Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:20

Ik kan ook meespreken.. na een relatie van 4,5 jaar plots aan de kant gezet. Op een dag moest ik maar niet thuis komen... geen reden, niets.
Maar het is gelukkig al zeven maanden geleden en elke dag wordt ik iets sterker.

Dit is heel toepasselijk..
Maar nu als ik date, je merkt echt dat je diep gekwetst bent.
Ik zit steeds met de vraag hoe weet ik of degene te vertrouwen is

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:24

Mijn eerste ex is vreemdgegaan. Daar was ik helemaal kapot van!! Ik heb toen veel troost gehad aan mijn beste vriend op dat moment, die een tijdje later ook mijn vriend werd... Toch bleef ik twijfels houden over zijn eerlijkheid. Maar de relatie was verder super! Achteraf bleek dat hij ook niet helemaal braaf en netjes was gebleven... Ik was hier echt enorm kapot van. Gehuild, gescholden, gekotst. Kon niet meer eten, niet meer drinken, niet meer concentreren, kon echt niks meer!! Heeft echt een paar weken geduurd. Hij heeft altijd geroepen vrienden te blijven, maar toen ik hem op zijn verjaardag feliciteerde met een smsje kreeg ik een hele preek terug dat het contact voorbij was, etc. Ook hierdoor raakte ik weer in een dip...

Uiteindelijk mijn nieuwe vriend tegen het lijf gelopen en meteen erachter gekomen waarom het met mijn exen is misgegaan! Hij past veel beter bij me en onze relatie is super. Inmiddels 1,5 jaar samen en nog steeds zo gelukkig en verliefd als eerst! Denk nooit meer aan mijn ex(en).

Over het liefdesverdriet van mijn laatste ex, heb ik altijd flink mee gezeten totdat ik mijn huidige vriend tegen kwam. Dit heeft echt meer dan 5 maanden geduurd.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:26

Sterkte iedereen! :)

Hier is het ook weer over, was nog maar kort samen met 'm. Sinds de breuk met het vriendje daarvoor, kan ik gewoon geen relaties meer hebben. Ben het vertrouwen kwijt denk ik? Om die jongen heb ik 1,5 jaar gejankt. := Met dit vriendje had ik het wel gezellig en ben ook een week flink verdrietig geweest, maar ja, je moet toch doorgaan. Beetje jammer dat beide heren mij negeren.. Wat doen jullie in zo'n situatie, als je genegeerd wordt? Ik heb tot tweemaal toe rustig contact proberen op te nemen, maar laat het nu rusten. Het is ook een keer mooi geweest qua initiatieven nemen.

_Reneee

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:46

Gek hè, hoe dat gevoel van liefde ineens op kan houden...

Negeren... Ja bij de eerste werd ik dag 1 echt super pissig. En stuurde ik wat appjes, maar als ik dan niks meer hoorde had ik er op dag 2 vrede mee. De tweede reageert na een tijdje wel, ga hem van de week persoonlijk maar eens vragen hoe het zit. Rare mannetjes.

Mijn conclusie is dat kerels die je negeren gewoon geen ballen hebben en het verdienen om zielig en alleen achter te blijven. Hoe moeilijk is het nu om gewoon 'Het is klaar, ik heb liever geen contact meer' te sturen? Blijkbaar is dat heel moeilijk voor wezens met een derde been.. :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:51

Mijn ex liefde, liet ook plots niks meer van zich horen. tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waarom en wat de reden was. Eikels.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:13

_Reneee schreef:
Gek hè, hoe dat gevoel van liefde ineens op kan houden...

Ik denk dat het er dan gewoon al lang niet meer is geweest of nooit is geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:15

Ohja dat eeuwige negeren .. Heel rot.

Ik mis idd ook het vertrouwen in andere jongens een beetje..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:19

Negeren is niet leuk nee, maar verward worden is ook erg vervelend.
Het positieve van liefdesverdriet is het afvallen, elk nadeel kent zijn voordeel!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:26

Ik heb het ook gehad met mijn ex, na n half jaar maakte hij het uit onder groepsdruk van zijn vrienden, hij nam me terug en zo is het nog een aantal keer geknipperlicht. Steeds als hij het uitmaakte was ik totaal verslagen en helemaal kapot, op n gegeven moment besefte ik dat hij eigenlijk helemaal geen goede kerel was voor mij en toen hij het uitmaakte ben ik rustig weggelopen omdat ik er ook klaar mee was. Wel heb ik toen best lang in een fase gezeten waarin ik dacht dat ik altijd alleen zou blijven en dergelijke.

Ondertussen ben ik alweer 2 jaar samen met mijn huidige vriend en heel gelukkig. <3

Voor iedereen hier dus; t komt echt wel goed :(:)

En n extra knuffel voor PenP2014 en hagelslag :(:)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:43

Ik heb meerdere relaties gehad en dat ging meestal uit omdat de klik er gewone weg niet meer was.
Maar 1 relatie kwam abrupt tot een einde, na 9 maanden lief en leed te hebben gedeeld.

We hadden elkaar ontmoet in de klas en het was 9 maanden lang de tijd van mijn leven. We zagen elkaar 24/7 en als ik hem niet zag, ging mijn beltegoed in een paar dagen op aan smsjes :') Uiteindelijk is het daardoor ook stuk gelopen ben ik nu een paar jaar later achter ..
Maargoed, hij stond ineens voor mijn deur: "We moeten praten"
Toen wist ik al genoeg .. Ik heb een hele avond gehuild en geschreeuwd. De pijn was ondragelijk :n Alsof iemand je vanbinnen verscheurd en een harde trap na geeft.
Na een paar dagen werd dat iets minder maar ik heb uiteindelijk 3 maanden lang mezelf in slaap gehuild, ik was mijn beste vriend en vriendje tegelijkertijd kwijt ;(

Als ik er nu aan terug denk, kan ik die pijn bijna weer voelen.

We zijn nu 4 jaar verder en ik mis hem nog steeds, maar dan als goede vriend. Ik heb nu 1,5 jaar met mijn huidige vriend en ik wil niemand anders meer <3

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:49

Woow wat hebben sommige meiden hier super heftige liefdesverdriet! :(:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:48

Liefdesverdriet ook ik ben slachtoffer geweest. Ik heb het zelf zo vaak meegemaakt dat ik het een wonder vind dat ik ondertussen getrouwd ben en mama van een prachtige dochter, maar ik zal de meest erge hier plaatsen.

Al jaren was ik verliefd op M. een jongen die bij mij in de buurt woonde. Pas na een lange tijd hebben we eindelijk 'verkering' gekregen. Dat was in 1999 (ja ja heul lang geleden). We hebben maandenlang gefantaseerd over waar we onze millennium nacht zouden doorbrengen, maar opeens maakte hij het uit op kerstavond. Ik was kapot, waarom kerstavond. Ik heb als een ongelukkig hoopje op de bank gehangen bij mijn ouders en ik heb buiten mijn ouders om NIEMAND verteld over mijn recente relatiebreuk.
TV aan en ra ra wat ga je kijken op kerstavond, zeker als je alleen bent en net gedumpt een zielige film of Juist: All You Need Is Love. Iedereen kent het wel. Lekker meejanken met al die mensen die WEL samen met hun liefde kerst kunnen doorbrengen.
Tot mijn mega grote schrik waren het niet alleen onbekenden die daar zaten om hun kerst met hun grote liefde te mogen doorbrengen..... Mijn verse sinds een paar uur ex kwam de trap af lopen om zijn ex VOOR mij terug te vragen. Zijn ouders en hij waren hier al weken mee bezig en de meeste van deze opnames zijn al ruimer van tevoren opgenomen. Het is niet bepaald Live. Hij heeft dus geruime tijd over 'ons' gelogen en besefte dat hij mij VOOR deze uitzending moest lozen anders zou hij door de mand vallen. Buiten het feit dat hij dit dus allemaal wist, bleek ik niet de enige te zijn in mijn vriendengroep die naar All You Need Is Love keek. Ik werd dus door mijn hele familie en vriendengroep gebeld om te vertellen dan mijn ex op Tv was met een één of andere chick. Hoe kwetsend is dat...... Schrale troost is dat zij hem afwees op TV en hij nu dus ook met kerst alleen zat. Niet alleen mijn kerst was dus verziekt.... Dit verhaal zal ik ook nooit meer vergeten. Het erge is dus dat ik een half jaar later WEER wat met hem kreeg, maar dat dit snel ophield, want het werkte echt niet. Ik was het vertrouwen in hem kwijt en kon mede door wat er was gebeurd zijn ouders niet luchten of zien. Ik was immers niet goed genoeg, want zij hadden hem en zijn ex opgegeven hiervoor.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:54

Wow... Dat moet wel vreselijk zijn..
Een week geleden ergens wou ik ook bijna zo triest zijn om mezelf voor dat programma op te geven totdat ik dacht. Nee ik wil zo niet af gaan voor half Nederland.. :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:33

Nou ik heb best een planning haha, aankomend weekend drukte met vriendinnen, donderdag naar Antwerpen, ergens nog naar de ettelijke en in de herfstvakantie naar de Beekse Bergen! Heb er echt zin in!
Hebben jullie wel echt dingen om te doen want dat is denk ik wel belangrijk!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:34

PenP2014 schreef:
Gister heeft mijn vriend het na 1.5 jaar relatie uitgemaakt. We wonen ook samen. De koek was op en hij kon niet meer.
Voor mij echt onverwachts want de hele week hadden we het nog gezellig samen en gelachen...

Ik snap niet hoe mannen zo ineens kunnen omslaan. Als t weer.

Tja. Mooi k*t ;(

Had ik ook, dat het zo ineens omsloeg.. ik was zaterdag nog naar een concert van zijn slagwerkvereniging geweest (20 euro voor betaald, kaartje), hij sms'te me constant tijdens de show, zijn samen gaan wandelen in zijn pauze en nog lekker samen op de bank gehangen tot mijn moeder me kwam ophalen bij hem thuis.. 4 dagen later was het uit.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:53

Ik dacht altijd dat ik me aanstelde bij liefdesverdriet.. Lees nu dat het vrij normaal is dat je door liefdesverdriet niet eet een slaapt :o

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:39

Ik herken het helemaal, ik heb het ook meegemaakt 3 jaar geleden, en ben er toen ook echt ziek van geweest.
Wij zouden ''vrienden'' blijven. Echter was dat alleen wanneer het hem uit kwam en kon hij alleen maar vertellen hoe gelukkig hij dan wel niet was. Ik moest ook maar aanzien hoe hij op jacht was naar een nieuwe vriendin. Na een paar weken mezelf dit aangedaan te hebben heb ik er een punt achter gezet. Vriendschap gaat niet als het niet van twee kanten komt en al helemaal niet als er nog gevoelens in het spel zijn.
En vanaf dat punt, ging het steeds iets beter met me. Het hele liefdesverdriet proces heeft dus door die hele ''vriendschap'' langer geduurd omdat ik het niet los kon laten. Gelukkig kon ik het daarna wel en ik heb daarna nooooit meeer contact met hem gezocht. Hij nog wel met mij. Hij was ineens wel bang me kwijt te raken en geen contact meer te hebben. Te laat. Ik had het echt met hem gehad.
Wat ik daarvan geleerd heb is dat je geen vrienden kan blijven...niet in het begin. Het breekt je zo erg als de ander je alleen maar teleur kan stellen.... en tsja, nu heb ik er ook geen behoefte meer aan :+

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:13

Dank jullie wel :)
Ik wil even een luikje hebben en volkomen door de grond zakken -O-

maar t komt wel weer goed :)

de rest hier ook veel sterkte. T is nog nooit zo donker geweest of t wordt wel weer licht. Positief blijven :(:)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:23

Geen verkering, maar was wel tot over mn oren verliefd. Totdat de halve wereld in 1x te horen kreeg dat hij al had... :( Ach ja, niks aan te doen. Ik besef me nu pas dat het een kinderachtige sukkel is :9

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:29

Helaas helaas hoort het erbij!
Tijdje terug ook einde aan de relatie gemaakt. Ik had mezelf er al enige tijd op voorbereid maar maakte het toch niet minder zwaar heb ik het idee. Hield/houd enorm veel van hem maar het ging gewoon niet, teveel irritaties.
De gedachte dat hij toen ik wegging huilde maakte het er niet beter op, gezien ik hem nog nooit had zien huilen, dus het deed hem duidelijk wat. Ooh en de gedachte dat ik zijn (en mijn, maar dat is bijzaak) vakantie verpestte ;(

Ondertussen is alles gelukkig uitgepraat, gaat het beter dan ooit en zie ik hem nog regelmatig :D Maar toentertijd inderdaad geen eetlust, doodziek en inderdaad alles eruit gooien continue.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:51

Ik heb er laatst erg last van gehad...

Mijn ex heeft me laten zitten voor een ander meisje. Maar we zouden wel contact houden, dus na een paar maanden nog eens afgesproken. En nu nog af en toe. Ik zie het elke keer zitten want ik heb dan echt het gevoel dat ik er over ben, en we praten dan ook wel gezellig :) Maar als hij dan weer weg, voel ik elke keer zo'n gemis. De laatste keer viel dat net samen met het begin van mijn menstruatie, heb toen ook een dag echt om het minste gehuild, bijna niet gegeten etc, ik voel me echt slecht. Ik weet dat het na een dag of twee over is (voor het grootste deel), maar ik weet ook dat als ik weer afspreek, ik me waarschijnlijk weer ellendig ga voelen achteraf -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 22:35

Inderdaad xMarloes.. wilde ook heel graag vrienden met hem blijven. Heb er toen op een gegeven moment ook voor mezelf een punt achter gezet. Hem gezegd ik kan dit nog niet, ik laat het wel weten als het weer lukt. Hem van FB enzo af gehaald. Sindsdien is ie piswoest op me en god knows why..

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:00

Sterkte iedereen.
Liefdes verdriet is echt niet leuk! Pff en ik zit er zelf ook mee.

Ik had een langeafstandsrelatie met een jongen in australie die ik had leren kennen toen ik daar zat. Na 5 maanden samen te zijn geweest hadden we alle twee besloten dat het goed voelde en dus voor elkaar zouden gaan. Toen ben ik weer naar huis gekomen (ivm school) in augustus en heb ik hem in december nog een maand opgezocht. Het klopte zo goed allemaal! We hadden het zelfs al over samenwonen als ik na me HBO opleiding die nog een paar maanden duurde naar hem zou gaan voor langere tijd. Maar toen overleed in februari plotseling mijn moeder en heeft hij me volledig laten vallen. Ik vroeg aan hem (nou eerst ging ik er gewoon van uit) of hij wou komen. Eerst kreeg ik volmondig een ja, maar dat veranderde al snel in een misschien, wordt moeilijk, denk niet dat het gaat lukken ivm werk. Twee weken later maakte hij het uit toen we ongeveer net een jaar samen waren.. Ik was er helemaal kapot van! Ik wou hem niet kwijt, helemaal niet omdat ik al zoveel kwijt was en daardoor nog wel contact gehad en heeft hij me nog is 6 maanden aan het 'lijntje' gehouden, tot ik plots op fb te zien kreeg dat hij een nieuwe vriendin heeft. Het voelde als een klap in me gezicht en alle liefdesverdriet begon weer opnieuw :r bah wat een eikel is het ook!

Iemand nog tips om over hem heen te komen? Me op andere mannen storten zoals een vriendin van me heeft gedaan is niet helemaal mijn ding ;)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:06

Mer1980 schreef:
Liefdesverdriet ook ik ben slachtoffer geweest. Ik heb het zelf zo vaak meegemaakt dat ik het een wonder vind dat ik ondertussen getrouwd ben en mama van een prachtige dochter, maar ik zal de meest erge hier plaatsen.

Al jaren was ik verliefd op M. een jongen die bij mij in de buurt woonde. Pas na een lange tijd hebben we eindelijk 'verkering' gekregen. Dat was in 1999 (ja ja heul lang geleden). We hebben maandenlang gefantaseerd over waar we onze millennium nacht zouden doorbrengen, maar opeens maakte hij het uit op kerstavond. Ik was kapot, waarom kerstavond. Ik heb als een ongelukkig hoopje op de bank gehangen bij mijn ouders en ik heb buiten mijn ouders om NIEMAND verteld over mijn recente relatiebreuk.
TV aan en ra ra wat ga je kijken op kerstavond, zeker als je alleen bent en net gedumpt een zielige film of Juist: All You Need Is Love. Iedereen kent het wel. Lekker meejanken met al die mensen die WEL samen met hun liefde kerst kunnen doorbrengen.
Tot mijn mega grote schrik waren het niet alleen onbekenden die daar zaten om hun kerst met hun grote liefde te mogen doorbrengen..... Mijn verse sinds een paar uur ex kwam de trap af lopen om zijn ex VOOR mij terug te vragen. Zijn ouders en hij waren hier al weken mee bezig en de meeste van deze opnames zijn al ruimer van tevoren opgenomen. Het is niet bepaald Live. Hij heeft dus geruime tijd over 'ons' gelogen en besefte dat hij mij VOOR deze uitzending moest lozen anders zou hij door de mand vallen. Buiten het feit dat hij dit dus allemaal wist, bleek ik niet de enige te zijn in mijn vriendengroep die naar All You Need Is Love keek. Ik werd dus door mijn hele familie en vriendengroep gebeld om te vertellen dan mijn ex op Tv was met een één of andere chick. Hoe kwetsend is dat...... Schrale troost is dat zij hem afwees op TV en hij nu dus ook met kerst alleen zat. Niet alleen mijn kerst was dus verziekt.... Dit verhaal zal ik ook nooit meer vergeten. Het erge is dus dat ik een half jaar later WEER wat met hem kreeg, maar dat dit snel ophield, want het werkte echt niet. Ik was het vertrouwen in hem kwijt en kon mede door wat er was gebeurd zijn ouders niet luchten of zien. Ik was immers niet goed genoeg, want zij hadden hem en zijn ex opgegeven hiervoor.

:oo :oo dit is wel heeel schandalig van hem geweest!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:11

:oo Wat een oetlul Mer1980, heb het volgens mij eens eerder gehoord. :=