Ayasha schreef:Ben ik blij dat ik daar niet werk.
Ik heb dan nog eens niet alleen tattoo's, ook nog een piercing in mijn lip!!

en wij hebben nog wel een pitbull.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik vind tattoos niet direct lelijk, maar vind wel dat tattoos laten zien dat je uit een bepaald milieu komt. Zie je iemand met een volkswagen golf, dan heeft die 9 van de 10 keer een tattoo, maar kijk je bij hoger opgeleide mensen, dan zul je veel minder tattoos tegen komen. Dat is gewoon een feit.
Bepaalde tattoos vind ik erg ordinair overkomen. Van die sleeves ook, brr. Vergelijkbaar met veel te veel make-up vind ik. Als iemand het mooi vindt, prima, ik heb er totaal geen problemen mee, maar ik zou het zelf nooit doen.
randalinpony schreef:PaulinBijoux, serieus....?
Mensen mogen van jou wel tattoos en moedervlekken hebben, maar niet zichtbaar... Hoe zit dat dan met mensen met ernstige huidziekten in het gezicht, kaalheid, te veel vetrollen, ontbrekende ledematen of enorm grote, ontsierende neuzen? Of mensen die een hanenkam hebben, of...
Een zakje erover zodat jij niet afgeleid wordt? Oeps, burka, kan ook al niet...
Mensen vertonen zich nou eenmaal in een enorme variatie, ik vind het persoonlijk bij een goede opvoeding horen om dat te respecteren.
ElineS schreef:Ik studeer op het HBO en heb een een supahgrote vlinder net boven mijn linkertiet. Die altijd te zien is, behalve als ik hoge shirts aan trek. Andere vriendin van mij is afgestuurd aan de uni, bachelor en master, heeft het honours programma met succes afgesloten en heeft toch een grote gekleurde tattoeage op haar rug. Twee prachtige kleurige vleugels van een vogel, die bijna altijd wel te zien is als ze haar vast heeft omdat hij deels in haar nek zit.
We hebben beide geen volvo hoor![]()
Is gewoon weer zo'n belachelijk vooroordeel.
Daarnaast niet berust op feiten, want kun je het ergens mee onderbouwen? Daadwerkelijke cijfers.. Nee, dus is het gewoon een beleving.
Ik heb ook nog eens een navelpiercing.
Schandalig toch
PaulinBijoux schreef:Ja inderdaad. In sommige situaties moet je er nou eenmaal naar kleden. Zoals ik al zei: wat je in je vrije tijd aandoet maakt me niet uit. Iemand in bikini met tatoeages of iemand in bikini zonder tatoeages zijn gelijk. Maar in sommige situaties is een tatoeages nou eenmaal niet gewenst, of je dat nou leuk vind om te horen of niet.
En ja, ik vind dat je in sommige situaties ook niet met huidziektes te koop kan lopen. Ik ga niet naar een ijscoman met huiduitslag. Ik ga ook niet naar een kapper zonder haar. Ik ga niet naar een diëtiste met teveel vetrollen en niet naar een plastische chirurg met een grote neus. Misschien gekke voorbeelden, maar zo werkt het nou eenmaal ook met tatoeages.
betekend niet dat ik me niet zou laten helpen met de dokter uit de OP. Soms verschuift je kleding nou eenmaal.
p.s. Ik ga dus ook niet naar een tatoeëerder zonder tatoo!
Citaat:Er zullen er vast wel zijn die ergens een kleine tekening of naam hebben verstopt, maar dat zijn er toch echt weinig.
Dreamybol schreef:8nnemiek, ik denk dat het je zal verbazen hoeveel van die mensen jij nu beschrijft als tattooloos juist wél een tattoo of piercing onder hun kleren hebben zitten.
8nnemiek schreef:Ik vind tattoos niet direct lelijk, maar vind wel dat tattoos laten zien dat je uit een bepaald milieu komt. Zie je iemand met een volkswagen golf, dan heeft die 9 van de 10 keer een tattoo, maar kijk je bij hoger opgeleide mensen, dan zul je veel minder tattoos tegen komen. Dat is gewoon een feit.
Bepaalde tattoos vind ik erg ordinair overkomen. Van die sleeves ook, brr. Vergelijkbaar met veel te veel make-up vind ik. Als iemand het mooi vindt, prima, ik heb er totaal geen problemen mee, maar ik zou het zelf nooit doen.