Hond is ondertussen binnen gekomen en heb hem in zijn mand gestuurd.
Ik heb al een comedy op staan

@Britta waarom niet onder mijn bed kijken haha..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Alle ramen en deuren controleren of ze dicht zijn.Dan lekker gaan slapen.(niet onder je bed kijken).
nou ben ik een echte schijterd, maar als de lamp zou gaan flikkeren en ik ben alleen thuis vlucht ik al naar de buren.. Scheelt dat jij 3 honden bij je hebt, al grommen en bibberen ze zonder reden.. Ik vind het vreemd, knap dat je zo rustig kunt blijven.mals de hond buiten ligt en je vertrouwd het niet helemaal, zou ik hem toch binnen halen en de deur dicht doen. Joscaa schreef:Heb je een Iphone? Dan kun je FaceTimen als afleiding met gezellige mensen

N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt
Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden!
Eigenlijk moet je daar om lachen. Doe maar gewoon alsof je een paard bent (
): Als die schrikt en ervandoor gaat vanuit instinct probeer jij die ook te stoppen en te vertellen 'ho maar, er is niets aan de hand!' en dat is nu precies hetzelfde. Je ratio moet het weer even overnemen van je instinct. Eileen_ schreef:N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Misschien niet wat je wilde horen, maar wie weet helpt het als je het eens hardop zegt
Dat heet slaapverlamming, google maar ns op. Heb ik zelf ook wel ns. Kan wel ontzettend eng zijn! Had t laatst met een vogelspin boven mn hoofd, als ik zou bewegem zou die op me vallen. Ben helemaal niet bang voor spinnen, vind t machtig gave beestn. Maar toen echt wel hoor!Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden!
Heel veel mensen die denken dar ze geesten zien in hun slaapkamer, is eigenlijk gewoon een slaapverlamming trouwens.
Eileen_ schreef:N0a schreef:Zou best 'iets' kunnen zijn. Ik ben zelf enorm nuchter maar heb toch rare dingen meegemaakt in mijn slaapkamer. Heb altijd alleen maar kunnen slapen met mijn gezicht naar de muur, had altijd het idee dat er iemand naar mij keek. Toen ik een paar jaar geleden midden in de nacht nog niet kon slapen heb ik mij eens omgedraaid en ben mij kapot geschrokken, stond iemand in de hoek van de kamer mij aan te kijken. Dood eng.. Een paar weken heb ik die 'persoon' gezien. Een familielid vertelde toen dat ik gewoon hardop moest vragen of die persoon misschien weg wilde gaan, omdat hij/zij mij bang maakte. Nadat ik dit twee keer heb gedaan heb ik hem niet meer gezien...
Dat heet slaapverlamming, google maar ns op. Heb ik zelf ook wel ns. Kan wel ontzettend eng zijn! Had t laatst met een vogelspin boven mn hoofd, als ik zou bewegem zou die op me vallen. Ben helemaal niet bang voor spinnen, vind t machtig gave beestn. Maar toen echt wel hoor!Je hersens kunnen je ontzettend voor de gek houden!
Heel veel mensen die denken dar ze geesten zien in hun slaapkamer, is eigenlijk gewoon een slaapverlamming trouwens.
M_arjolein schreef:Dat slaapverlamming van eileen klopt trouwens maar daar zal ts nu geen last van hebben. Brr ik ben ook geen held dus begrijp je angst. Woon je zelf in het buitenland begrijp ik? Zo niet kun je anders je honden niet meenemen naar je eigen huis? Of iemand anders die je kent waar je kunt slapen.
)