Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elenaMM77 schreef:_Yasmine_ schreef:Nog 1x (of naja.. waarom dan niet meer..) genieten van vriendjelief![]()
alleen van vriendlief? wat saai, je hoeft niet meer maatschappelijk en etisch te zijn hoor...
heb je niet nog wat telefoonnummers van hele jammie gasten? het ultieme moment voor een giga geniet party toch, vooral als je dat nog niet eerder gedaan wordt.. en voor gevallen zoals zwanger raken or worse hoef je je dan ook niet meer te bekommeren hehe
tenzij je dan de volgende ochtend wakker wordt en er staat met hele grote letters in de krant "GRAPJE' kan je jezelf gelijk voor alles en nog wat gaan testen
.
Dan ga ik namelijk heel vroeg met mijn beste vrienden naar Schiphol, en vlieg ik naar een of ander ver land waar het heel warm en mooi is 
En overal heerlijk zonder zorgen van genieten, want wat is er nog om je zorgen over te maken? Sanned schreef:Niet naar mijn werk gaan. 's Ochtends vroeg een lange strandrit maken met mijn paard. 's Middags uitgebreid lunchen met mijn moeder en daarna een stukje zeilen met mijn vader. Dan met een hele grote groep vrienden uit eten in een goed restaurant, ik betaal! En dan borrelen en feesten tot het eindeEn overal heerlijk zonder zorgen van genieten, want wat is er nog om je zorgen over te maken?
takkie_muis schreef:Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD
Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is
elenaMM77 schreef:Sanned schreef:Dan met een hele grote groep vrienden uit eten in een goed restaurant, ik betaal!
betalen? wegrennen en een lange neus maken zou ik zeggen.. alsof ze er mee zitten (tenzij niemand ze verteld heeft dat het de laatste dag is).. thanks, ik zocht nog wat illegaals dat geen mensen zou schaden om te doen.. denk dat dat een mooie is om te doen.. lekker uit eten en gewoon wegwandelen als je voldaan bent.. ik kom morgen wel betalen
Dus dan zorg ik zo dat de rest ook niet met de rekening/problemen zit. Als iedereen er aan gaat ga ik ook niet meer betalen nee 
Ayla_4Ever schreef:takkie_muis schreef:Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD
Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is
Deze bedoel je zeker?
https://www.youtube.com/watch?v=BW0rxTFDgZ0

Brings back memories
En ALi nog zo jong