Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nee gadverdamme, zou er een derde wereld oorlog komen, koekoek, ik ruim mezelf even op
xBerber schreef:Ik probeer er zo min mogelijk over te horen, word ook al gek bij dat soort dingen en had gelijk mijn hart in mijn keel bij het lezen van je topicnee gadverdamme, zou er een derde wereld oorlog komen, koekoek, ik ruim mezelf even op

unihorses schreef:maar jongens het is nu toch IS ? en ik heb ook een filmpje gezien dat ze hun vlag nog volgend jaar op het wittehuis hadden hangen nou jongens serieusdromen mag maar dat is wel heel optimistisch... het is natuurlijk verschrikkelijk hoe ze iedereen vermoorden maar wij hoeven ons geen zorgen te maken hier.
maar dit is toch wel iets serieus waar je wel vanaf hoort te weten? ligt een behoorlijk stevige (wereld? ) oorlog in het vooruitzicht, 40 Amerikanen nu gegijzeld..
MarlindeRooz schreef:Ze worden niet gepakt omdat niemand zich er mee wil bemoeien en zolang er nog geen verlies is op financieel gebied voor landen die kúnnen helpen wordt er ook geen actie ondernomen.
Winged schreef:MarlindeRooz schreef:Ze worden niet gepakt omdat niemand zich er mee wil bemoeien en zolang er nog geen verlies is op financieel gebied voor landen die kúnnen helpen wordt er ook geen actie ondernomen.
Ze worden niet gepakt omdat ze heel leuk tussen de onschuldige burgers zitten die hun mond niet open durven te trekken omdat ze anders afgeknald worden.
Suzanne F. schreef:Als IS echt te ver gaat dan wordt er echt wel ingegrepen. Zodra ze iets in de EU proberen dan wordt daar meteen korte metten mee gemaakt hoor. Helaas zal dit wel oorlog betekenen maar ik geloof toch dat het daar een keer op uitloopt.
SAKKIA schreef:sanne1221 schreef:Ik voel het meest minachting voor de VS; want die saboteren alles, met of zonder Israel; als er maar wat te halen valt in een land
Huh? Dus meer minachting voor de VS dan de IS?
Dat mag ik toch hopen van niet?
xNathaliee schreef:Suzanne F. schreef:Als IS echt te ver gaat dan wordt er echt wel ingegrepen. Zodra ze iets in de EU proberen dan wordt daar meteen korte metten mee gemaakt hoor. Helaas zal dit wel oorlog betekenen maar ik geloof toch dat het daar een keer op uitloopt.
Nou onthoofding, massamoorden ik vind dat ze allang te ver zijn gegaan.