Wij hadden net internet en mijn zusje van toen 7-en denk ik wou even kattenplaatjes kijken. mocht wel van mama. Dus wat typt ze in: http://www.poesjes.nl.
"Maham! Dit zijn helemaal geen poesjes!"
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
billionache schreef:elenaMM77 schreef:er was een filmpje over een x aantal meisjes en een voorwerp wat ik hier niet eens ga herhalen omdat er ook kinderen op bokt zitten (ik geef daarom ook het aantal meisjes niet aan om te voorkomen dat het gevonden wordt door nog pure zieltjes).
dus de offiele benaming of de afkorting ervan zou door google geblokkeerd moeten worden.
ik wordt niet snel misselijk maar daarvan werd ik echt beroerd..
voor mensen die van de correcte leeftijd zijn en het echt willen weten, wil ik wel een link van een reactie filmpje geven van youtube zodat ze vanaf daar zelf kunnen zoeken naar wat die mensen dan gezien hebben.. het origineel is godzijdank niet makkelijk meer te vinden..
ok de reactiefilmpjes zijn hilarisch, dat moet ik toegeven
Is het dat ene filmpje dat erg 'beroemd' was/is om kotsneigingen uit te lokken?
nee dieren enzo googlen oke maar die dingen hoef t niet te weten. heidy_wilco schreef:Oh, over poesjes:
Wij hadden net internet en mijn zusje van toen 7-en denk ik wou even kattenplaatjes kijken. mocht wel van mama. Dus wat typt ze in: http://www.poesjes.nl.
"Maham! Dit zijn helemaal geen poesjes!"
elenaMM77 schreef:er was een filmpje over een x aantal meisjes en een voorwerp wat ik hier niet eens ga herhalen omdat er ook kinderen op bokt zitten (ik geef daarom ook het aantal meisjes niet aan om te voorkomen dat het gevonden wordt door nog pure zieltjes).
dus de offiele benaming of de afkorting ervan zou door google geblokkeerd moeten worden.
ik wordt niet snel misselijk maar daarvan werd ik echt beroerd..
voor mensen die van de correcte leeftijd zijn en het echt willen weten, wil ik wel een link van een reactie filmpje geven van youtube zodat ze vanaf daar zelf kunnen zoeken naar wat die mensen dan gezien hebben.. het origineel is godzijdank niet makkelijk meer te vinden..
ok de reactiefilmpjes zijn hilarisch, dat moet ik toegeven
de meesten kende ik al. parasieten kijken is ook leuk trouwens
niets waar ik rillingen van krijg tot nu toe.
Volgens mij heb ik te veel meegekregen tijdens mijn opleiding. Eigenlijk dezelfde reactie als SA
,vooral als ik me in de avond verveel.....een wat heb ik vaak een spijt erna
,ik wil er ook 1 maar mag niet van mijn man
Quellian schreef:Gisteren!!
We hadden het op het werk over 9/11, dus ik ging googlen en kwam uiteindelijk terecht bij foto's van de springers op de grond. Had ik echt niet hoeven zien...
Iris82 schreef:Trypophobia.
Another Google Image term that returns a surprisingly upsetting number of visuals. Trypohphobia is also known as repetitive pattern phobia, a fear of objects with clusters of small holes. What a ridiculous thing to be scared of, who even OH MY GOD WHAT IS THIS
dit is nu al een topic naar m'n hart.. Sabini schreef:Oke feit: ik ben té nieuwsgierig![]()
Mijn meest onsmakelijke google ervaring:
Laatst spraken ik en vrienden over personen die aangereden zijn door een trein. Naar aanleiding van een verhaal van een mortuarium medewerker die uitlegde dat zulke lijken vaak 'wokkels' zijn, begonnen we te googelen. Ik zeg alvast: GEEN AANRADER!
Heleenzz2 schreef:Oké, misschien niet zo erg als al jullie ranzige woorden en plaatjes maar als je van je eetlust afwil kun je ook nog even googelen op: boommens. Ik kwam hier een keer plaatjes van tegen met een vriendin en ik was echt geschokt haha
Suzanne F. schreef:Quellian schreef:Gisteren!!
We hadden het op het werk over 9/11, dus ik ging googlen en kwam uiteindelijk terecht bij foto's van de springers op de grond. Had ik echt niet hoeven zien...
Dat doet me nou weer niet zo heel veel. Net als de foto's van de slachtoffers van MH17.
Op de een of andere manier kan ik daar beter tegen dan tegen foto's van extreem dierenleed.
Klinkt raar maar dat vind ik veel schokkender.
Suzanne F. schreef:Quellian schreef:Gisteren!!
Dat doet me nou weer niet zo heel veel. Net als de foto's van de slachtoffers van MH17.
Op de een of andere manier kan ik daar beter tegen dan tegen foto's van extreem dierenleed.
Klinkt raar maar dat vind ik veel schokkender.