En mijn twee ex'en ken ik allebei via bokt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ANightAway schreef:Wow TS, toen ik 13 jaar was was ik alleen maar heel de dag bij mn pony haha. Ik dacht geen eens aan een relatie.
Ik heb mijn vriend niet echt op een leuke manier leren kennen. We zijn nu 3 maanden samen en ik ben nog nooit eerder in een relatie zo erg verliefd en gelukkig geweest.![]()
Hiervoor had ik een relatie van 3 jaar. Woonde al samen.
al mn leeftijdsgenooten hebben er ook een dus zo raar is het niet
Nou ja toen moest ik wel reageren en na een aantal dagen op Tinder te hebben gechat hebben we elkaars nummer gevraagd, toen nog 2 weken geappt (hij is niet zo snel) hebben we onze eerste date gehad! "Hier om de hoek zit een restaurant." *Ik op hakjes de halve stad doorlopen naar het restaurant die "op de hoek" zat.
*
(En elke dag word ik een beetje meer verliefd op hem)
).

Queelens schreef:ponypret123 schreef:En toen jullie mijn leeftijd waren? (Ik ben 13, bijna 14) want dan is een datingsite niet echt iets haha..
wauw lange relaties al!
Toen ik die leeftijd had was ik daar absoluut nog niet mee bezig.
Ik had enkel een 'vriendje' uit de klas. Maar dat was niks natuurlijk

hij staat namelijk met zijn paard op de stal waar mijn verzorgpaarden staan
en we draaien zooo om elkaar heen maar geen van beide durf de eerste stap te zetten
.
. Samenwonen doen we nog niet, eerst maar beide afstuderen
Nog altijd even blij.
Rond m'n 16e kreeg ik met de broer van een vriend van een vriendin van het vriendengroepje (snapje?
)
Maar pas toen een andere dame wel erg veel interesse in hem had en ik hem dreigde kwijt te raken, sloeg bij mij ook de vlam aan. Laten we zeggen: hij was blij verrast dat ik hem ineens kuste
We zijn straks een jaar samen en wonen al 6 maanden bij elkaar

oja, we zijn nu n half jaar samen Rebel_Jits schreef:Op jouw leeftijd, TS, vond ik m'n vriendjes via chatroomsRond m'n 16e kreeg ik met de broer van een vriend van een vriendin van het vriendengroepje (snapje?
)
M'n huidige vriend heb ik leren kennen op een online spel. Alhoewel hij direct stapel was op mij, heb ik mezelf een jaar lang wijs gemaakt dat hij geen relatiemateriaal was. In die tijd noemde ik hem wel de perfecte ventMaar pas toen een andere dame wel erg veel interesse in hem had en ik hem dreigde kwijt te raken, sloeg bij mij ook de vlam aan. Laten we zeggen: hij was blij verrast dat ik hem ineens kuste
Ik vond het allemaal maar vreemd en reageerde een beetje afwachtend, maar toen hij me ineens zoende om me de mond te snoeren werd het me allemaal duidelijk. Intussen zijn we dik twee jaar samen en willen we heel graag samenwonen, maar helaas zit dat er voorlopig nog niet in aangezien ik in Berlijn woon en werk en hij in Amsterdam studeert. Voorlopig dus een lange afstandsrelatie.
maatje987 schreef:Ik heb je topic inderdaad gelezen.Ohh koud bloed kim dat klinkt net zoals mijn verhaal beetje alleen is het tussen ons nog niks helaashij staat namelijk met zijn paard op de stal waar mijn verzorgpaarden staan
en we draaien zooo om elkaar heen maar geen van beide durf de eerste stap te zetten

ponypret123 schreef:Rebel_Jits schreef:Op jouw leeftijd, TS, vond ik m'n vriendjes via chatroomsRond m'n 16e kreeg ik met de broer van een vriend van een vriendin van het vriendengroepje (snapje?
)
M'n huidige vriend heb ik leren kennen op een online spel. Alhoewel hij direct stapel was op mij, heb ik mezelf een jaar lang wijs gemaakt dat hij geen relatiemateriaal was. In die tijd noemde ik hem wel de perfecte ventMaar pas toen een andere dame wel erg veel interesse in hem had en ik hem dreigde kwijt te raken, sloeg bij mij ook de vlam aan. Laten we zeggen: hij was blij verrast dat ik hem ineens kuste
Met die chatrooms, woonden ze dan niet heel ver weg? En waren ze wel te vertrouwen?
mooi verhaal
Xfjord schreef:ponypret123 schreef:Met die chatrooms, woonden ze dan niet heel ver weg? En waren ze wel te vertrouwen?
mooi verhaal
hier moet ik even op reageren.
via een spel? had ik nooit verwacht dat mensen dat via een spel deden.
(echt verkering dan en niet, hoi wil je verkering en dan ja zegen en dan elkaar nooit meer spreken

Als 13-jarige naar Almere was niet zo'n tof plan, maar als 19-jarige geen probleem om naar Zeeland te reizen (ov-kaart enzo).
M'n vriend dacht daadwerkelijk dat ik een kerel was, haha. Heb me moeten 'bewijzen' door eens via skype te praten. Heb me echt kapot gelachen toen
let op, de meesten zijn mentaal een klein kind en je moet sowieso voorzichtig zijn met afspreken online