Heel veel plezier in de vliegbus, waanzinnig leuk woord trouwens!
Hopelijk kunnen jullie snel wennen aan de nieuwe situatie.
NYC
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-14 07:57
Gemmeke schreef:
Heel veel plezier in de vliegbus, waanzinnig leuk woord trouwens!
Hopelijk kunnen jullie snel wennen aan de nieuwe situatie.
Mijn zoontje had zo'n bus die je kon veranderen in een vliegtuig. Een vliegtuig is dus een vliegbus. Eigenlijk als je er over na denkt is een vliegtuig ook gewoon een vliegende bus. Nu nog wachten tot we er met het ov op kunnen inchecken.
Heb nu al spijt van mijn schoenen die ik aanheb. Waarom moest ik op pumps? Heb echt altijd koude voeten. Zou een moord voor een paar Nikes doen. Heb mijn oude weggedaan die waren helemaal versleten.
Net een zeer WTF moment!!! Vader van zoontje heeft zoontje 1 keer gezien, belt nooit, stuurt nooit kaartjes. We hebben eigenlijk alleen contact als we iets voor de rechter moesten uitvechten en als hij belde of hij de allimitatie later mocht betalen of in delen. Had hem verteld dat we gingen emigreren, wanneer en met welke vlucht, wat ons adres word. Belde mijn ex spontaan(!!) durfde eerst niet op te nemen, altijd als hij belt dan komt er drama, hij belde om mij en mijn zoon een fijne reis te wensen, ja hij zei echt jou zoon. Hij was blij dat ik zo meegaand was geweest, ja banketstaaf ik wou toestemming om met mijn zoon te mogen verhuizen, vind je het raar dat ik meegaand was. Toen we het huis verkochten wou hij wat vaste dingen uit het huis hebben, koper van het huis ging er mee akkoord dat ex die later uit huis zou halen. Koper had later aangeboden de dingen alsnog over te willen nemen,ze hadden een prijs afgesproken. Ik wist dit niet want had tegen koper gezegd dat hij dat met ex moest regelen want ik was er mee akkoord gegaan dat ex dat mocht hebben. Ex wou mij de helft van het geld geven. WTF! maar hij had geld nodig, zoals gewoonlijk dus kreeg ik eerst een deel nu en een helft volgende maand. Ja prima, vind het al een wonder dat hij er zo eerlijk over is. Hij zei dat hij het overgemaakt had, tussen onze banken kan soms wel een maand of 3 overboekingsrekening tijd zitten. Maar verrekt het stond er echt op!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Ook heeft vries gebeld, diep in de nacht voor hun! Vriend wou gisteravond bellen maar hij wou mij niet wakker maken dus belde hij nu. Zo lief! Hoorde schoonmoeder op de achtergrond ook schreeuwen is she on the AirPort?!! Schoonvader wou ook even met 'the little man' praten. Aan zijn grote grijns kon ik zien dat grandpa hem weer iets beloofd heeft. Maar hij mag niet vertellen wat, want dat is een geheim! En laat ik nou totaal niet nieuwschierig aangelegd zijn. Grandpa heeft altijd wel leuke,lieve verassingen voor zoon dus weet zeker dat het wel goed komt!