Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kind schreef:Ik heb nog niet de moed bij elkaar geraapt om het te vragen, ben in mijn hoofd wel steeds bezig om goede vragen te bedenken waarmee ik mijn moeder de kans kan geven het te vertellen zonder direct te vragen of hij echt mijn vader is.
zonnebloem18 schreef:Woogy, om daar vanuit de kant van Bokt op te antwoorden. De privacy van TS is niet de enige waar om gedacht moet worden.
Als het hoofdaccount herkenbaar is speelt de privacy van de vader en moeder in dit geval ook mee, om die reden geven wij in dit soort gevallen meestal toestemming voor een schaduwaccount omdat de andere betrokkenen in het verhaal ook recht hebben op hun privacy.
Woogy schreef:zonnebloem18 schreef:Woogy, om daar vanuit de kant van Bokt op te antwoorden. De privacy van TS is niet de enige waar om gedacht moet worden.
Als het hoofdaccount herkenbaar is speelt de privacy van de vader en moeder in dit geval ook mee, om die reden geven wij in dit soort gevallen meestal toestemming voor een schaduwaccount omdat de andere betrokkenen in het verhaal ook recht hebben op hun privacy.
Dacht daar later ook over na, als mensen de ouders van de TS kennen kan het gevraagd worden voordat ze het zelf door hebben door derden.