Slaap jij nog met een knuffel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zerline

Re: Slaap jij nog met een knuffel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:11

Ik ben 17 jaar en ik slaap ook nog met een knuffel :o Als ik op kamp e.d ga dan neem ik gewoon een super zacht kussen mee. Maar mijn knuffelpaard ligt het lekkerst in mijn armen.

shampyX9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:28

Ik ben 14, en ik heb echt ontelbaar veel knuffelbeesten op mijn bed :)

Ik hoef er niet per se mee te slapen, maar ik ben wel erg aan ze gehecht. Ik heb ooit als klein kind (5 jaar ofzo) aan al mijn knuffels beloofd dat als ik uit huis ga, dat ze allemaal mee mochten :')

Ieder jaar proberen mijn ouders mij over te halen om mijn knuffels te verkopen op koninginnedag (inmiddels koningsdag) maar ik protesteer nog altijd en ik hou me aan mijn beloften! :D

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:30

Ik ben bijna 16 en heb sinds mijn geboorte een grote knuffel: Flip.
Een echte beer met een strikje, gehad van mijn oom. Hij ruikt nog steeds lekker, is niet vies of slap en is lekker stevig. Blijft heerlijk om gewoon onder je arm te hebben of onder je buik.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:35

21 en ja hoor knuffelkonijn waar niet veel meer van over is
kussen knuffel
en de kat laten we maar zeggen ,, ik kan niet alleen slapen

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:36

shampyX9 schreef:
Ik ben 14, en ik heb echt ontelbaar veel knuffelbeesten op mijn bed :)

Ik hoef er niet per se mee te slapen, maar ik ben wel erg aan ze gehecht. Ik heb ooit als klein kind (5 jaar ofzo) aan al mijn knuffels beloofd dat als ik uit huis ga, dat ze allemaal mee mochten :')

Ieder jaar proberen mijn ouders mij over te halen om mijn knuffels te verkopen op koninginnedag (inmiddels koningsdag) maar ik protesteer nog altijd en ik hou me aan mijn beloften! :D

Haha, te leuk en te schattig! Nu kan je je belofte inderdaad niet meer breken haha.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:39

Jupp !! Ben 16 en slaap nooit zonder jaffie (giraf maakte ik jaffie van ) toen ik geopereerd werd vorig jaar kwam de zuster hem speciaal brengen in de uitslaapkamer toen ik voor de 1e keer wakker werd .

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:42

Ik heb vanaf mn geboorte een roze muisje gehad en die had ik in bed mits ik niemand maast me had liggen (dan stonddie op de kast) maar die ben ik helaas kwijtgeraakt. Kan zijn dat ik m verloren ben toen ik in engeland woonde en veel ben verhuist maar ik verdenk eigenlijk mijn ex van het weggooien van die knuffel. :'( echt jammer want had m al heel lang en dan had die nu nog in mn bed gelegen

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:43

Ik ben 30, getrouwd en zelfs bij ons in bed ligt nog een knuffel. Mijn man wordt niet graag vastgehouden als we slapen en ik kan niet slapen zonder wat in mijn armen.
Mijn knuffel is een beer wat ik gekregen heb voor mijn eerste kindje dat helaas nooit geboren heeft mogen worden.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:51

Ik heb op mijn derde jaar van een Schots familielid een knuffelkonijn gekregen: Nancy. Ze was ooit cremekleurig met een blauw bloemetjes jurkje. Helaas vonden de honden van de buren haar ook leuk en hebben ze Nancy half opgevreten toen ik daar een keer bleef slapen. Drama! Maar ze heeft een nieuw lijf gekregen en ik heb er zelf ooit een truitje voor gebreid. Nu 35 jaar later ligt ze nog steeds naast mijn kussen en hou ik haar regelmatig vast in mijn slaap.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:53

Ik heb knuffel en vriendlief gewoon tegelijkertijd vast :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 21:59

benangelique schreef:
Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...

Exact, alleen is het bij mij een zwartbont paard. Slaap ook prima zonder, maar met is ook wel heel fijn. Ik hoef ook geen vervanging van een kussentje oid.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:00

Ik slaap als 16-jarige ook met knuffel. Ik kan prima zonder slapen, maar alsnog trek ik dan een deel van mijn deken tussen mijn armen ofzo. Anders voelt het zo hard. :') En weet ik niet waar ik met mijn armen heen moet.
Daarnaast ruikt hij lekker. Word er altijd rustig van.

Hij gaat overigens sinds 2 jaar niet meer mee op vakantie en logeren enzovoorts. Vlek (van 101 dalmatiërs) is inmiddels alleen nog maar voor thuis. :j

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:09

Ik ben 25 en slaap ook met m'n knuffel :D toen ik uit huis ging zijn ze ook allemaal mee gegaan. Die liggen nu wel in een zak op zolder :') maar 1 Duitse herder Rex en een teddybeertje heb ik iedere nacht bij me hoor! Die laatste ziet er overigens echt niet meer uit, hij is vies, plat en grijs en zijn ogen zijn eraf haha. Mijn kat vindt m ook erg leuk, (Rex ook btw) als ik m niet goed in m'n kussen stop overdag, gaat ze ermee aan de haal |(

Vroeger schaamde ik me ervoor maar nu ligt ie ook wel eens beneden als ik bijv. serie aan het kijken ben op de bank, als er mensen komen zien ze m wel maar iedereen vindt het doodnormaal geloof ik _O-

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:10

Haha, ik ben 23 en doe dat ook nog steeds.
Als het geen knuffel is dan gebruik ik een kussen. Vind het fijn om iets vast te hebben. ;)

Die van mij een koe overigens.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:11

Wat iedereen al zegt zonder kan wel maar het slaapt toch stukken beter met knuffel. Dus ook hier gaat Hondje altijd mee naar bed, en ja geloof het of niet maar het is echt een knuffelhond. En ik ben trouwens 18 dus ook maar 1 jaar ouder als jij. Maar als ik het hier zo lees zeker niet de oudste! Leuk al die mensen met hun knuffels!
Naast hondje liggen er trouwens ook nog altijd 2 naast mijn kussen. 1 konijn gekregen van mn vader toen mn ouders net gescheiden waren en een soort panter iets, allebij komen ze uit de dierentuin uit blijdorp namelijk.

Hondje is inmiddels ook alweer bijna 16 jaar oud aangezien ik hem op mijn 3e kreeg en nu bijna 19 ben. Zonder hondje word slapen toch een hele opgave hoor!

Op vakanties blijft hondje meestal thuis tegenwoordig, ik ben te bang dat ie ergens alleen achterblijft. ;)

femmielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:15

men hond <3 haha leefende

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:24

22 en zwanger en slaap niet met een knuffel maar een doek.. doe dat sinds mn geboorte en slaap zoveel lekkerder met! Lig er met mn gezicht op want anders vind ik een kussen niet lekker liggen.
Hij gaat overal mee naar toe als ik ergens slaap maar blijft vaak wel geheim.
Volgens ml moet ie weg zodra de baby er is maar doe dat lekker niet haha.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:30

Ik ben 16 en slaap nog steeds met mijn 'knuffies', heerlijk <3

izzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:37

35jaar en ik ga nergens heen zonder manfred de wasbeer. :o

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:39

ook ik beken :D
ben nu 25 jaar en 2 knuffels maken ons bed onveilig.
Ik hoef er niet perse mee te slapen (gaan bv ook niet mee op vakantie),
maar mijn bed uit gaan ze ook niet :P
1 heb ik vanaf mijn geboorte (beer) en 1 na het overlijden van mijn opa gekregen (vos).
En sinds ik met vriendlief ben gaan samenwonen hebben wij Knor (ons "huisvarken", vd ikea :') )

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:39

Jansen de beer staat nog altijd op mijn nachtkastje, heb hem bij mijn geboorte van opa Jansen gekregen.
Mijn zoon die mag overal mee spelen en overal aan komen, behalve aan Jansen.

Heb een vriend in Amerika, en als ik daar heen ging, ging Jansen mee. De eerste keer keek hij er raar van op, ben 2x 3 maanden wezen proef samenwonen. Hij had spontaan een nachtkastje gekocht zodat Jansen een plekje had.

Ga dit jaar nog emigreren, Jansen gaat in de handbagage mee! :D

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:41

Mijn varkentje beenhaksnuf is al 18 jaar oud ofzo en gaat zelfs mee op vakantie met vriend hihi.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:50

Ik ben 17 jaar, en heb een 'happy-baby' knuffel, al mijn hele leven, en waar ik ook ga slapen... gaat zij mee naar toe. :=

Ze heeft zelfs een naam, Poppeday. :+

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:53

17 & met Frits, een oud verlept knuffelpaard, heb hem van mijn opa & oma gekregen toen ik ben geboren, kan m niet missen :+

Wel leuk om te lezen dat er nog zoveel mensen met een knuffel slapen :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 22:54

Ik heb er 2 op mn bed, en heel wat op mn kamer.
Ik ben gek op knuffels, op zolder ligt er een hele doos :').
Mijn lievelings is een aapje die ik van mama kreeg toen ik 4/5 was en goed ziek was. Judy heet ie en heeft n ereplekje!
Ben 21 :)