Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Santos_05 schreef:@emr, dat lijkt me nou ook het moeilijke... zelfs gewone man/vrouw vrienden hebben daar vaak moeite mee. Hoe vaak krijgt een van beide wel gevoelens en dan worden ze toch 'jaloers'?
leeneliefje schreef:Ik zou zeggen doen! Ben zo met mijn vriendje begonnen en nu is hij echt de liefde van mijn leven!
Let wel, als jij verliefd op hem wordt en hij niet op jou dan wordt het janken. En ik ken maar weinig vrouwen waarbij er uiteindelijk geen gevoelens komen kijken..
bij mij is het net zo gelopen
zo blij met hem
) maar aan de andere kant: ik had niet voor niets fwb: geen behoefte aan de rest eromheen, haha. (Schoonouders ontmoeten ed, maar dat is ook nog steeds niet gebeurd
( wonen paar duizend km verderop
)
'Schoonouders' ken ik dan weer wel. Altijd leuk die walk of shame 's ochtends
Negerzoen schreef:Ik heb hetzelfde Marocje. Ik ben ook friends with benefits ( nog niet zo lang), maar dan met mijn beste vriend. Ik vind dit allemaal leuk en chill, maar een relatie wil ik echt niet. Zo goed als we het met elkaar kunnen vinden als vrienden, zo fout zou dat gaan in een relatie. Daarnaast is deze vriendschap me teveel waard'Schoonouders' ken ik dan weer wel. Altijd leuk die walk of shame 's ochtends
Blijf jij bij je fwb slapen???? Dat deden wij echt niet! Wij zagen elkaar in de kroeg, gingen met elkaar naar huis en uiteindelijk sliepen we allebei in ons eigen bed...zelfs toen ik mijn eigen huis had. The walk of shame kun je jezelf besparen
Dan vraag je er zelf om natuurlijk..
Maar hij heeft nooit mijn ouders gezien hoor 's ochtends! Zelfs niet nadat ze zeiden: hij mag best mee ontbijten, hoor
) Marocje schreef:Ik bleef eigelijk ook nooit slapen nee, of hun niet bij mij. Maar bij mijn (toen nog niet) vriend was dat later wel zo.. Toch wat makkelijker als je lang doorgaatWe woonden beide niet meer thuis, maar met huisgenoten, dus dan had ik soms wel 'the walk of shame'.

. Mijn fwb was ook eerst een gewone goede vriend. 
bobje26 schreef:Ik vraag mij altijd af.. Hoe kom je aan de FWB?
Gewoon iemand uit je vriendenkring, random iemand, hoe selecteer je iemand?
Zelf geen ervaring mee (blijkt ook wel)
lampjerulez schreef:Als je hem leuker vindt en echt relatie materiaal gaat vinden kan je beter gisteren stoppen dan morgen..
Tenminste als je er echt zeker van bent dat hij niks met jou wil dan.
Want wie zegt dat zijn gevoelens niet ook veranderd zijn?