Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:54

Ik zou denk ik helemaal los gaan. Nog een laatste keer paardrijden, flink feestje bouwen met vrienden, veel drinken en als afsluiter seks. Kan me een slechter einde bedenken. :+

Shivatjuh01

Re: Wat zou je doen, als er nooit meer een morgen zou zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 12:21

Ik weet niet of ik dan allemaal gekke dingen ging doen. Misschien liet ik de dag wel gewoon gaan zoals hij ging. Hooguit m'n geliefde mensen nog een keertje bezoeken of spreken en voor de rest lekker laten gaan. Alles wat je plant kan fout gaan denk ik dan maar.

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 03:51

naar de Macdonals en de snackbar om een mayo met patat te halen. Daarna doorracen met al mijn familie en vrienden naar Duitsland waar mijn paardje in de opfok staat en daar in het weiland me klem gaan zuipen :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 07:52

elenaMM77 schreef:
_Yasmine_ schreef:
Nog 1x (of naja.. waarom dan niet meer..) genieten van vriendjelief :D ~~}>

alleen van vriendlief? wat saai, je hoeft niet meer maatschappelijk en etisch te zijn hoor...
heb je niet nog wat telefoonnummers van hele jammie gasten? het ultieme moment voor een giga geniet party toch, vooral als je dat nog niet eerder gedaan wordt.. en voor gevallen zoals zwanger raken or worse hoef je je dan ook niet meer te bekommeren hehe

tenzij je dan de volgende ochtend wakker wordt en er staat met hele grote letters in de krant "GRAPJE' kan je jezelf gelijk voor alles en nog wat gaan testen :oo

Vriendlief zelf bestaat ook nog.. zal die fijn vinden.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 14:14

Van mijn familie genieten, nog 1 keer paardrijden, en nog een keer sex hebben met VL :P .

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 14:27

Mag het ook als er nooit meer een overmorgen zou zijn? :+ Dan ga ik namelijk heel vroeg met mijn beste vrienden naar Schiphol, en vlieg ik naar een of ander ver land waar het heel warm en mooi is :+
Vervolgens geef ik daar al mijn geld uit en doe ik alleen maar leuke dingen en geniet ik overal van.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 14:31

Niet naar mijn werk gaan. 's Ochtends vroeg een lange strandrit maken met mijn paard. 's Middags uitgebreid lunchen met mijn moeder en daarna een stukje zeilen met mijn vader. Dan met een hele grote groep vrienden uit eten in een goed restaurant, ik betaal! En dan borrelen en feesten tot het einde :D En overal heerlijk zonder zorgen van genieten, want wat is er nog om je zorgen over te maken?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 15:19

Sanned schreef:
Niet naar mijn werk gaan. 's Ochtends vroeg een lange strandrit maken met mijn paard. 's Middags uitgebreid lunchen met mijn moeder en daarna een stukje zeilen met mijn vader. Dan met een hele grote groep vrienden uit eten in een goed restaurant, ik betaal! En dan borrelen en feesten tot het einde :D En overal heerlijk zonder zorgen van genieten, want wat is er nog om je zorgen over te maken?

betalen? wegrennen en een lange neus maken zou ik zeggen.. alsof ze er mee zitten (tenzij niemand ze verteld heeft dat het de laatste dag is).. thanks, ik zocht nog wat illegaals dat geen mensen zou schaden om te doen.. denk dat dat een mooie is om te doen.. lekker uit eten en gewoon wegwandelen als je voldaan bent.. ik kom morgen wel betalen ;)

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:24

Een heel groot feest geven voor iedereen die ik ken; en dan, om klokslag 12 uur de wereld verlaten in de meest dronken bui die je je maar voor kunt stellen.. want die kater, die krijg je dan toch niet meer :Y)

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:26

takkie_muis schreef:
Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD

Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is :D

Deze bedoel je zeker?
https://www.youtube.com/watch?v=BW0rxTFDgZ0

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:27

xBerber schreef:
Mezelf heel moe maken zodat ik slaap als de klok 12 uur slaat :')

En.. Joyrijden, pistool jatten en iedereen neerknallen die me ooit wat heeft aan gedaan, paardrijden, em huilen :')

Bhahahaha :') :')

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:52

elenaMM77 schreef:
Sanned schreef:
Dan met een hele grote groep vrienden uit eten in een goed restaurant, ik betaal!

betalen? wegrennen en een lange neus maken zou ik zeggen.. alsof ze er mee zitten (tenzij niemand ze verteld heeft dat het de laatste dag is).. thanks, ik zocht nog wat illegaals dat geen mensen zou schaden om te doen.. denk dat dat een mooie is om te doen.. lekker uit eten en gewoon wegwandelen als je voldaan bent.. ik kom morgen wel betalen ;)

Ik ging er even vanuit dat ik dood ga en de rest blijft leven :P Dus dan zorg ik zo dat de rest ook niet met de rekening/problemen zit. Als iedereen er aan gaat ga ik ook niet meer betalen nee :D

Oh, en afscheid nemen doe ik niet aan hoor. Of iedereen nou dood gaat of alleen ik, ik wil lekker genieten en niet emotioneel doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:02

Ayla_4Ever schreef:
takkie_muis schreef:
Dat nummer was met AliB zo'n hit toen vroegah toen ik nog een jong takje was XD

Dik vet feest , doen wat we willen en gewoon feesten en volgooien met alles wat verboden is :D

Deze bedoel je zeker?
https://www.youtube.com/watch?v=BW0rxTFDgZ0

:j

*\o/* Brings back memories <3 *D En ALi nog zo jong :')

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 01:20

Ik ben benieuwd waarom zoveel bokkers zich klem zouden zuipen "voor hun einde" :)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:12

cooper schreef:
Ik ben benieuwd waarom zoveel bokkers zich klem zouden zuipen "voor hun einde" :)

Ja inderdaad, dan krijg je niet veel mee van het genieten van je laatste moment haha..

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:34

Ik zie best wel een aantal dingen voorbij komen waarvoor je niet perse hoeft te wachten totdat het einde nadert. Ik zou dan graag met mijn gezin naar een pretpark willen of naar een zwembad. Wat mijn dochtertje maar wil. Laatst in het pretpark een topdag gehad, zou dus wel een herhaling willen.