Vriend controleerd alles!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 02:53

Urbanus

Re: Vriend controleerd alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 02:54

En dat om 3.00 in de nacht! :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 03:25

Iemand is scherper dan ik geweest, excuses TS :=

Er staat niet letterlijk dat je vreemdgaat. In dat geval zou ik je vriend gewoon aan de kant zetten, het klinkt niet als iets waar veel toekomst in zit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 06:48

:oo
In eerste instantie sloot ik me aan bij de bokt 'ren-nu-het-nog-kan' meute, maar als TS er een 'friend with benefit' op na houd, dan kan ik me ook wel weer voorstellen dat vriendlief onzeker is. Daarmee wil ik zijn gedrag niet goed praten, maar wellicht voelt of weet hij dat er iets niet klopt en denkt hij dat TS dan bij een andere jongen zit. Dit is typisch zo'n verhaal waar twee kanten aan zitten. Als jij er echt een FWB op na houd, dan snap ik je vriend ook wel weer.
In ieder geval hoop ik voor beiden rust, want dit is geen gezonde situatie :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-10-14 06:55, in het totaal 1 keer bewerkt

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 06:49

Weggaan bij die jongen!
Heb zelf ook in zo'n relatie gezeten, en dat werd alleen maar erger. En ja, hij is mij gaan stalken toen het uit was, maar dat mag echt geen rede zijn om samen te blijven, en stopt ook weer zolang je er zelf niet op reageerd. Ik krijg het gewoon benauwd bij het lezen van je verhaal.. Wat verstikkend zeg!

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 06:52

Als je geen tijd hebt voor je vriend maar wel voor casual sex met een fwb, tja... dan begrijp ik je vriend, die heeft zijn onzekerheid dan ergens vandaan.

Als jij gewoon hartstikke trouw bent, dan neem ik bovenstaande terug. En raad ik je aan (indien je niet verder wilt) heel erg duidelijk te zijj bij het uitmaken (niet "wie weet wat er ooit nog komt in de toekomst" maar "nu niet, dan niet, nooit niet") en hem te blokkeren op alle sociale media. Ik heb zelf een vriendje gehad die tijdens de relatie heel chill was, maar toen ik het eenmaal had uitgemaakt werd het een stalkende creep. En deze tips waren het enige dat een beetje hielp zodat het uiteindelijk wel doodbloedde. Duidelijkheid en het verbreken van álle contact.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:19

Beter dat hij je stalkt als ex dan stalkt als vriend.. wat is dit voor een koekwaus? Run Forrest, run!
Edit: Ho wacht, jij gaat vreemd? Dan ben jij in dit geval de koekwaus. Bah.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:27

Het eerste wat ik me eigenlijk afvroeg was: wánneer zien jij en je vriend elkaar in real life? := Je bent druk met je werk, je paard, je fotografie, je fotobewerkingen, je vriendinnen, je boeken en games.... waar in het verhaal is je vriend dan?
Het klinkt mij in de oren alsof je überhaupt niet meer helemaal fijn in de relatie zit, los van het 'stalk'gedrag. Maar eerlijk.. als ik mijn vriend nooit zou zien, hij niet reageert op appjes en óf op zn werk, óf bij de voetbal óf bij zn vrienden zit te gamen zouden bij mij ook de alarmbellen afgaan hoor. Natuurlijk moet je iemand niet gaan stalken, wat hij doet is weer vrij extreem, maar afgaand op jouw verhaal begrijp ik het ergens wel een beetje.

Ik denk dat je een knoop door moet gaan hakken :j daar worden jullie allebei gelukkiger van denk ik

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:29

Weet je wat ik denk. Ik denk dat jij hem niet leuk genoeg vind en dat hij dat onbewust voelt en daardoor dit gedrag gaat vertonen. Hij is gewoon bang dat je hem niet luek genoeg vind en zoekt bevestiging die je hem niet geeft.

Maak het gewoon uit!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:46

Ik heb serieus medelijden met die jongen!!
En ik adviseer HEM dan ook om zo hard mogelijk weg te lopen voor ts.
Met iemand die naast een relatie er ook nog een fwb op na houd zul je niet gelukkig worden jongen, vooral niet als je ook nog eens als potentiële stalker word gezien omdat je "vriendin" het liefst van meerdere walletjes eet en vervolgens over jou klaagt op bokt.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:46

Dit is wel heel erg claimgedrag. Goede afspraken over maken en als dat niet kan zelf je conclusies trekken of je daar mee verder wilt

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:49

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:51

Goh toch bijzonder hoe een topic een omwenteling kan krijgen in 3 pagina's tijd... Eerst allemaal medestanders voor TS om maar snel een eind te maken aan deze relatie.
Maar nu blijkt de vork misschien wel heel anders in de steel te steken....
TS ik heb maar 1 tip: wees eerlijk naar jezelf en naar hem, daar kom je echt het verste mee....

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:55

Lekker bijdehand om een topic als dit te maken met de vraag wat je ermee moet TS. Je gaat gewoon keihard vreemd en die jongen voelt die gewoon en word hier onwijs onzeker van. Je zegt dat je weinig tijd voor hem hebt maar je hebt wel een fwb. Ik vind het eigenlijk gewoon schandalig dat je die jongen nog neerzet als stalker terwijl je het gewoon zelf doet!

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:02

Eerlijkheid duurt het langst.
Als je er in een relatie niet helemaal voor wil gaan stop er dan mee.
Als je iemand anders iets verwijt kijk dan ook eens naar jezelf en maak een ander niet onterecht zwart.
Ik heb een vermoeden dat deze jongen prima door heeft wat er speelt en iemand anders pijn doen omdat je dat beter uitkomt is heel erg egoïstisch en gemeen.

Of het zo zit als ik denk dan ben je niet goed bezig, heb ik het mis dan excuses.

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:08

lady62 schreef:
Eerlijkheid duurt het langst.
Als je er in een relatie niet helemaal voor wil gaan stop er dan mee.
Als je iemand anders iets verwijt kijk dan ook eens naar jezelf en maak een ander niet onterecht zwart.
Ik heb een vermoeden dat deze jongen prima door heeft wat er speelt en iemand anders pijn doen omdat je dat beter uitkomt is heel erg egoïstisch en gemeen.

Of het zo zit als ik denk dan ben je niet goed bezig, heb ik het mis dan excuses.

Mee eens!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:09

Suusje92 schreef:
Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.

Nu je dit zegt weet ik t zeker. Met piepende banden vertrekken. Wat er na gebeurd zie je dan wel en is op te lossen.
Succes!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:11

Ho ho, niet 3 pagina's met medestanders. Ruitje begreep die jongen al voordat ze wist dat ze vreemd ging....

* Ik verdien een lintje* :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:12

elenaMM77 schreef:
Suusje92 schreef:
Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.

een stalker is minder benauwen dan een vriend die feitelijk al stalker is en je volledig in je klauwen heeft..

wat denk je dat er gebeurt als jullie ooit gaan samenwonen? dan kun je iedere minuut die je weggaat gaan uitleggen, sterker nog je zult zijn toestemming moeten hebben en als een klein kind bellen als het 3 minuten later wordt..

en reken maar dat zo'n figuur ook gaat bepalen met wie je wel en niet vrienden mag zijn en of je wel met familie mag omgaan..

weg ermee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:14

Waar staat dan dat ze daadwerkelijk nog met die FWB dingen doet? Misschien houdt ze hem alleen achter de hand voor wanneer ze geen relatie heeft???

Newallure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:16

ruitje schreef:
Ho ho, niet 3 pagina's met medestanders. Ruitje begreep die jongen al voordat ze wist dat ze vreemd ging....

* Ik verdien een lintje* :')

haha precies dat verdien je :j !

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:19

Jenny_S schreef:
Suusje92 schreef:

Nu je dit zegt weet ik t zeker. Met piepende banden vertrekken. Wat er na gebeurd zie je dan wel en is op te lossen.
Succes!

Deze bokker heeft zo een gelijk , 10 jaar ben ik gestalkt en het was een bonk ellende die lui willen en kunnen je kapot maken dus verwacht niet dat het gemakkelijk zal gaan! :j
vertrek nu als je langer wacht word het nog moeilijker en alles veel erger vertrek, vertel hem waarom je het uitmaakt en dat je ook tevens echt geen kontakt meer wilt in welke vorm dan ook doe dat als er iemand bij is bv je ouders bij je thuis dan hoef je naderhand ook niet alleen overstraat!
en mocht het uit de hand lopen aangeven bij de politie , verwacht er niet te veel van ze mogen niets doen
succes

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:21

lieveli schreef:
Ik geloof niet dat ik mag quoten uit een ander topic

[LZP] Friends with Benefits en nee niet de film..

Laatste reactie.

Ja dit veranderd de zaak inderdaad weer als je dus nu een relatie hebt en die jongen van het topic nog steeds ziet enz enz.

Hij voelt het dus goed aan en jij verklaart hem voor gek.
Hou die jongen niet langer aan het lijntje.
Zijn gevoel klopt dus....?
Jij beschadigd hem voor de volgende meiden die hij gaat ontmoeten.

Misschien even duidelijk over zijn voordat je half bokt over je heen krijgt hihi

Of gaat jou vriend zelf niet vriend?

Je hoort soms ook wel als ze zo control freak zijn dat ze zelf liegen over veel dingen en vreemd gaan.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 10-10-14 08:29, in het totaal 3 keer bewerkt

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:23

MarlindeRooz schreef:
Waar staat dan dat ze daadwerkelijk nog met die FWB dingen doet? Misschien houdt ze hem alleen achter de hand voor wanneer ze geen relatie heeft???

Er staat dat ze een fwb heeft en dat ze beiden een relatie hebben dat zegt toch wel genoeg. Dan ben je niet met de gedachte bij je echte relatie. Die arme jongen voelt dat en vraagt aan alle kanten bevestiging en krijgt vervolgens naar zijn hoofd dat ie niet zo moet controleren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:24

Ik vind dat jullie, zoals bokt atijd doet, voortijdige conclusies trekken.