Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:19

elenaMM77 schreef:
aardbeitje_ schreef:
Ik had al een elektrische vliegenmepper in mijn handen, maar ik zie hem niet meer. :n
De stofzuiger past ie denk ik niet in, hij is echt enorm. :+
Buren heb ik al half overstuur aangebeld, maar de buurman is er niet en de buurvrouw is zo mogelijk nog panischer dan ik voor spinnen. :')

daar past ie prima in.. Hij gaat niet in een zeester houding over de mond van de stofzuiger zitten hoor..
pootjes worden door de lucht netjes ingetrokken, lijfje wordt wat ingezogen.. en spinnen formaat tarantula leven er niet in nederland.. stofzuiger werkt prima

in een supermarkt zit er nog weleens een levende vogelspin tussen de net geleverde bananen... :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:33

Dat is waarom er alleen mannen op onze groenteafdeling staan denk ik. _O-

trollenranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:34

Ik heb al jaren een spinnenvanger in huis. Een stok van een meter met daaraan een plastic bakje die je open en dicht kan doen. Bakje over spin, knopje aan stok omdraaien en bakje schuift dicht. Voila. En dan op 100 meter weer loslaten ha, ha, Ik woon rondom in de natuur en reken maar dat ze in grote getalen weer aanwezig zijn. :7

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:35

Ah, ik zag van de week ook zo'n dikke Harige Harry over de vloer in de woonkamer rennen, hij dook achter de kast.... >;)

Ik woon in een verbouwde boerderij en spinnen horen erbij.....net als muisjes, torretjes, nachtvlindertjes enz. := Ik probeer alles levend te vangen en weer buiten uit te zetten, behalve muggen O:)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:39

anneM_Ajax schreef:
joyce2 schreef:
Ik kan uit ervaring zeggen (met van die vieze grote zwarte bosspinnen/huisspinnen), dat haarlak NIET werkt. Laat staan als ze dus nog groter zijn! Brrr.... Op stage in Engeland zaten wij aan de rand van het bos en om de haverklap zaten er van die zwarte dikkerds in ons huisje, panisch werd ik er van! In al die weken heb ik mijn koffer met kleding dicht gelaten, hij ging alleen open als er iets uit of in moest, het zou mij niet gebeuren dat er een spin in m'n koffer zou gaan zitten...

Op een gegeven moment had een van de meiden in de andere kamer dus wel een spin in haar koffer zitten en die rende er gelukkig uit, maar onder een van de bedden. Toen heeft ze haarlak op dat beest gespoten en die ging inderdaad rennen als een gek. Als je dan toch met haarlak aan de slag wilt, dan zou ik er een aansteker bijhouden, dat werkt denk ik beter :D ;)

Whhahaha ik lees dat en ik kreeg meteen een flashback. Al zat hij geloof ik niet in mijn koffer....of dat heb ik verdrongen.

Ik tilde vanochtend mn stalschoen op om aan te doen. Ging als een malle gillend om mn pappie het huis door, ook zo'n grote. Spin was te snel voor mn pappie.......... Ik stond in de huiskamer met de deur dicht en de deurklink zo stevig vast dat er nog geen inbreker binnen kon komen :+

Ts. heb je de portemonnee ook? Neem aan van wel, aan gezien je ook naar de wc durfde.

Haha briljant om elkaar juist in dit topic tegen te komen :D Volgens mij kwam hij uit Kaat haar koffer, brrrr....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:40

Je weet pas echt dat het een grote spin is, wanneer hij je krant afpakt. :*

Kirsha

Re: Rioolspin (?) in mijn wasgoed... Help? :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:47

Sinds ik al die spinnentopics hier op Bokt zie zit ik continu hysterisch om me heen te kijken of er nergens een spin zit :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 22:51

Kirsha schreef:
Sinds ik al die spinnentopics hier op Bokt zie zit ik continu hysterisch om me heen te kijken of er nergens een spin zit :')

Hier hetzelfde ^^'

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:07

Resistance schreef:

Hahahaaa !!! _/-\o_ _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:11

freespirit schreef:
Resistance schreef:

Hahahaaa !!! _/-\o_ _O-

lol, die gebruik ik ook nog wel eens..

die quote heb ik in mijn quote lijstje gegrafeerd staan in goud

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:24

Snadrem schreef:
Is hij ongeveer zo groot? Meesterlijke grap dit, ik zou echt in mijn broek piesen van angst :')
[ Video ]

_O-

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:33

trollenranch schreef:
Ik heb al jaren een spinnenvanger in huis. Een stok van een meter met daaraan een plastic bakje die je open en dicht kan doen. Bakje over spin, knopje aan stok omdraaien en bakje schuift dicht. Voila. En dan op 100 meter weer loslaten ha, ha, Ik woon rondom in de natuur en reken maar dat ze in grote getalen weer aanwezig zijn. :7

Als het een hele lange stok is ga ik dat ook maar eens aanschaffen. Maar dan moet de stok wel écht lang zijn :P

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 23:46

Enn al gevondennn ?

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 00:13

Oh bah ts ! Ik leef met je mee !
Wij kwamen thuis een paar uur geleden en na alle spullen in de woonkamer gedropt te hebben moest ik na de wc. Dus licht op de gang aan en ik kijk omhoog en ja hoor, ook zo'n grote dikkerd. Ik ben op de trap gesprongen en vriendlief erbij geroepen. Dochterlief stond om het hoekje te gluren wat ik nu weer aan het doen was. :') vriend zei nog aah maar die is zielig ! Hij heeft nog maar 6 pootjes. Ja ammehoela ! Zielig zijn gaat ie maar buiten doen ! Vriend hem gevangen, voor naar buiten gelopen en laten zien dat spin weg was. :') de vorige keer dat zo'n gruwel beest in de woonkamer zat zei ie ook dat hij hem had buiten gezet, terwijl hij even later wat verderop in de kamer verder rende. Had hij een verdwaalde rozijn van dochter naar buiten gezet om zo van me af te zijn. :')
die spinnen vanger lijkt me wel wat ! Waar krijg je die ???

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 00:16

aardbeitje_ schreef:
Toevallig is me van de week verteld dat de mens bang is voor spinnen, omdat deze het minst op ons eigen soort lijkt. Daar kan ik wel inkomen.

Haha echt? Ik dacht juist te hebben gelezen dat mensen bang zijn voor muizen, spinnen enz. omdat ze zich snel kunnen voortbewegen en dus voor ons niet meer volgbaar zijn :p

Een ding is zeker, het zijn vreselijke paniekzaaiers! Enge vieze harige aliens bah.. En ze kunnen nog bijten ook.. Dat te bedenken dat je er gemiddeld 2 per jaar opeet :'( huilen

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 00:48

Gelukkig is het spinnen-eten-in-je-slaap-verhaaltje achterhaalt en een fabeltje. :D
Inmiddels heb ik de portomonee inderdaad bemachtigd. Heel charmant met mijn fles haarlak in de ene hand en een saladaklem in de andere hand om de was op te tillen en een meter verderop neer te gooien om zo tot de broek te komen. :') Heel James Bond ook alle hoekjes van de badkamer gecontroleerd uiteraard. :j
Tot mijn grote verdriet is Henk nog steeds verstopt en heb ik hem nog niet naar een betere plek kunnen sturen (de Hemel). :n

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 00:53

Hahahahaha. _O- _O-

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 01:04

:D

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 04:13

Bah smerig die spinnen! Haarlak werkt inderdaad echt alleen op die kleintjes, die grote kom ik dus echt niet bij in de buurt

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 06:38

.... want Henk is zo hard geschrokken van dat enge 'Mens-geval' dat hij heel hard de benen heeft genomen. Elke keer als hij nu ergens heen wil kijkt hij eerst overal of ze er nog is, voordat hij weer de kamer oversteekt :+

Gelukkig heb je de portemonnee!

Ik heb zelf ook altijd de kriebels als ik zo'n grote zie, helemaal als ik hem daarna NIET meer zie, dan blijf ik ook de eerste keren heel verdacht om me heen kijken. Maar dan bedenk ik me weer bovenstaande en duim dat hij heel hard de schuur weer in is gerend (wonen op een boerderij) :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 07:24

Wat een gedoe om een spin.
Als iemand een hond of kat slaat is dat dierenmishandeling maar een spin slaan we zonder pardon dood.
Het diertje doet niet eens wat.
Ik pak ze meestal gewoon op met mijn blote handen :wow: en zet ze netjes buiten.
Als je dan bang bent pak je een potje of bakje.
En ja, ik heb al mijn vingers nog :j

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 07:47

Tsja iedereen denkt daar anders over gelukkig.
Ik weet ook dat als ik ze pak, ze niet alleen mijn vingers op vreten.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:13

Ik wordt echt bang van al die spinnen topics hier op bokt! Maar ik lees ze toch hahaha.

Toen ik jong was en naar huis fietste vanaf school, vloog er ineens een mega dikke zwarte spin door de lucht en landde natuurlijk op mij.. gadverdamme. Heb nog nooit zo hard gekrijst en gejankt hahaha.

Ik vind ze ook zo eng!

Ook zat ik een keer bij mijn vriend op de bank en zag ik in mn ooghoek wat bewegen, ik keek op en zag dat meneer de spin op mijn vriend zijn schouder kroop!wat was ik snel weg! Sorry vriendlief ik red je niet van meneer de spin!
Nu check ik altijd die muren en plafond voor ik ga zitten aangezien er zoveel spinnen rondlopen in zijn huis! *huilen*

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:13

jesito schreef:
Wat een gedoe om een spin.
Als iemand een hond of kat slaat is dat dierenmishandeling maar een spin slaan we zonder pardon dood.
Het diertje doet niet eens wat.
Ik pak ze meestal gewoon op met mijn blote handen :wow: en zet ze netjes buiten.
Als je dan bang bent pak je een potje of bakje.
En ja, ik heb al mijn vingers nog :j

Makkelijk praten als je de angst niet kent..
Ben jij nergens echt bang voor?
Zullen we dat even in jouw huis loslaten... :')

Ik sla spinnen niet dood, ik ren hysterisch het huis uit en mijn zoontje of mijn vriend vangt de spin en laat deze op gepaste afstand weer vrij..

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 08:26

Oh dit topic loopt nog. Allemaal lekker geslapen? :D :')