lieveli schreef:Ik geloof niet dat ik mag quoten uit een ander topic
[LZP] Friends with Benefits en nee niet de film..
Laatste reactie.
Scherp
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laatste reactie.
Je bent druk met je werk, je paard, je fotografie, je fotobewerkingen, je vriendinnen, je boeken en games.... waar in het verhaal is je vriend dan?
daar worden jullie allebei gelukkiger van denk ik Tivoli schreef:lieveli schreef:Ik geloof niet dat ik mag quoten uit een ander topic
Laatste reactie.
Scherp
lady62 schreef:Eerlijkheid duurt het langst.
Als je er in een relatie niet helemaal voor wil gaan stop er dan mee.
Als je iemand anders iets verwijt kijk dan ook eens naar jezelf en maak een ander niet onterecht zwart.
Ik heb een vermoeden dat deze jongen prima door heeft wat er speelt en iemand anders pijn doen omdat je dat beter uitkomt is heel erg egoïstisch en gemeen.
Of het zo zit als ik denk dan ben je niet goed bezig, heb ik het mis dan excuses.

Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
elenaMM77 schreef:Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
een stalker is minder benauwen dan een vriend die feitelijk al stalker is en je volledig in je klauwen heeft..
wat denk je dat er gebeurt als jullie ooit gaan samenwonen? dan kun je iedere minuut die je weggaat gaan uitleggen, sterker nog je zult zijn toestemming moeten hebben en als een klein kind bellen als het 3 minuten later wordt..
en reken maar dat zo'n figuur ook gaat bepalen met wie je wel en niet vrienden mag zijn en of je wel met familie mag omgaan..
weg ermee.
Jenny_S schreef:Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
Nu je dit zegt weet ik t zeker. Met piepende banden vertrekken. Wat er na gebeurd zie je dan wel en is op te lossen.
Succes!
Laatste reactie.
MarlindeRooz schreef:Waar staat dan dat ze daadwerkelijk nog met die FWB dingen doet? Misschien houdt ze hem alleen achter de hand voor wanneer ze geen relatie heeft???