Waarom heb ik dit opgezocht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:14

Oh, over poesjes:

Wij hadden net internet en mijn zusje van toen 7-en denk ik wou even kattenplaatjes kijken. mocht wel van mama. Dus wat typt ze in: http://www.poesjes.nl.

"Maham! Dit zijn helemaal geen poesjes!" _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:16

billionache schreef:
elenaMM77 schreef:
er was een filmpje over een x aantal meisjes en een voorwerp wat ik hier niet eens ga herhalen omdat er ook kinderen op bokt zitten (ik geef daarom ook het aantal meisjes niet aan om te voorkomen dat het gevonden wordt door nog pure zieltjes).

dus de offiele benaming of de afkorting ervan zou door google geblokkeerd moeten worden.
ik wordt niet snel misselijk maar daarvan werd ik echt beroerd..

voor mensen die van de correcte leeftijd zijn en het echt willen weten, wil ik wel een link van een reactie filmpje geven van youtube zodat ze vanaf daar zelf kunnen zoeken naar wat die mensen dan gezien hebben.. het origineel is godzijdank niet makkelijk meer te vinden..

ok de reactiefilmpjes zijn hilarisch, dat moet ik toegeven

Is het dat ene filmpje dat erg 'beroemd' was/is om kotsneigingen uit te lokken? :+

jups die idd..

een van de bekendste reactie filmpjes heeft toentertijd zelfs Jenssen gehaald.. maar het origineel brrrr

Sabini

Re: Waarom heb ik dit opgezocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:23

Ieuw bah.. meisjes en een voorwerp. Daar aan terugdenken maakt mij nog misselijk! :r

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:26

hmm, meisjes en een voorwerp? wil het niet weten hoef t niet te weten...
wel iets over **** gehoord ofzo? was hip onder de jongens maar dat schijnt ook niet zo tof te zijn :+ nee dieren enzo googlen oke maar die dingen hoef t niet te weten.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-09-14 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Sexueel getinte zoektermen verwijderd

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:28

Afbeelding

Te wreed dit :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:34

heidy_wilco schreef:
Oh, over poesjes:

Wij hadden net internet en mijn zusje van toen 7-en denk ik wou even kattenplaatjes kijken. mocht wel van mama. Dus wat typt ze in: http://www.poesjes.nl.

"Maham! Dit zijn helemaal geen poesjes!" _O-

Oeps! :')

Ik heb weleens de ingrediënten van mijn broodbeleg bekeken, tot in detail stond er beschreven dat er varkenskop in zat.. Sindsdien lust ik het niet meer :P

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:43

elenaMM77 schreef:
er was een filmpje over een x aantal meisjes en een voorwerp wat ik hier niet eens ga herhalen omdat er ook kinderen op bokt zitten (ik geef daarom ook het aantal meisjes niet aan om te voorkomen dat het gevonden wordt door nog pure zieltjes).

dus de offiele benaming of de afkorting ervan zou door google geblokkeerd moeten worden.
ik wordt niet snel misselijk maar daarvan werd ik echt beroerd..

voor mensen die van de correcte leeftijd zijn en het echt willen weten, wil ik wel een link van een reactie filmpje geven van youtube zodat ze vanaf daar zelf kunnen zoeken naar wat die mensen dan gezien hebben.. het origineel is godzijdank niet makkelijk meer te vinden..

ok de reactiefilmpjes zijn hilarisch, dat moet ik toegeven

hmmz.. ik heb er totaal geen problemen mee om die te zien. totaal niet.

cool topic :) de meesten kende ik al. parasieten kijken is ook leuk trouwens :) niets waar ik rillingen van krijg tot nu toe.

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:54

Valt mij tot nu eigenlijk wel mee := Volgens mij heb ik te veel meegekregen tijdens mijn opleiding. Eigenlijk dezelfde reactie als SA

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 01:20

Oh zat..
*knip*
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-09-14 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Sexueel getinte zoektermen verwijderd

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 03:04

Ik kan mij niet echt een voorstelling maken van wat Elena nu bedoeld, heb helaas de rest toch gegooled. Toch mijn nieuwsgierigheid aardig in bedwang gehouden, 3 uur lang. :') _/-\o_
Kan iemand mij uitleggen wat er wordt bedoeld met de hints van elena?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 07:51

Gisteren!!
We hadden het op het werk over 9/11, dus ik ging googlen en kwam uiteindelijk terecht bij foto's van de springers op de grond. Had ik echt niet hoeven zien...

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 08:11

I love Google <3
Echt ik google me op sommige dagen helemaal suf :') ,vooral als ik me in de avond verveel.....een wat heb ik vaak een spijt erna _O- _O-
En die spin wat een schatje <3,ik wil er ook 1 maar mag niet van mijn man :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:23

Ik kwam dus via die Tarantula spin (die de op 1 na grootse ter wereld is) op de grootste spin ter wereld terecht, de Giant Huntsman spider....
Brrrrr.....

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:27

Suzanne F. schreef:
Ik kwam dus via die Tarantula spin (die de op 1 na grootse ter wereld is) op de grootste spin ter wereld terecht, de Giant Huntsman spider....
Brrrrr.....

Ik ben zo blij dat spinnen niet kunnen vliegen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:28

Quellian schreef:
Gisteren!!
We hadden het op het werk over 9/11, dus ik ging googlen en kwam uiteindelijk terecht bij foto's van de springers op de grond. Had ik echt niet hoeven zien...

Dat doet me nou weer niet zo heel veel. Net als de foto's van de slachtoffers van MH17.
Op de een of andere manier kan ik daar beter tegen dan tegen foto's van extreem dierenleed.
Klinkt raar maar dat vind ik veel schokkender.

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 09:29

*knip*

Vannacht kon ik weer eens niet slapen.. Dus dan ga je maar filmpjes bekijken, kwam uiteindelijk bij een glimpjes van iemand die net door een haai was aangevallen en die bijna de complete kuit miste! :oo

Hebben jullie wel eens op Chernobyl mutations gezocht?
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-09-14 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht verwijderd

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:33

Iris82 schreef:
Trypophobia. 
Another Google Image term that returns a surprisingly upsetting number of visuals. Trypohphobia is also known as repetitive pattern phobia, a fear of objects with clusters of small holes. What a ridiculous thing to be scared of, who even OH MY GOD WHAT IS THIS

Deze had ik ook al eens gezien, word er echt naar van als ik er naar kijk, bah. :n

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:35

:') dit is nu al een topic naar m'n hart..

Chernobyl mutations is heftig!

Ik kwam laatst ook ergens, over proeven van het Russische leger met gevangenen. Nou. Als je denkt het meeste op internet wel gezien te hebben, gaat daar weer een deur open.
Zal eens kijken of ik het linkje nog kan vinden voor de liefhebbers.
http://www.russiansleepexperiment.com/

*knip*

edit: link
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-09-14 16:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:39

Sabini schreef:
Oke feit: ik ben té nieuwsgierig :Y)

Mijn meest onsmakelijke google ervaring:
Laatst spraken ik en vrienden over personen die aangereden zijn door een trein. Naar aanleiding van een verhaal van een mortuarium medewerker die uitlegde dat zulke lijken vaak 'wokkels' zijn, begonnen we te googelen. Ik zeg alvast: GEEN AANRADER!

Ik krijg alleen maar chips...

Heleenzz2 schreef:
Oké, misschien niet zo erg als al jullie ranzige woorden en plaatjes maar als je van je eetlust afwil kun je ook nog even googelen op: boommens. Ik kwam hier een keer plaatjes van tegen met een vriendin en ik was echt geschokt haha

Wat staat Vin Diesel daar tussen te doen? :+

Geweldig topic dit!

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 09:39

Suzanne F. schreef:
Quellian schreef:
Gisteren!!

Dat doet me nou weer niet zo heel veel. Net als de foto's van de slachtoffers van MH17.
Op de een of andere manier kan ik daar beter tegen dan tegen foto's van extreem dierenleed.

Me 2!

Klinkt heel gru, maar bij foto's van lijken denk je 'o wat erg!'

Maar bij dierenleed denk je! 'OMG! Als ik die persoon tegen kom! Hoop dat er een speciaal plekje voor hem in hel is, where hi can burn forever!'

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 09:55

Suzanne F. schreef:
Quellian schreef:
Gisteren!!

Even off-topic,

Over wat is nou schokkender;

Wij hadden hier in het dorp, oud school genoot van mij, maargoed; die man heeft zijn schoonmoeder op 18 jarige leeftijd vermoord. Hij wou met zijn vriendin trouwen, schoonmoeder die lachte hem uit onder het motto 'jij met haar trouwen? Hahaha' hij is doorgedraaid, heeft haar met een vaas dood geslagen.
Hij kreeg geloof ik 6 jaar gevangenis straf, waarvan 2 jaar voorwaardelijk. Na 2,5 jaar kon hij naar huis wegens goed gedrag. Wel met meldingsplicht en verplichte therapie, maar hij was vrij.
Eerste week werd er wat over gepraat, nu komt hij weer in het café en alles en hoort hij er gewoon weer bij en worden er soms iets te grove grapjes over gemaakt, die hij zelf ook maakt.

Heb een Buurman , hij zocht toenadering naar jonge meisjes van een jaar of 4. Uit eindelijk is er nog niets gebeurd, maar zijn gedrag is niet helemaal gezond. Jullie moesten eens weten wat mensen bij hem hebben gedaan, stenen door de ramen pedo op zijn huis geverd, pedo in zijn auto gekrast, hij had een meisje mee naar huis genomen de vader van dat meisje heeft hem even flink te grazen genomen.
Hij zit nu weer in 3 maanden therapie, straks kont hij vrij dan gaat het een maand goed.
Ze kunnen hem niet opsluiten want er is nog niet echt iets heel ergs gebeurd, is dus wachten tot hij wel echt iets met een kind doet...

Heb een 4 jarige zoon, heb hem echt goed duidelijk verteld, jij komt niet daar in de straat. En mocht je die meneer zien dan ren je gillend weg!
Als hij mijn kind aanraakt... Ik pak hem!

Die vader die hem na gekeken heeft moest overigens langer zitten dan die vieslak in therapie. :n

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:04

Ik heb niet zo'n moeite met ranzige dingen *knip*, maar het verhaal achter die mensen vond ik vooral sneu... ik vroeg me wel af hoe iemand eruit ziet als ie van 400 meter naar beneden springt, zodoende kwam ik erop.

Dierenleed vind ik helemaal vreselijk om te zien... birth defects vind ik ook geen fijne.
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-09-14 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:06

hyperdontie vind ik altijd wel op een 1 of andere manier smerig. Krijg daar wel kippenvel van.
Zelfde geld voor the tree man. Brrrr krijg ik altijd spontaan jeuk van.
En youtube puss explosion, kan ik dan weer wel goed tegen.
Echter botfly en screwfly vind ik dan wel weer verschrikkelijk :+

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:09

Ik heb geen trypophobia ben ik achter. Ik vind het zelfs fascinerend (wetende dat de helft ook photoshop is). Maar ja, ik ben er inmiddels ook achter dat ik best wel een viespeuk ben. Heb in mijn werk al wat dingen gezien en sta over het algemeen met mijn neus er bovenop.

Alleen vieze dingen eten en zo en zien hoe andere mensen dat doen, yuk! Dat hoef ik niet te zien.

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 10:30

Iris82 schreef:
Blue waffle. :j
Mag niet ontbreken.

Gadver!!!!!
Tenminste ik neem aan dat jij de plaatjes van blauwe wafels niet bedoeld :Y)