Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:02

De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..

En ik lees wat over gamergirls? Als ik een jongen zei dat ik gamede haakte hij af :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:07

Lisa_H schreef:
De jongen met wie ik een date had faalde vooral, hij had ten eerste zwaar gelogen over zijn lengte.. zat dik 20cm verschil tussen (kleiner) en ten tweede kwam hij een half uur te laat..

En ik lees wat over gamergirls? Als ik een jongen zei dat ik gamede haakte hij af :')

Een kerel met een l*l van 20cm? Alsjeblieft zeg dat geloof je toch zelf niet (tenzij hij zwart zou zijn :'))

En wanneer ik zeg dat ik game wordt ik vaak ten huwelijk gevraagd :=

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:13

Snollygoster schreef:
Lisa_H schreef:

Een kerel met een l*l van 20cm? Alsjeblieft zeg dat geloof je toch zelf niet (tenzij hij zwart zou zijn :'))

:')

Hij zei dat ie 1.87m was maar hij was kleiner als mij en ik ben 1.67m dat bedoelde ik :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:15

Wel typisch dat als het over lengte gaat dat er meteen l*l lengte wordt gedacht :p

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 02:37

Lisa_H"
[quote="Snollygoster schreef:
Lisa_H schreef:

:')

Hij zei dat ie 1.87m was maar hij was kleiner als mij en ik ben 1.67m dat bedoelde ik :+[/quote]

LMAO _O- _O- _O-
+ quote verqluote :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 04:51

Eerste date: ik viel recht op mijn gezicht uit de auto :j

Derde date: voor het eerst bij hem blijven slapen, hij woonde toen nog thuis, en we kwamen pas om 3u 's ochtends aan dus had nog nooit iemand ontmoet van zijn familie of zo. Was ook niet gepland dat ik zou blijven slapen. Volgende ochtend strompel ik met mijn ne*khaar en morning after gezicht en kreukelige kleren naar beneden. Ik had niet verwacht daar de hele familie te zien, zelfs de oudere zussen die op bezoek waren met hun mannen en kroost :+

Nu 4 jaar later zijn we nog samen, maar met de schoonfamilie is het nooit wat geworden :')

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 05:31

Ik had een keer een "date" met een jongen.
Hij was allemaal aan het vertellen in ben zo goed in halo en call of duty en dat soort spellen.
Ik die het ook leuk vind om wel eens te spelen, ooo laat maar eens zien spelen we een potje.
Ik had hem keihard verslagen en hij schaamde zich dood :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 06:07

Leuke Posts :')

Ik had vorig jaar een date met een blind date . Gesprek liep voor geen meter. Na het eerste drankje: zullen we anders nog een drankje bij jou thuis doen? Na het tweede drankje: kom je anders een filmpje bij mij kijken hierna?

:x nee nee en nee! Vond het zo raar dat hij zichzelf bij mij thuis uitnodigde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:15

Leuk topic! :D

Tijdens onze eerste date kwam mijn vriend het huis binnen stuiteren om vervolgens op de bank recht tegenover me te gaan zitten. _O-
Ik was te verlegen om te vragen of hij naast me wilde komen zitten en hij durfde ook niet.
We hebben beide amper 3 woorden gesproken, in een uur tijd. :')
Volgens mij worden jongens met ADHD nog 'hyperder' als ze zenuwachtig zijn, want het was net Tasmanian Devil. :D

Ondertussen al wel bijna 9 maanden samen. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:17

En toen ik de eerste keer voor je deur stond moest ik eerst een paar minuten met je praten voor je jezelf durfde te laten zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:18

Haha jaaaa... dat ook nog.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:19

Dacht dat ik een hele leuke date had tot ik er achter kwam dat zijn ex wel heel vaak bij hem over de vloer kwam en zelfs zijn boodschappen deed :+

Sommige dingen zijn echt te erg maar wat hier boven staat is wel heel lief!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:25

Lisa_H schreef:

Als ie een half een te laat zo komen had ik nooit ontdekt dat hij te klein was :') (als in ik wil best effe 5 tot 10 minuten wachten....maar daarna ben ik heeeeel snel klaar en ga ik naar huis)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 08:33

Over te laat komen gesproken. Hij zei al dat hij niet precies wist waar de fontein was waar we afgesproken hadden dus of ik ff wou wachten als hij er nog steeds niet was. Drie kwartier later kreeg ik een smsje met 'sorry kan niet komen, vader heeft een auto ongeluk gehad voor mijn ogen'. Zijn vader woont in Aachen, hij was in Keulen... uhh...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:36

MorganeR schreef:
Over te laat komen gesproken. Hij zei al dat hij niet precies wist waar de fontein was waar we afgesproken hadden dus of ik ff wou wachten als hij er nog steeds niet was. Drie kwartier later kreeg ik een smsje met 'sorry kan niet komen, vader heeft een auto ongeluk gehad voor mijn ogen'. Zijn vader woont in Aachen, hij was in Keulen... uhh...

Vaag

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:36

Denk je serieus dat dat een smoes was? Lijkt mij niet...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:37

Wat een verhalen....

Dit was mijn datefail:
Kende hem via msn en toen klikte het wel hij had me toen keertje opgehaald met de auto en zouden wat gaan drinken.
Zitten we bij center parks bij zo'n cafe... hij besteld 3 glazen sterke drank voor zichzelf... en voor mij 1 glas cola.
Hij had gelukkig wel betaald maar terug in de auto moest die zijn nieuwe telefoon laten zien en alle functies laten weten.

Onderweg ging die driften wat niet helemaal goed ging en tot slot bleek dat die coke snoof.
Wat was ik blij dat ik weer (veilig) thuis was... nooit meer mee afgesproken
Laatst bijgewerkt door Valerie93 op 12-10-14 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:37

Haha heerlijk dit!
Hier geen fails meegemaakt, behalve ooit heel awkward met mn beste vriend waar ik niks voor voelde(hij wel voor mij toen) naar de film. Wilde zsm naar huis xd
Nu heb ik een hele lieve vriend waar het al vanaf moment 1 super mee klikt dus geen fails meer voor mij :')

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:10

De eerste keer dat ik met mn vriend weg ging, gingen we naar een autocross.
Ik kende daar niemand, hij bijna iedereen.
Eerst was ik al bezweet en verwaaid toen ik op de fiets eindelijk zijn huis had gevonden. Bij de auto cross heb ik ongeveer 3 kwartier alleen gestaan met zijn drinken omdat hij naar de wc zou :+
Stond hij echt een paar meter van me af met iemand te praten haha.
Maar we zijn inmiddels wel anderhalf jaar samen

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:29

Dit is mijn grootste blunder, wel al heel lang geleden toen was ik 15/16 ofzo

Ik was op een festival in de buurt waar ik jongen A leerde kennen, een erg leuke jongen en het klikte wel tussen ons. Ook liep daar n andere jongen B waarmee ik aan de praat raakte maar voor mij verder niks, hij wilde graag mijn nummer hebben en die had ik blijkbaar gegeven.
Vervolgens heb ik de hele avond verder met jongen A doorgebracht veel gezoend etc.

Na het feest gelijk berichtjes gestuurd en hij vond het ook n top avond en wilde graag weer afspreken. Uiteindelijk zo'n twee weken later hadden we n date, stond ineens jongen B bij mij voor de deur :oo

Had ik blijkbaar de nummers verwisseld ofzo, t was iig een hele lange avond voor mijn gevoel, was echt niet leuk.

Ik durfde jongen A toen geen berichtje meer te sturen omdat ie zolang niks van mij gehoord had (had hem genegeerd omdat ik dacht dat het jongen B was)

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:36

:oo ladyflame, ik was niet eens bij m in de auto gestapt als hij 3 glazen sterke drank achterover had geslagen..

Geen eerste date fails. Wel een keer met m'n ex waar ik al jaren mee samen was. Op vakantie in Turkije, zaten in een kroegje lekker wat te drinken. Hij moest naar de wc dus ik zat daar een beetje naar de zee te turen. Op een gegeven moment dacht ik, jeetje, is ie erin gevallen ofzo, was al 20min pleite. Dus ik richting de wc lopen. Zit hij bij 2 dames aan een tafel gezellig te kleppen. Ik was woest! Direct terug naar het hotel gelopen en m mooi een tijd voor de deur laten staan. Nu ik er aan terug denk vraag ik mr af waarom, maar we zijn nog wel een aantal jaar samen geweest daarna. Hij heeft het me nog n paar keer geflikt ook.

Nu al jaren samen met een echte gentleman :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:02

Ik heb ooit een date gehad waarbij de meneer in kwestie direct helemaal smoorverliefd was geworden op mij. Ik vond hem aardig, maar verder niet. Dus ik kom thuis van de date, kreeg ik na 5 minuten een sms: "Trouwen?"
8)7

En de week erna bleef hij me maar smsen hoe leuk hij me vond en hoe mooi ik was en blablabla en ik heb hem een paar keer duidelijk gezegd dat het allemaal een beetje snel is zo na de eerste date en dat het wat mij betreft niks meer wordt dan vriendschap, maar zelfs dat letterlijk gezegd begreep meneer niet. Totdat hij na een maand lang mij stalken ontdekte dat ik echt serieus geen interesse had :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:15

Haha heerlijke verhalen!
Oh ja herinner me ook nog eentje. Ik was denk ik 15 jaar ongeveer en afgesproken met een neef van een vriend van mij. Afgesproken om naar de stad te gaan, hij ging 2 vrienden meenemen en ik 2 vriendinnen en we zouden wel even apart iets gaan drinken. Nu ja, daar aangekomen had hij een super hoge stem ( afknapper ) en jezus wat was hij lelijk :o Durfde geen woord uit te brengen en na een uur is hij met zijn 2 vrienden vertrokken :')
Nu zijn we 5 jaar later en heeft meneer nog altijd geen vriendin gehad.

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:35

Jongens ga er maar even voor zitten :') Moet er wel even bij vertellen dat ik toen 16/17 was en dat ik zooo super zenuwachtig was steeds. De laatste dates gingen beter :')

-Tijdens mijn eerste date ever kreeg ik een bakje schepijs van mn date, toen ik een hap wilde nemen (tijdens het lopen) viel het ijs van mn lepel af, zo op mn jas :o . Ik negeerde het echter en hoopte dat hij niets gezien had. Een paar meter verder struikelde ik en zei hij: "Zooo je bent wel klunzig bezig of niet? Net ook al dat ijsje op je jas gemorst". Ooops :Y)

Dat was de eerste en laatste date met die jongen, de rest van de blunders zijn allemaal gemaakt bij een andere jongen, arme hij :')

-Ik kende hem via Tinder en hij wilde steeds afspreken, maar dat leek mij gewoon niks met iemand van internet. Als alternatief had ik aangeboden dat hij wel naar dezelfde discotheek als ik kon komen. Ik was daar met een vriendin en we liepen de trap op en ze rende ineens weg (later expres) :') Door de hoeveelheid drank had ik niet precies gezien waar ze naartoe ging en stond ik boven aan de trap verdwaasd om me heen te kijken. Draai ik me om, staat hij ineens recht voor me!! Hij probeerde me wel 5sec lang te zoenen ofzo terwijl ik hem aankeek met een hoofd van "WTF is dit >;) ". Heb hem dus heel banketstaaf midden in een discotheek afgewezen :P. Ik had hem flink uitgedaagd via sms dus best zielig, daarna wel goedgemaakt :=

-Onze eerste echte date spraken we af op een tussenstation, ik was er al 5min. en zijn trein kwam eraan. Hij wilde me dus als begroeting een kus geven, maar ik kende dat hele fenomeen niet dus dacht dat hij wilde zoenen _O- . zegt hij daarna: "Ja volgende keer eerst even rustig aan voordat je je tong in mn mond propt, ik schrok ervan." Ehm please kill me hahahah _O-

-Onze date vervolgde en ik was dus inmiddels nog zenuwachtiger geworden. Zitten we samen op een terrasje zeg ik: "Ja eigenlijk wilde ik niet afspreken, maar je zeurde zo door erover." Hiermee bedoelde ik dat ik liever nog even gewacht had, maarja had beter niks kunnen zeggen, floepte er zomaar uit _O- .

-Een date later ging hij een ijsje halen, ik hoefde er geen (voor reden zie bovenste stukje tekst). De serveerster vroeg aan hem of hij er slagroom op wilde en het antwoord duurde zo lang dat ik maar antwoordde met: "NEE". Kan nog steeds niet precies verklaren waarom ik dat deed :')

-De jongen in kwestie liet zich overhalen tot nog een date. Wel was hij al minder enthousiast. _O- We gingen ergens op een bankje zitten, naast een bestwel donker grachtje/beekje. Toen vroeg ik: "Is dat een riool?" Hij antwoordde: "Nee dat had je wel geroken!" :o

-Hij durfde zelfs nog een date aan! We gingen voor het eerst naar zijn huis (en ouders). We lagen op zijn bed film te kijken en ik was zo erg met mn gedachten ergens anders dat ik na een halfuur vroeg welke film het eigenlijk was. Was het Grease _O- En die film heb ik serieus al 5x gezien 8)7

-De laatste blunder die ik me zo kan herinneren is toen ik een energyblikje op de grond gooide dat leeg stroomde. Hij heeft de verpakking opgepakt en mee naar huis genomen om daar weg te gooien. Voelde me zo ongemakkelijk := .

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:45

Ik beet op zijn tong -O-

Gelukkig hebben we nu 3 jaar en heb ik het nooit meer gedaan *\o/* Natuurlijk word ik er nog vaak mee geplaagd.