het grote relatie topic #1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoelang heb je al een relatie?

Net
10 (4%)
paar weken
12 (5%)
paar maanden
48 (20%)
paar jaar
107 (45%)
lang ;)
58 (24%)

Totaal aantal stemmen: 235

xManon_

Re: het grote relatie topic #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:07

Ik ken mijn vriend via mijn stage. Toen ik daar met hem stage liep had ik nog een relatie, maar na de stage spraken we af en toe nog af met een groepje stagiaires. Toen mijn relatie over ging is de vonk overgeslagen, een paar maanden na het einde van mijn stage. Zijn nu acht maanden samen.

En mijn twee ex'en ken ik allebei via bokt. :')

ANightAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:14

Wow TS, toen ik 13 jaar was was ik alleen maar heel de dag bij mn pony haha. Ik dacht geen eens aan een relatie.
Ik heb mijn vriend niet echt op een leuke manier leren kennen. We zijn nu 3 maanden samen en ik ben nog nooit eerder in een relatie zo erg verliefd en gelukkig geweest. :D
Hiervoor had ik een relatie van 3 jaar. Woonde al samen.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 21:34

ANightAway schreef:
Wow TS, toen ik 13 jaar was was ik alleen maar heel de dag bij mn pony haha. Ik dacht geen eens aan een relatie.
Ik heb mijn vriend niet echt op een leuke manier leren kennen. We zijn nu 3 maanden samen en ik ben nog nooit eerder in een relatie zo erg verliefd en gelukkig geweest. :D
Hiervoor had ik een relatie van 3 jaar. Woonde al samen.

Helaas heb ik ook geen pony _O- al mn leeftijdsgenooten hebben er ook een dus zo raar is het niet

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:42

Ik heb mijn vriend leren kennen via Tinder. (haha ja superslecht)
Het was net een paar dagen uit met m'n vorige vriend en ik besloot de wereld van het tinderen eens te ontdekken. Na een paar dagen had ik al meer dan 100 gesprekken en werd er wel een beetje zat van, dus besloot alleen nog te antwoorden op leuke openingszinnen. Op 14 januari begon ene L. zijn gesprek met:
Is die kale je vriend of is hij nog vrijgezel?
HUH? :? Nou ja toen moest ik wel reageren en na een aantal dagen op Tinder te hebben gechat hebben we elkaars nummer gevraagd, toen nog 2 weken geappt (hij is niet zo snel) hebben we onze eerste date gehad! "Hier om de hoek zit een restaurant." *Ik op hakjes de halve stad doorlopen naar het restaurant die "op de hoek" zat. -:(- *
Maar zijn charmante lach en ontzettend (ONTZETTEND) slechte, vage humor hebben me verblind en inmiddels al bijna 9 maanden smoorverliefd! <3 (En elke dag word ik een beetje meer verliefd op hem)

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:42

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen. <3
We hebben elkaar via vrienden leren kennen. En we zijn nu rustig aan het rondkijken voor een huisje.
:)

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 23:12

2 jaar geleden heb ik hem ontmoet op de bruiloft van mijn neef. Hij is de broer van mijn neef zijn vrouw. Sindsdien een relatie gaat helemaal super. Dus zoals ze zeggen van een bruiloft komt een bruiloft wie weet haha!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 23:36

Elkaar in 2010 in de kroeg leren kennen. Bleken enorm veel gezamenlijke vrienden en kennissen te hebben maar kenden elkaar niet. Inmiddels bijna 4 jaar samen en wonen anderhalf jaar samen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 08:42

Leuk om dat zo van iedereen te lezen.
Mijn vriend ben ik een jaar geleden tegen gekomen bij de zomerfeesten bij hem in het dorp. Een dorp waar ik nooit kom. Ik wilde er eerst ook niet heen 'want ik kom uit de stad en daar zijn allemaal stomme boeren van over de maas'.
Uiteindelijk had mijn vriendin mij toch om en die avond heb ik hem ontmoet nadat die een praatje met mij had gemaakt zijn we op date gegaan en nu dus een jaartje samen en het is echt de liefde van mijn leven (en dat uit een boeren dorp :D ).
Beide eigenlijk nog helemaal niet opzoek of zin in een relatie maar het zat zo goed tussen ons dat we elkaar echt niet konden laten gaan :+:

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 08:47

ponypret123 schreef:
En toen jullie mijn leeftijd waren? (Ik ben 13, bijna 14) want dan is een datingsite niet echt iets haha..
wauw lange relaties al!

Toen ik die leeftijd had was ik daar absoluut nog niet mee bezig.
Ik had enkel een 'vriendje' uit de klas. Maar dat was niks natuurlijk :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 08:53

Ik weet niet waar de omslag tussen een paar jaar en lang ligt. Maar volgende maand 11 jaar samen en 5 jaar getrouwd. Heb hem ontmoet in de discotheek, heel ouderwets haha. Hij is mijn 2e vriendje. Op mijn 19e had ik mijn eerste vriendje, maar helaas mocht dat maar 2 maanden duren omdat hij met zichzelf in de knoop zat. Ik ben nooit weer zo onbevangen, head over heels verliefd geweest als op hem. Doordat ik die breakup als heel pijnlijk had ervaren ben ik voorzichtiger geworden met m'n hart. Wel jammer, want idioot verliefd zijn (als het wederzijds is natuurlijk) is heerlijk.
Mijn man past echter zo goed bij mij en ik bij hem, dit is geen verliefdheid maar iets veel duurzamers. Ik kan me eigenlijk geen ander leven meer voorstellen <3

Tot pakweg mijn 17e was is geheel niet geinteresseerd in jongens, zoenen, relaties... Laat staan seks (ieeeeuw!) Gelukkig ben ik tot m'n zinnen gekomen :')

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:13

Queelens schreef:
ponypret123 schreef:
En toen jullie mijn leeftijd waren? (Ik ben 13, bijna 14) want dan is een datingsite niet echt iets haha..
wauw lange relaties al!

Toen ik die leeftijd had was ik daar absoluut nog niet mee bezig.
Ik had enkel een 'vriendje' uit de klas. Maar dat was niks natuurlijk :')

Ik had ook nog nooit een vriendje gehad met die leeftijd. Mijn eerste vriendje kreeg ik toen ik 15 was, grootste fout van mijn leven. Mijn tweede vriendje, die ik op mijn 17e leerde kennen was gewoon geweldig en daar ben ik nog steeds heel gelukkig mee. Meid, beter wacht je tot je wat ouder bent en iemand tegen komt die je echt leuk vind. Ga er niet naar zoeken dat werkt niet:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:27

Ik heb mijn vriend echt leren kennen via Bokt. <3
Daarvoor was ik hem al een aantal keer op de manege tegen gekomen, maar meer dan groeten was het niet. :')
Al snel ging hij naar een andere manege en zag ik hem helemaal niet meer.
Totdat hij op Bokt in een bepaald topic om een pb'tje vroeg en ik die stuurde.
Al snel pb'den we regelmatig met elkaar en pas heel wat tijd later kwam ik erachter dat hij het was. _O-
We woonden in hetzelfde dorp en hebben nu 7,5 maand iets met elkaar.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 21:08

Ohh koud bloed kim dat klinkt net zoals mijn verhaal beetje alleen is het tussen ons nog niks helaas :( hij staat namelijk met zijn paard op de stal waar mijn verzorgpaarden staan :o en we draaien zooo om elkaar heen maar geen van beide durf de eerste stap te zetten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 00:27

Ik ken mijn vriend nu ruim 7 jaar, was 14 & hij 16. In het begin mochten we elkaar niet, maar een teamgenoot van hem vond mij leuk, dus met stappen zagen we elkaar.

Ik leerde m "kennen" toen mijn fiets stuk was en hij mijn fiets meenam naar huis na een tentfeest.
Nou heb ik zelfs mijn oud klasgenootje gekoppeld aan mijn vriend :').
Nou, beetje MSN'en, praten en carnaval 2010 gezoend en die woensdag erna waren we een setje.

Dat is nu 4,5 jaar geleden :). Samenwonen doen we nog niet, eerst maar beide afstuderen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 00:35

Ik heb nu bijna een jaar een relatie met m'n vriend. We hebben elkaar leren kennen op een BBQ bij (destijds) gezamelijke vrienden. Ik was goed bevriend met een meid en hij was de beste vriend van haar boyfriend, ik kende m'n vriend alleen niet :p

Toen de jongens later op de avons vertrokken hadden we elkaar niet bijster veel gesproken maar kwam er een opmerking dat we 'elkaar maar moesten toevoegen op Facebook', wat ook gebeurde en m'n vriend vervolgens op een hele originele manier m'n nummer vroeg. Later hadden we afgesproken op m'n werk en van 't een kwam 't ander :) Nog altijd even blij.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:44

Op jouw leeftijd, TS, vond ik m'n vriendjes via chatrooms :o Rond m'n 16e kreeg ik met de broer van een vriend van een vriendin van het vriendengroepje (snapje? :D )
M'n huidige vriend heb ik leren kennen op een online spel. Alhoewel hij direct stapel was op mij, heb ik mezelf een jaar lang wijs gemaakt dat hij geen relatiemateriaal was. In die tijd noemde ik hem wel de perfecte vent :7 Maar pas toen een andere dame wel erg veel interesse in hem had en ik hem dreigde kwijt te raken, sloeg bij mij ook de vlam aan. Laten we zeggen: hij was blij verrast dat ik hem ineens kuste :D We zijn straks een jaar samen en wonen al 6 maanden bij elkaar *\o/*

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:50

ik ken mijn vriend via de stal waar mijn pony staat :D
hij bleek daar elke zaterdag te werken, nog nooit gezien, totdat ik er stage ging lopen, waren gelijk comfortabel met elkaar :) oja, we zijn nu n half jaar samen

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 10:51

Rebel_Jits schreef:
Op jouw leeftijd, TS, vond ik m'n vriendjes via chatrooms :o Rond m'n 16e kreeg ik met de broer van een vriend van een vriendin van het vriendengroepje (snapje? :D )
M'n huidige vriend heb ik leren kennen op een online spel. Alhoewel hij direct stapel was op mij, heb ik mezelf een jaar lang wijs gemaakt dat hij geen relatiemateriaal was. In die tijd noemde ik hem wel de perfecte vent :7 Maar pas toen een andere dame wel erg veel interesse in hem had en ik hem dreigde kwijt te raken, sloeg bij mij ook de vlam aan. Laten we zeggen: hij was blij verrast dat ik hem ineens kuste :D We zijn straks een jaar samen en wonen al 6 maanden bij elkaar *\o/*

Met die chatrooms, woonden ze dan niet heel ver weg? En waren ze wel te vertrouwen?
mooi verhaal ;)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 11:03

Ik heb mijn vriend op de middelbare school leren kennen. Ik raakte bevriend met een paar meiden uit het jaar boven ons, en zo kwamen we in een gedeelde vriendengroep terecht. We vonden elkaar eigenlijk gelijk al leuk, en vonden ook dat we dat heel goed lieten merken. Helaas niet duidelijk genoeg, want ik dacht dat hij mij niet leuk vond en hij dacht dat ik hem had afgewezen. Vervolgens heeft het vreselijk lang geduurd, omdat hij dacht dat hij maar verder moest kijken. Resultaat: 2 1/2 jaar relatie. Ik voelde me op dat moment behoorlijk gekwetst (het weekend ervoor flirtten we er nog flink op los) en heb hem toen een tijdje links laten liggen. Tussendoor nog wel wat geflirt, maar hij is ontzettend trouw en dus zat er zolang hij een relatie had niets in (had ik ook niet gewild). Pas toen het uit was, begon het weer gigantisch te kriebelen bij ons allebei. Dat kabbelde een beetje door totdat hij op een feestje in een dronken bui vroeg: 'Zeg, Marjolein, hoe zit het nou tussen ons?'. Wat voor een heel ongemakkelijke stilte zorgde :') Ik vond het allemaal maar vreemd en reageerde een beetje afwachtend, maar toen hij me ineens zoende om me de mond te snoeren werd het me allemaal duidelijk. Intussen zijn we dik twee jaar samen en willen we heel graag samenwonen, maar helaas zit dat er voorlopig nog niet in aangezien ik in Berlijn woon en werk en hij in Amsterdam studeert. Voorlopig dus een lange afstandsrelatie.
Wij zijn trouwens 21 en 23.

TS, op jouw leeftijd maakte ik me echt nog niet druk om jongens hoor. Maar goed ook, trouwens, want al die meiden met vriendjes hadden altijd maar gezeik en ik kon gewoon lekker mijn ding doen zonder rekening te moeten houden met een puberjongetje :j
Laatst bijgewerkt door xSwanHeart op 31-08-14 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 11:04

maatje987 schreef:
Ohh koud bloed kim dat klinkt net zoals mijn verhaal beetje alleen is het tussen ons nog niks helaas :( hij staat namelijk met zijn paard op de stal waar mijn verzorgpaarden staan :o en we draaien zooo om elkaar heen maar geen van beide durf de eerste stap te zetten
Ik heb je topic inderdaad gelezen. :j
Het komt vast goed!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 13:05

5 jaar nu samen.
Samen wonen.
Ontmoet bij het zwemmen.

Yellona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 13:16

Ik heb mijn ex leren kennen via netlog. Waren bijna 3,5 jaar samen maar ondertussen al 10 maanden alleen.

En toen ik 14 jaar was, zat ik veel op de manege hoor. Dan was ik daar nog niet mee bezig.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 13:20

ponypret123 schreef:
Rebel_Jits schreef:

Met die chatrooms, woonden ze dan niet heel ver weg? En waren ze wel te vertrouwen?
mooi verhaal ;)

hier moet ik even op reageren.
via een spel? had ik nooit verwacht dat mensen dat via een spel deden.
(echt verkering dan en niet, hoi wil je verkering en dan ja zegen en dan elkaar nooit meer spreken :')

Malissaa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 14:25

Mijn vriend en ik zijn nu 6 jaar samen

Hij is 23 en ik ben 24.
Hebben eerst heel lang contact gehad via msn en smsjes. En toen ik hem de eerste keer zag
klikte het helemaal <3

We wonen nu ongeveer 3 jaren samen

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:03

Xfjord schreef:
ponypret123 schreef:
mooi verhaal ;)

hier moet ik even op reageren.
via een spel? had ik nooit verwacht dat mensen dat via een spel deden.
(echt verkering dan en niet, hoi wil je verkering en dan ja zegen en dan elkaar nooit meer spreken :')

Voor jullie beiden even antwoord in 1 :D

Wat is ver weg wonen? Ik woonde zelf in Twente, terwijl m'n exen in Almere, Den Haag en zuid-Zeeland woonden :D Als 13-jarige naar Almere was niet zo'n tof plan, maar als 19-jarige geen probleem om naar Zeeland te reizen (ov-kaart enzo).
De jongens kende ik eerst al enkele maanden via de chatroom. Vervolgens naar msn, webcam, elkaar smsen en bellen, vele foto's.. En natuurlijk altijd afgesproken met iemand anders erbij/op een openbare plaats. Als ik het ook maar niet vertrouwde, zou ik nooit afspreken met iemand :)

Ik speelde destijds nog World of Warcraft. Hij was de guildmaster, ik het enige meisje uit de groep. Toen ik net in die groep kwam met wat andere vrienden, deden we alsof ik ook een jongen was :D M'n vriend dacht daadwerkelijk dat ik een kerel was, haha. Heb me moeten 'bewijzen' door eens via skype te praten. Heb me echt kapot gelachen toen *\o/*
Er komen trouwens best veel relatie's uit dat spel voort. Als vrouw wordt je haast overspoeld door alle gewillige kerels, dus wie wanhopig is... :D let op, de meesten zijn mentaal een klein kind en je moet sowieso voorzichtig zijn met afspreken online