Ja, één keer. Ik had ontzettend veel spijt, terwijl ik mijn huidige relatie er aan over gehouden heb. En we zijn nu al 6 jaar heel gelukkig.. Ik had vooral spijt om mezelf, dat ik zoiets gedaan had, want mijn ex ben ik niet zo rauwig om.
Ik heb wel veel dingen gedaan die niet door de beugel konden. Maar nu al jaren niet meer hoor
X_Linz_X
Geplaatst: 20-09-14 18:37
Ja ik ben vreemdgegaan. en daar heb ik totaal geen spijt van.
Ik wilde al heel lang stoppen met de relatie waar ik in zat maar durfde dat niet, om allemaal redenen. Ook was mijn toenmalige vriendje erg manipulerend en was hij zelf al meerdere keren vreemdgegaan..
Ik was al maanden verliefd op mijn huidige vriend en wederzijds (dit wist mijn toenmalige vriendje) en ja, toen is daar wat gebeurd. Door dat gebeurde durfde ik eindelijk de stap te nemen om bij mijn toenmalige vriendje weg te gaan, en ben ik nu al ruim een jaar dolgelukkig met "die ander" .
begrijp me niet verkeerd, ik ben fel tegen vreemdgaan, en ik ben er ook niet trots op wat ik gedaan heb, maar ik veroordeel mezelf er niet negatief om.
ANightAway
Geplaatst: 20-09-14 18:50
Bij mij hetzelfde verhaal als bij X_Linz_X..
Ik had een relatie met een jongen die heel erg manipuleerde, en zelf ook vreemd ging. Voor mijn idee zat ik echt vast in de relatie. K kon en durfde het ook niet uit te maken.
Vriend liet niet merken dat ik aantrekkelijk was, en had ook vaak commentaar op mij en m'n lichaam (ook bij de meisjes met wie hij vreemd ging). Ik zocht bevestiging bij andere jongens dat ik wel mooi was. En dat kreeg ik ook.
Bij elkaar ben ik wel vaak keer vreemdgegaan (ook seks met andere jongens) en ik heb nu een relatie met de jongen waar ik voor het laatst vreemd mee ben gegaan.
Nee, ik ben er niet trots op dat ik het heb gedaan, als ik het over kon doen had ik het ook anders gedaan. Ik heb het uitgemaakt met mijn ex, en daarbij ook alles toegegeven. Pijnlijk moment, maar het opbiechten deed me toch goed. Ex was wel boos dat ik vreemd was gegaan, maarja beetje hypocriet van zijn kant
Niniane
Geplaatst: 20-09-14 18:58
Nee, maar dat komt omdat de relatie die ik ooit heb gehad niet lang genoeg duurde om met iemand anders te zoenen of te seksen. No strings attached valt voorlopig prima mee te leven.