Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PenP2014 schreef:Gister heeft mijn vriend het na 1.5 jaar relatie uitgemaakt. We wonen ook samen. De koek was op en hij kon niet meer.
Voor mij echt onverwachts want de hele week hadden we het nog gezellig samen en gelachen...
Ik snap niet hoe mannen zo ineens kunnen omslaan. Als t weer.
Tja. Mooi k*t
Mer1980 schreef:Liefdesverdriet ook ik ben slachtoffer geweest. Ik heb het zelf zo vaak meegemaakt dat ik het een wonder vind dat ik ondertussen getrouwd ben en mama van een prachtige dochter, maar ik zal de meest erge hier plaatsen.
Al jaren was ik verliefd op M. een jongen die bij mij in de buurt woonde. Pas na een lange tijd hebben we eindelijk 'verkering' gekregen. Dat was in 1999 (ja ja heul lang geleden). We hebben maandenlang gefantaseerd over waar we onze millennium nacht zouden doorbrengen, maar opeens maakte hij het uit op kerstavond. Ik was kapot, waarom kerstavond. Ik heb als een ongelukkig hoopje op de bank gehangen bij mijn ouders en ik heb buiten mijn ouders om NIEMAND verteld over mijn recente relatiebreuk.
TV aan en ra ra wat ga je kijken op kerstavond, zeker als je alleen bent en net gedumpt een zielige film of Juist: All You Need Is Love. Iedereen kent het wel. Lekker meejanken met al die mensen die WEL samen met hun liefde kerst kunnen doorbrengen.
Tot mijn mega grote schrik waren het niet alleen onbekenden die daar zaten om hun kerst met hun grote liefde te mogen doorbrengen..... Mijn verse sinds een paar uur ex kwam de trap af lopen om zijn ex VOOR mij terug te vragen. Zijn ouders en hij waren hier al weken mee bezig en de meeste van deze opnames zijn al ruimer van tevoren opgenomen. Het is niet bepaald Live. Hij heeft dus geruime tijd over 'ons' gelogen en besefte dat hij mij VOOR deze uitzending moest lozen anders zou hij door de mand vallen. Buiten het feit dat hij dit dus allemaal wist, bleek ik niet de enige te zijn in mijn vriendengroep die naar All You Need Is Love keek. Ik werd dus door mijn hele familie en vriendengroep gebeld om te vertellen dan mijn ex op Tv was met een één of andere chick. Hoe kwetsend is dat...... Schrale troost is dat zij hem afwees op TV en hij nu dus ook met kerst alleen zat. Niet alleen mijn kerst was dus verziekt.... Dit verhaal zal ik ook nooit meer vergeten. Het erge is dus dat ik een half jaar later WEER wat met hem kreeg, maar dat dit snel ophield, want het werkte echt niet. Ik was het vertrouwen in hem kwijt en kon mede door wat er was gebeurd zijn ouders niet luchten of zien. Ik was immers niet goed genoeg, want zij hadden hem en zijn ex opgegeven hiervoor.