Zwerte schreef:Zelf merk ik het altijd nog het meest aan bier drinken. Ik ben echt een bierliefhebber. Hoe vaak mensen wel niet opmerken (niet zozeer tegen mij, meer in het algemeen) dat een vrouw geen bier 'hoort' te drinken....
Moet je voor de gein whiskey gaan drinken
.
Maar ben het ook niet zo eens met dat alles 'vrouwelijk' krullerig, roze en sierlijk moet zijn. Soms is er geen gewone kleur meer te krijgen in bv kleding, en dat zit je weer opgescheept met roze en paars en flubbers. Maar goed, als vrouw kun je tenminste nog kiezen, een beetje dan. Als 't weer allemaal roze is in de winkel kijk ik wel bij de mannenkleding. Vind het veel sneuer wat er in speelgoedwinkels gebeurd, daar wordt je direct er op gewezen dat dames knuffelen en plakken en mannen bouwen en spelen. De meisjes afdeling helemaal in het roze en gevuld met poppen, knuffels en opmaak, schoonmaak of bak en plakspulletjes en apart voor de jongens meer blauw en rood en lekker lego, maakdingen en dino's. Fietsjes ook, of roze of met brandweerauto's. En dan moeilijk doen als er geen jongens aan het stofzuigen zijn in een folder? Hoe suf...
Ben wat dat betreft ook helemaal verkeerd opgevoed. Mijn moeder had een garage gebouwd voor mijn autootjes. Dat zegt, denk ik, wel genoeg.