Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herman97 schreef:Paardenliefde zat er bij mij al vroeg in .... ik was een meisje van een jaar of vier. We hadden zelf beesten bij huis maar die van anderen zijn altijd mooier.
Ik op mijn driewieler de straat over en op weg naar mijn oom Abel. Het halve dorp door gecrost. Voor de drukke weg gestopt afgestapt driewieler in de berm en lopend overgestoken. Oom Abel had shetlanders en die waren zo leuk. Ik ben daar zo de stal in gelopen en in het hooi gaan zitten pony's kijken. Nou jullie raden het misschien al ... na een half uurtje in slaap gevallen in het hooi ....
Mijn moeder was totaal de weg kwijt toen ik vermist bleek ... helemaal toen ze mijn driewieler vonden. En opeens ging haar een lichtje branden .... ze liep naar Oom Abel en trof mij na even rond te kijken in het hooi ..... ze was boos en opgelucht tegelijk.
Ik moet er nu niet aan denken dat onze meiden dat zouden doen. Brrrrr ... alleen het idee al. Krijg een hartverzakking .......
luuntje schreef:Schrikken als je knd kwijt is.
Ik heb mij weleens verstopt onder de kledingrekken in een groot warenhuis.
Mijn moeder maar roepen, ik bleef zitten. Had geen zin in kleding passen![]()
Zoon was 4 en moest zijn boterham opeten.
Ik ging snel nog een rondje met de hond.
Bij thuiskomst wijst zoon op zijn lege bordje met de woorden ' mama opge eten, je mag niet in de plullebak kijken'.
Rara wat vond ik in de prullebak?
de muren waren net wit geverfd en toen vond ik het maar kaal. Mooie muur versiering gemaakt
allemaal paddestoelen en kabouters getekend met een stift. Ik denk dat ze niet zo van paddestoelen houd
)
)
Ik vind dat niet zo'n goede reden om met iemand te trouwen, liefje.
heb echt ontzettend gelachen om jullie posts
zit er een peuter een meter verder met een grijns op haar smoel en roept g inny gedaan ! Even uitgelegd dat het netjes is dat ze het zo eerlijk zegt, maar dat het niet de bedoeling is. En toen ze 1 was met een potlood op de muur en tafel. Doekje gegeven en laten poetsen. Ben gekke henkie niet. Als ze nu perongeluk op de tafel kleurt roept ze al oh oh ! En pakt snel een doekje om te poetsen.
hetzelfde als ze expres wat op de grond gooit. Vandaag trapte ze een smartie kapot toen ik vroeg die op te rapen. Nou prima. Hier heb je de blik en veger en ruim maar op. Werkt prima. eclair98 schreef:En die pin uit de grond trekken/mollen?

saroanda schreef:Hier is alles aardig kindproof, maar hij is zo ontzettend slim. Bouwt gerust een toren van stoel en poef bijv. om ergens bovenop te komen. Die klemmetjes op deurtjes kreeg 'ie redelijk snel open. Wat 'ie wil hebben krijgt 'ie te pakken, zeker als hij weet waar iets ligt. Sommige dingen verstoppen we echt goed maar ik kan moeilijk de hele voorraadkast bovenop de keuken leggen...

Goof schreef:Ik vind het werkelijk waar onbegrijpelijk dat de meeste dingen die ik hier lees door jullie als 'grappig' worden afgedaan.