H"
[quote="Snollygoster schreef:Lisa_H schreef:De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..
Een kerel met een l*l van 20cm? Alsjeblieft zeg dat geloof je toch zelf niet (tenzij hij zwart zou zijn)
En wanneer ik zeg dat ik game wordt ik vaak ten huwelijk gevraagd

[/quote]

nee nee en nee! Vond het zo raar dat hij zichzelf bij mij thuis uitnodigde! 

Lisa_H schreef:De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..
(als in ik wil best effe 5 tot 10 minuten wachten....maar daarna ben ik heeeeel snel klaar en ga ik naar huis) MorganeR schreef:Over te laat komen gesproken. Hij zei al dat hij niet precies wist waar de fontein was waar we afgesproken hadden dus of ik ff wou wachten als hij er nog steeds niet was. Drie kwartier later kreeg ik een smsje met 'sorry kan niet komen, vader heeft een auto ongeluk gehad voor mijn ogen'. Zijn vader woont in Aachen, hij was in Keulen... uhh...
ladyflame, ik was niet eens bij m in de auto gestapt als hij 3 glazen sterke drank achterover had geslagen..
Durfde geen woord uit te brengen en na een uur is hij met zijn 2 vrienden vertrokken
Moet er wel even bij vertellen dat ik toen 16/17 was en dat ik zooo super zenuwachtig was steeds. De laatste dates gingen beter
. Ik negeerde het echter en hoopte dat hij niets gezien had. Een paar meter verder struikelde ik en zei hij: "Zooo je bent wel klunzig bezig of niet? Net ook al dat ijsje op je jas gemorst". Ooops
Door de hoeveelheid drank had ik niet precies gezien waar ze naartoe ging en stond ik boven aan de trap verdwaasd om me heen te kijken. Draai ik me om, staat hij ineens recht voor me!! Hij probeerde me wel 5sec lang te zoenen ofzo terwijl ik hem aankeek met een hoofd van "WTF is dit
". Heb hem dus heel banketstaaf midden in een discotheek afgewezen
. Ik had hem flink uitgedaagd via sms dus best zielig, daarna wel goedgemaakt
. zegt hij daarna: "Ja volgende keer eerst even rustig aan voordat je je tong in mn mond propt, ik schrok ervan." Ehm please kill me hahahah
.
We gingen ergens op een bankje zitten, naast een bestwel donker grachtje/beekje. Toen vroeg ik: "Is dat een riool?" Hij antwoordde: "Nee dat had je wel geroken!"
En die film heb ik serieus al 5x gezien
.
Natuurlijk word ik er nog vaak mee geplaagd.