Nikes horen imo onder een sportieve look, niet bij een elegante "classy" look.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ayasha schreef:Nou niet zoals op die blog, daar zie ik super mooie kledingscombinaties die naar de knoppen geholpen worden met die sportschoenen.. Alsof je de pakketbezorger zag waar je al twee dagen op wachtte en je zo snel alleen je sportschoenen kon vinden...
Nikes horen imo onder een sportieve look, niet bij een elegante "classy" look.
Jildau schreef:Je mag toch je mening hier geven? Er zijn nou eenmaal ook veel mensen die het vreselijke schoenen vinden (zoals ik). Schijt aan hebben en gewoon lekker doorlopen op je schoenen. Het zijn gewoon schoenen waar niet iedereen van houdt net zoals Uggs, Crocs, Birkenstocks.. Moet je tegen kunnen hoor!
Anne. schreef:Ik vind die outfits wél leuk, ook in combinatie met de sneakers. JUIST in combinatie met de sneakers.
Ik ben trouwens wel benieuwd watvoor schoenen jullie er onder zouden doen. Tuurlijk zijn hoge pumps oid mooi voor erbij, maar daar kan niet iedereen goed op lopen. Watvoor comfortabele schoen zouden jullie er onder dragen?

SFC schreef:Ik vind het ook tokkie schoenen, liep er wel eens op en ja ze zitten heerlijk, maar andere nette schoenen ook.
Schoenen (no mather welke) draag je met een broek en top, dus waarom die vraag.
BaileyMix schreef:Ehm gewoon helemaal niet, alsjeblieftTenzij je een tokkie bent. Dan mag het. En hardstyle luistert

Ghostattack schreef:Ik heb deze in mijn bezit: http://www.thedropdate.com/wp-content/u ... -red-p.jpg
https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... CtDYkT_uqa
Ben ik nu een übertokkie?
Even zonder gekkigheid, ik loop al jaren op Air Max. Heerlijk! Draag ze overal onder (draag meestal geen jurken of rokken). Kan prima vind ik.
Ik koop al vanaf mijn 16e nike air max schoenen en draag ze vooral naar het werk,vrije tijd en niet zulke belangrijke gelegenheden en altijd onder een spijkerbroek aangezien een rokje bij mij vreemde blikken zal geven
Helaas waren de classics niet meer verkrijgbaar dus moest ik vorige week de andere soort halen