mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 01:07

Enn bingo, de elleboog is al op mijn gezicht geland en mijn deken was alweer vertrokken :')

Britta31

Re: mannen icm bedden, dekbedden en kussens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 07:29

1,40 is wel lekker knus.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 07:39

Mijn vriend krijgt het voor elkaar om het bed half af te halen in zijn slaap. Ook niet erg handig. Ook slaapt hij erg onrustig en gaat soms ook schreeuwen of hard praten in paniek. De eerste keer werd ik er wakker van, maar nu ben ik het gewend. Als het gebeurd kalmeer ik hem en slaap zo weer verder.
Ook wil hij graag samen op een kussen slapen, waardoor ik halverwege de nacht mijn kussen kwijt ben :')
En de dekens liggen vaak gedraaid, maar dat is geen ramp.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 07:51

Haha het bed afhalen in zijn slaap ken ik, dat gebeurd hier ook :P Zoals vanacht ook weer. Gelukkig vannacht een rustige nacht gehad. Wel werd ie vet pissig toen ik het ligt aandeed om in mijn kast te kijken en toen verdween die gelijk met zijn hoofd onder de dekens :P ik weet nu al dat hij te laat bij college komt, maar dat is mooi zijn eigen schuld hij blijft altijd te lang liggen :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 08:32

Hier ben ik de drukke slaper.. Mijn vriend is zelfs een keer naast het bed wakker geworden op de grond omdat ik prins heerlijk heel breed lag te slapen.

Wat wij er aan doen.. normaal porde hij me terug, nu ik zwanger ben laat hij dit even en loopt hij om naar de andere kant om daar te gaan liggen op meer ruimte.

En dan begint het weer van voor af aan :D Ik lig gewoon graag dichtbij hem.