Google+ profiel zoeken door Gmail?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Google+ profiel zoeken door Gmail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:14

Wat een romanticus zeg, en wat doet die veel moeite voor jou! <<) Liefde op de eerste profielfoto :+:

Veel succes he, ik heb hier ook even een stipje geplaatst _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:30

Whaha vraag hem om geld omdat je zo graag naar hem toe wilt komen maar dat je even krap zit.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:49

Geweldig Tigress! Ik lig helemaal dubbel hier, :') stipjeeeeee!

GirlinBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:09

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:16

Haha, ik lig ook helemaal in een deuk.. Wat een verhaal zeg. Dikke vette stip!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:01

Eigenlijk te triest voor woorden! Ik hoop maar dat je op deze manier de oplichters van de straat houd zodat ze niet een totaal wanhopig type kaalplukken..

Wat een smeerlappen zijn het eigenlijk, bah!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:13

geweldig dit.. dat die ook nog gewoon doorgaat.. hij mailt misschien wel met 20 vrouwen en een van de 20 hoeft maar te happen.. waarschijnlijk zitten er in de zelfde ruimte nog een stel mannen en vrouwen te mailen ect... eenmaal een die cash overmaakt.. is al dikke winst voor die lui.

was laatst nog op tv.. nederlandse vrouwen die gewoon dachten na hun vriend in het buitenland gaan.. en zodra ze weer na huis gingen of zelfs tegelijk blijkt dat die wel meerdere vrouwen heeft.. die ook geld geven.. die lui kunnen dat jaren vol houden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:16

Citaat:
Sandy and "Max"Sandie, 63, says she believes she has finally found the love of her life in her fiancé, Max Moose Advisor, even though she has never seen him in person — or even heard his voice. Her friend Jennifer says she thinks it is all a scam, and she wants Dr. Phil to open Sandie's eyes. 

Sandie met Max on Match.com and says she was thrilled when he proposed just two months later. She says Max told her he was from Bedford, Texas, and was in the Army, working on a top-secret mission in Afghanistan. Sandie says every time she and Max have tried to meet, something gets in the way. She explains that Max even went AWOL to be with her, but then he suffered a severe hand wound in a Taliban attack. 

Though she admits the situation seems strange, Sandie insists she and Max have grown incredibly close through their online exchanges. “I feel like I’ve known him for a very long time,” she says. 

Cash for GoldSandie reveals that she has sent more than $63,000 to Max during their six-month relationship, including $50,000 he said he needed to get $1 million in gold bars out of customs in Ghana. Sandie explains that she sent the cash to Max’s “friend,” supposedly a diplomatic courier, by stuffing it into cereal boxes. 

dusss.... als je niks van m hoort... schuld van de taliban :j

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 00:07

*\o/* oww Marinda, dit is zooooo geniaal :') Ik lig echt dubbel hier!
Kijken hoe lang het duurt tot hij zijn zielige-kindjes-hospitaal gaat starten daar en je even 50.000$ mag overmaken... :))

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 00:25

Ooohhh...wat héérlijk vals := Koekje van eigen deeg :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 00:30

Even een nachtje slapen en goed nadenken over een leuk antwoord :D Kijken wat voorgeweldigs ik heb meegemaakt vandaag...hmm, misschien ben ik wel met mijn gitzwarte arabierhengst over het strand gereden bij zonsondergang :+ Zoveel leuks om te bedenken :')

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:40

Tigress schreef:
Even een nachtje slapen en goed nadenken over een leuk antwoord :D Kijken wat voorgeweldigs ik heb meegemaakt vandaag...hmm, misschien ben ik wel met mijn gitzwarte arabierhengst over het strand gereden bij zonsondergang :+ Zoveel leuks om te bedenken :')

Wel over je privéstrand natuurlijk :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 07:43

Maar als je overdrijft valt het misschien ook op.Dat je iets te rijk bent.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:13

Kon het gister even niet meer bijhouden in mijn pauze's. Omdat mijn Engels niet briljant is! Geweldig TS!

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:54

Christiene schreef:
geweldig dit.. dat die ook nog gewoon doorgaat.. hij mailt misschien wel met 20 vrouwen en een van de 20 hoeft maar te happen.. waarschijnlijk zitten er in de zelfde ruimte nog een stel mannen en vrouwen te mailen ect... eenmaal een die cash overmaakt.. is al dikke winst voor die lui.

was laatst nog op tv.. nederlandse vrouwen die gewoon dachten na hun vriend in het buitenland gaan.. en zodra ze weer na huis gingen of zelfs tegelijk blijkt dat die wel meerdere vrouwen heeft.. die ook geld geven.. die lui kunnen dat jaren vol houden..

Deze "bedrijfjes" doen er wel 3000 mails per dag uit zo niet per uur.
Ik weet niet meer precies waar ik het gezien heb, volgens mij bij "Opgelicht in het buitenland" of zo iets.
Daar zie je in een achteraf straatje in een goor kantoortje een stuk of 10 oude computers staan met mannen en vrouwen die de hele dag dit soort mailtjes versturen in de hoop ergens beet te hebben.
Ik zal is opzoeken of ik het nog ergens kan vinden.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:07

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:16

Geweldig dit :D

Ben trouwens benieuwd naar de link van dr. Phill. Kan iemand die plaatsen hier?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:39

Hahaha, wat een slijmbal zeg. Die denkt vast dat deze catch beter en beter wordt met privé villa's in Zwitserland! Ik volg dit! Echt, mijn hele ochtend weer goed haha!

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:39

manlief is ooit benaderd door zo een catfish....bloedmooie Russische dame
wij zijn er op in gegaan... naar de 3e mail, wilde "zij" al trouwen en overkomen maar natuurlijk moest nog van alles geregeld worden en daarvoor was geld nodig :+
nu laat he zo zijn dat ik nieuwsgierig aangelegd ben en dus op zoek gegaan... die arme meid van de foto's had geen flauw idee dat haar foto's van een soort Russische Hyves gejat waren... en hiermee tenminste 23 (gevonden) mannen over de hele wereld in de maling genomen werden..

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 09:50

sasja0705 schreef:
manlief is ooit benaderd door zo een catfish....bloedmooie Russische dame
wij zijn er op in gegaan... naar de 3e mail, wilde "zij" al trouwen en overkomen maar natuurlijk moest nog van alles geregeld worden en daarvoor was geld nodig :+
nu laat he zo zijn dat ik nieuwsgierig aangelegd ben en dus op zoek gegaan... die arme meid van de foto's had geen flauw idee dat haar foto's van een soort Russische Hyves gejat waren... en hiermee tenminste 23 (gevonden) mannen over de hele wereld in de maling genomen werden..

Mijn moeder is er ook ingetrapt op die manier, dat was iemand met een heel overtuigend profiel met allemaal privéfoto's van de man en zijn kinderen, Ook stuurde hij er dan een hoop. Uiteindelijk bleken die foto's dus ook gewoon van een ander slachtoffer te zijn geweest en mijn moeders foto's die ze heeft uitgewisseld worden waarschijnlijk ook gebruikt als nepprofiel nu. Zij zag optijd in dat het nep was en heeft geen geld gegeven (hij zou naar NL komen met het vliegtuig, dus zij heeft een hotel geboekt in Amsterdam en heeft er een lekker weekendje van gemaakt. En ja hoor, hij belde dat er iets mis was met zijn ticket en had geld nodig. Zij natuurlijk niet op in gegaan). Volgende dag op het vliegveld toch maar even gekeken of hij uit het betreffende (Nigeriaanse) vliegtuig kwam. Nee hij was nergens te bekennen, maar er stond wel een dame die óók op dezelfde meneer wachtte en 2000 euro naar hem had overgemaakt vanwege zijn valse ticket...

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:09

Pearlx schreef:
Zij natuurlijk niet op in gegaan). Volgende dag op het vliegveld toch maar even gekeken of hij uit het betreffende (Nigeriaanse) vliegtuig kwam. Nee hij was nergens te bekennen, maar er stond wel een dame die óók op dezelfde meneer wachtte en 2000 euro naar hem had overgemaakt vanwege zijn valse ticket...

Maar is er dan serieus nog iemand bij wie niet meteen de alarmbellen gaan rinkelen zodra ze 'Nigeria' horen?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:25

oomens schreef:
Pearlx schreef:
Zij natuurlijk niet op in gegaan). Volgende dag op het vliegveld toch maar even gekeken of hij uit het betreffende (Nigeriaanse) vliegtuig kwam. Nee hij was nergens te bekennen, maar er stond wel een dame die óók op dezelfde meneer wachtte en 2000 euro naar hem had overgemaakt vanwege zijn valse ticket...

Maar is er dan serieus nog iemand bij wie niet meteen de alarmbellen gaan rinkelen zodra ze 'Nigeria' horen?

Nee, want de maanden daarvoor had de man zich eerst bekend gemaakt als een knappe Amerikaanse bouwkundige, die de hele wereld overvliegt voor projecten. In Nigeria was zijn laatste bouwproject. :+

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:56

eenitraM schreef:
Geweldig dit :D

Ben trouwens benieuwd naar de link van dr. Phill. Kan iemand die plaatsen hier?

Weet niet welke Marinda precies bedoelt, maar als je op youtube "dr phil catfish" intypt, kom je er zo een stuk of tien tegen.. ;) Deze b.v., daar laten ze halverwege een telefoongesprek horen..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 13:03

Er zijn meerdere inderdaad :P
Ik ga nu maar eens even bezig met een mail terug. Iemand nog leuke aanvullingen om in de mail te melden behalve mijn zwarte arabierhengst op mijn privé strand ? :=
Ik gooi het er lekker dik bovenop, doen zij ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 13:07

Je had toch nog wat hengsten op je fokkerij staan?
:') luxe stallen, elke keer als je op vakantie gaat naar (was het noorwegen?) neem je een paar paarden mee om daar te rijden. Zou edward ook kunnen rijden?

:') :')