Ik weet dat ik de enige niet ben. Ik weet dat er mensen zijn die geliefden in oorlogsgebied hebben zitten. Ik weet dat ik niet moet miepen, want het is maar 1 weekje. Maar tja, ik heb dit nog nooit meegemaakt in 20 jaar tijd, dus is dat toch even vreemd voor me
.Eerste voordeel heb ik al ontdekt
: niemand die al bij de deur staat te wachten (en me staat op te jagen) als we een rondje willen gaan wandelen. Niemand die zegt: Jij moet altijd nog even dit, nog even dat
. Ik kan nu gerust eerst nog op mijn gemak naar het toilet, de vuilnis verzamelen om meteen buiten in de bak te gooien, de paarden van de wei halen, de kippen opsluiten en dan pas de riem pakken en vertrekken
.@ Doemaar: heel veel sterkte en beterschap met je vriend. Dat is helemaal niet leuk.
@ voor iedereen die een geliefde in oorlogsgebied heeft zitten: ik denk dat ik dan niet alleen iemand zou missen, maar daarbij komend ook nog eens heel erg ongerust zou zijn. Dat is een leven waar je echt tegen moet kunnen.
. 
?????? Eigen keuze om een man te hebben die zoveel van huis is?? Dat zie je toch heel erg verkeerd, je wordt verliefd op iemand en krijgt zijn baan er gewoon gratis bij, en omdat je zo veel van iemand houdt, besef je heel goed dat een leven helemaal zonder diegene veel erger zou zijn. Ik heb nooit gedroomd over een man hebben die maanden weg is...niemand droomt daarover.
verliefd worden kies je niet, een relatie (hopelijk) toch wel. Ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand waarvan ik wist dat ik het in een relatie moeilijk zou hebben met bepaalde (onoverkomelijke) dingen. Tja, dan neem ik gewoon geen relatie met diegene, verliefdheid gaat toch wel over
(we kunnen eten wat en wanneer we willen, de vaat kan wat langer blijven staan, we eten eens een keertje voor de tv enz., allemaal dingetjes die hij niet zo waardeert hihihihi).
. Hond van buuv is vorige week plots overleden en ze zit nog in het wandelritme, dus toen ik haar van de week zonder hond tegenkwam, hebben we afgesproken elke avond samen te gaan wandelen...gezellig
.

. Zit ik hier aan de aardappelen, rode kool en kotelet. Hmmm, zegt hij dan heel lief...klinkt ook lekker