Liefde op de eerste profielfoto 
Veel succes he, ik heb hier ook even een stipje geplaatst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liefde op de eerste profielfoto 
stipjeeeeee! Citaat:Sandy and "Max"Sandie, 63, says she believes she has finally found the love of her life in her fiancé, Max Moose Advisor, even though she has never seen him in person — or even heard his voice. Her friend Jennifer says she thinks it is all a scam, and she wants Dr. Phil to open Sandie's eyes.
Sandie met Max on Match.com and says she was thrilled when he proposed just two months later. She says Max told her he was from Bedford, Texas, and was in the Army, working on a top-secret mission in Afghanistan. Sandie says every time she and Max have tried to meet, something gets in the way. She explains that Max even went AWOL to be with her, but then he suffered a severe hand wound in a Taliban attack.
Though she admits the situation seems strange, Sandie insists she and Max have grown incredibly close through their online exchanges. “I feel like I’ve known him for a very long time,” she says.
Cash for GoldSandie reveals that she has sent more than $63,000 to Max during their six-month relationship, including $50,000 he said he needed to get $1 million in gold bars out of customs in Ghana. Sandie explains that she sent the cash to Max’s “friend,” supposedly a diplomatic courier, by stuffing it into cereal boxes.
Koekje van eigen deeg
Kijken wat voorgeweldigs ik heb meegemaakt vandaag...hmm, misschien ben ik wel met mijn gitzwarte arabierhengst over het strand gereden bij zonsondergang
Zoveel leuks om te bedenken
Christiene schreef:geweldig dit.. dat die ook nog gewoon doorgaat.. hij mailt misschien wel met 20 vrouwen en een van de 20 hoeft maar te happen.. waarschijnlijk zitten er in de zelfde ruimte nog een stel mannen en vrouwen te mailen ect... eenmaal een die cash overmaakt.. is al dikke winst voor die lui.
was laatst nog op tv.. nederlandse vrouwen die gewoon dachten na hun vriend in het buitenland gaan.. en zodra ze weer na huis gingen of zelfs tegelijk blijkt dat die wel meerdere vrouwen heeft.. die ook geld geven.. die lui kunnen dat jaren vol houden..

sasja0705 schreef:manlief is ooit benaderd door zo een catfish....bloedmooie Russische dame
wij zijn er op in gegaan... naar de 3e mail, wilde "zij" al trouwen en overkomen maar natuurlijk moest nog van alles geregeld worden en daarvoor was geld nodig![]()
nu laat he zo zijn dat ik nieuwsgierig aangelegd ben en dus op zoek gegaan... die arme meid van de foto's had geen flauw idee dat haar foto's van een soort Russische Hyves gejat waren... en hiermee tenminste 23 (gevonden) mannen over de hele wereld in de maling genomen werden..
Pearlx schreef:Zij natuurlijk niet op in gegaan). Volgende dag op het vliegveld toch maar even gekeken of hij uit het betreffende (Nigeriaanse) vliegtuig kwam. Nee hij was nergens te bekennen, maar er stond wel een dame die óók op dezelfde meneer wachtte en 2000 euro naar hem had overgemaakt vanwege zijn valse ticket...
oomens schreef:Pearlx schreef:Zij natuurlijk niet op in gegaan). Volgende dag op het vliegveld toch maar even gekeken of hij uit het betreffende (Nigeriaanse) vliegtuig kwam. Nee hij was nergens te bekennen, maar er stond wel een dame die óók op dezelfde meneer wachtte en 2000 euro naar hem had overgemaakt vanwege zijn valse ticket...
Maar is er dan serieus nog iemand bij wie niet meteen de alarmbellen gaan rinkelen zodra ze 'Nigeria' horen?
eenitraM schreef:Geweldig dit
Ben trouwens benieuwd naar de link van dr. Phill. Kan iemand die plaatsen hier?
Deze b.v., daar laten ze halverwege een telefoongesprek horen..

luxe stallen, elke keer als je op vakantie gaat naar (was het noorwegen?) neem je een paar paarden mee om daar te rijden. Zou edward ook kunnen rijden?