Als ik op kamp e.d ga dan neem ik gewoon een super zacht kussen mee. Maar mijn knuffelpaard ligt het lekkerst in mijn armen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ik op kamp e.d ga dan neem ik gewoon een super zacht kussen mee. Maar mijn knuffelpaard ligt het lekkerst in mijn armen. 

shampyX9 schreef:Ik ben 14, en ik heb echt ontelbaar veel knuffelbeesten op mijn bed
Ik hoef er niet per se mee te slapen, maar ik ben wel erg aan ze gehecht. Ik heb ooit als klein kind (5 jaar ofzo) aan al mijn knuffels beloofd dat als ik uit huis ga, dat ze allemaal mee mochten
Ieder jaar proberen mijn ouders mij over te halen om mijn knuffels te verkopen op koninginnedag (inmiddels koningsdag) maar ik protesteer nog altijd en ik hou me aan mijn beloften!
benangelique schreef:Ja hoor! Inmiddels 33 jaar oud en al evenlang in het bezit van een beer genaamd bram. Ik slaap op mijn buik en heb bram dan altijd in mijn linkerarm als een soort steuntje. Ik moet gewoon iets vasthouden als ik slaap. Bij gebrek aan bram gebruik ik wel eens een kussentje oid, maar dat ligt niet zo lekker. ...
En weet ik niet waar ik met mijn armen heen moet.
toen ik uit huis ging zijn ze ook allemaal mee gegaan. Die liggen nu wel in een zak op zolder
maar 1 Duitse herder Rex en een teddybeertje heb ik iedere nacht bij me hoor! Die laatste ziet er overigens echt niet meer uit, hij is vies, plat en grijs en zijn ogen zijn eraf haha. Mijn kat vindt m ook erg leuk, (Rex ook btw) als ik m niet goed in m'n kussen stop overdag, gaat ze ermee aan de haal

haha leefende

)