Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
K_im schreef:Ik had al mijn kleding bij mijn moeder liggen, nam de kleding die ik nodig had mee naar mijn pa, en al mijn was werd bij mijn moeder gedaan. Mijn moeder was ook de enige die kleding inkocht.
Het komt behoorlijk kinderachtig over, wat er bij jullie gaande is. Adviezen heb ik niet, ik heb het alleen vanuit een kinderrol meegemaakt, en hoe het bij mij verliep, was bij mij vanzelfsprekend. (Of het handig was, is een tweede)
K_im schreef:Ik had al mijn kleding bij mijn moeder liggen, nam de kleding die ik nodig had mee naar mijn pa, en al mijn was werd bij mijn moeder gedaan. Mijn moeder was ook de enige die kleding inkocht.
Het komt behoorlijk kinderachtig over, wat er bij jullie gaande is. Adviezen heb ik niet, ik heb het alleen vanuit een kinderrol meegemaakt, en hoe het bij mij verliep, was bij mij vanzelfsprekend. (Of het handig was, is een tweede)
zou ze ze dan verkopen ofzo? Of denk ik nu te diep na.Youknowme schreef:Lezen janouk, ze hebben niet van elkaar gehouden
xPabloBokt schreef:Ik heb het idee dat ze misbruik maakt van de situatie. Die denkt natuurlijk ha, fijn. Hoef ik geen kleren te kopen. Maar dan vraag ik me af waar de kinderbijslag dan wel naartoe gaat. En waar al die goede kleren blijven.. want hij kan ze toch niet allemaal tegelijk aan?zou ze ze dan verkopen ofzo? Of denk ik nu te diep na.
Begrijp me niet verkeerd, ik weet hoe het is om in de kinderbijslag enzo te zitten, mijn moeder leeft namelijk ook daarvan, en daarnaast ook van de bijstand. Ik ben dan wel bijna volwassen en ga nooit naar mijn vader, maar er zit hier wel een raar luchtje aan.
Youknowme schreef:Viva, er is geen strijd hoor. IN zoverre ouders spreken elkaar niet.
Fotos maken merkt hij niks van want dan ligt hij op bed.
Dus waarom zou ik mij afzijdig moetem houden?
Band tussen beide is er nooit geweest. Zl is gekomen uit een ons, ml wist pas van zl dat deze al enige tijd geboren was.
zo'n kind krijgt alles mee (ookal denk jij van niet lees ik) is dat het waard?
Waarop we een mail hebben gestuurd of ze wel goed bij d'r hoofd was?
Youknowme schreef:Franka: Hij gaat vanaf ons naar school dus heeft dan een hele dag slechte kleding aan.
Yellomofoon: Goed geregeld dus!
Elise: Hier dus het zelfde alleen helpt terug halen ook niet, want dan zit het in de was of ligt het bij haar moeder.
Pinda Dipje: Mag ik vragen waarom jij dat niet goedkeurde? Eigenlijk hoor jij de kleding te bekostigen, daar krijg jij alimentatie en kinderbijslag voor. Fijn dat het nu wel goed gaat, maar jammer van die schoenen, hopelijk luistert je ex ernaar.
Idd Dorus, precies dat dus. Sorry zit op foon