Wie knapt er ook af op plakkerige mannen met claimgedrag?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:13

Niniane schreef:
Gewoon straight to the point zeggen dat je diegene niet ziet zitten. Hij moet het contact met jou natuurlijk ook voor zichzelf kunnen afsluiten. Ineens genegeerd worden is echt niet leuk en al helemaal als je niet waarom. Bovendien hebben jullie niks met elkaar en kennen jullie elkaar amper. Het zal voor hem misschien een dag vervelend zijn en daarna is ie binnen no time weer actief op al die dating site's.

Heb al wel gemerkt dat de App en Facebook chat echt een gigantische afknapper zijn. Berichtjes worden anders opgepikt dan ze bedoeld zijn, je komt snel te afstandelijk of te claimerig over. Beter gewoon berichten kort houden en afspreken.

Mwah frequentie komt niet anders over, ook niet via sms of app. :') Ik ben getrouwd en ik zou gek worden als mijn man zo vaak zou sturen. _O-

Fenrir

Re: Wie knapt er ook af op plakkerige mannen met claimgedrag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:13

Gewoon hele bizarre plaatjes terug sturen. Dan houdt hij vanzelf wel op. :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:19

Ayasha schreef:
Niniane schreef:
Gewoon straight to the point zeggen dat je diegene niet ziet zitten. Hij moet het contact met jou natuurlijk ook voor zichzelf kunnen afsluiten. Ineens genegeerd worden is echt niet leuk en al helemaal als je niet waarom. Bovendien hebben jullie niks met elkaar en kennen jullie elkaar amper. Het zal voor hem misschien een dag vervelend zijn en daarna is ie binnen no time weer actief op al die dating site's.

Heb al wel gemerkt dat de App en Facebook chat echt een gigantische afknapper zijn. Berichtjes worden anders opgepikt dan ze bedoeld zijn, je komt snel te afstandelijk of te claimerig over. Beter gewoon berichten kort houden en afspreken.

Mwah frequentie komt niet anders over, ook niet via sms of app. :') Ik ben getrouwd en ik zou gek worden als mijn man zo vaak zou sturen. _O-

Dan heb ik het nog niet zozeer over de frequentie waarmee diegene wat stuurt (ook al is het rete irritant) maar hoe je overkomt en hoe je in werkelijkheid bent. Maar aan de ene kant, als het klikt, dan klikt het. Mannen en Whatsapp vind ik niet samengaan in iedergeval. :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:19

Ja da's volwassen. :roll:
Beetje respect tonen en gewoon zeggen "ik ben niet geïnteresseerd" is toch een kleine moeite.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:35

Ik dacht dat TS al had gezegd dat ze geen interesse had? Of heb ik dat verkeerd gelezen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:39

Gewoon zeggen dat het je allemaal iets te snel gaat en je het niet ziet zitten. Niks aan gelogen en duidelijk. Mocht hij dat niet snappen zeg je dat je niet zit te wachten op iemand die gelijk z'n hele hebben en houwen na een week op de watssapp gooit

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:45

Heerlijk topic dit ;-) ...
Wat lopen er toch wanhopige mensen rond...
Ik zou hem gewoon sturen dat hij niet door de (exterieur) keuring gekomen is adhv zijn foto's...

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:48

Jullie zijn goed vermaak tijdens mijn pauze :+
Whaha ik ben benieuwd wat je hem gaat appen!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 12:51

ik had er ook zo 1.., vervolgens 10 keer op een dag de vraag wat ik aan het doen was.., hem vertelt dat het miss toch niks werd.., werdt ik vervolgens nog 10 ker ernstiger gestalkt, overal geblokeert en toen liet die vrienden mij appen.., euhm ja.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:05

Omdat je me zo veel berichten en foto's stuurt krijg ik het idee dat je een erg hoge verwachting van mij hebt. Hier wordt ik erg door beklemd, daarom lijkt het me beter het contact te verbreken, we passen gewoon niet bij rlkaar.

Zoiets kan jr sturen. Dan weet hij ook wat hij fout doet.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:14

Zoek op internet een foto van een foeilelijke vrouw en stuur hem die toe }> , nog beter, stuur vanavond een bericht dat je hem grappig vind maar dat je je droomman hebt ontmoet in de kroeg :D en als laatste maar waarschijnlijk wel de meest effectieve, sorry, heb het geprobeerd maar val toch op vrouwen *\o/*

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:21

Maflinger_S schreef:
Rok op kniehoogte en rennen, dat is wat je verstand je probeert te vertellen.

Geniale opmerking! _/-\o_ _/-\o_

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:23

PocoGaucha schreef:
Omdat je me zo veel berichten en foto's stuurt krijg ik het idee dat je een erg hoge verwachting van mij hebt. Hier wordt ik erg door beklemd, daarom lijkt het me beter het contact te verbreken, we passen gewoon niet bij rlkaar.

Zoiets kan jr sturen. Dan weet hij ook wat hij fout doet.

Zoiets inderdaad.

En daarna heel snel weer naar de oppervlakte van de zee zwemmen voor een flinke hap adem. 'can't..... breathe.....'

Verder: zolang ze je nog niet hebben gevonden op facebook zonder dat jij ook maar iets van gegevens aan hen hebt gegeven (ik heb de pech dat mijn naam niet zo heel veel voorkomt in Nederland.... Schijnbaar...)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 14:44

Ok zal ik zoiets sturen als dit:

Hey, ehm dit komt misschien een beetje 'onverwachts' maar ik heb zitten nadenken over jou en mij.. En ik heb het gevoel dat jij er teveel van verwacht. Ik wil graag mensen leren kennen en op een ongedwongen manier misschien hier meer van maken.. Na een paar dagen geappt te hebben met jou denk ik niet dat ik aan jouwn verwachtingen kan voldoen.. Ik ben niet zo van de hele dag appen van s'morgens vroeg tot s'avonds laat, veel foto's sturen en bovendien is de afstand tussen ons waarschijnlijk ook te ver, met onze drukke schema's de rest van de week..
Ik vind je echt superaardig, maar dit gaat hem denk ik toch niet worden.. Sorry.. Beter lijkt me dan ook om er hier een punt achter te zetten.

??

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:45

Lijkt me zeer netjes en duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:45

Naamloos1 schreef:
Ok ladies (en gentleman) ik ben eruit!
Nadat hij net weer zomaar spontaan uit het niets een foto van zichzelf stuurde ben ik eruit..

Dit gaat niet wat worden..

Hoe vertel ik hem dit nieuws op een subtiele/vriendelijke manier? (Ik ben hier altijd erg slecht in)

Er is geen vriendelijke subtiele manier. Wel een vriendelijke, duidelijke manier. Niet om de boodschap heendraaien. (Foto's van een ander sturen, een vriend of droomman verzinnen etc is bijvoorbeeld een beetje respectloos en kinderachtig.)
Je kunt best tegen iemand zeggen dat je de klik niet voelt en geen behoefte hebt het contact voort te zetten. En je bent hem daar dan verder ook geen nadere uitleg over verschuldigd. Iets klikt of het klikt niet. En je bent in dit prille stadium niets aan hem verplicht (behalve netjes vertellen dat je geen behoefte meer hebt aan contact).

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 14:49

Pearlx schreef:
Lijkt me zeer netjes en duidelijk.

Oke, ik ga het sturen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 14:49

Naamloos1 schreef:
Ok zal ik zoiets sturen als dit:

Hey, ehm dit komt misschien een beetje 'onverwachts' maar ik heb zitten nadenken over jou en mij.. En ik heb het gevoel dat jij er teveel van verwacht. Ik wil graag mensen leren kennen en op een ongedwongen manier misschien hier meer van maken.. Na een paar dagen geappt te hebben met jou denk ik niet dat ik aan jouwn verwachtingen kan voldoen.. Ik ben niet zo van de hele dag appen van s'morgens vroeg tot s'avonds laat, veel foto's sturen en bovendien is de afstand tussen ons waarschijnlijk ook te ver, met onze drukke schema's de rest van de week..
Ik vind je echt superaardig, maar dit gaat hem denk ik toch niet worden.. Sorry.. Beter lijkt me dan ook om er hier een punt achter te zetten.

??

Ik vind het heel aardig, maar ik vind dat je veel het accent legt op dat jij niet aan zijn verwachtingen kan voldoen. Je kent zijn verwachtingen helemaal niet. Je kent wel jouw eigen verwachtingen. Daar voldoet hij blijkbaar niet aan. Dat je dat heel eerlijk uitspreekt, daar gaat het om!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 14:57

Gestuurd... Oehh nu is het wachten op de reactie :P (Paar kleine dingentjes veranderd in de tekst)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:14

Spannend.... }:)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 15:18

Sorry als ik jou dat idee heb gegeven. Was totaal niet mijn bedoeling..!
Maar als je er zo over denkt dan moet ik dat respecteren..

Wat terugsturen hierop? Of...?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:26

Dat is ook een beleefde reactie terug zeg, ik zou even wachten met sturen. Er is ook een kans dat hij het hier niet bij laat en nog meerdere berichtjes gaat sturen.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:26

Geweldig topic!

_/-\o_

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 15:29

Ik zou inderdaad niks meer sturen. Afwachten of hij je toch weer gaat stalken. Wat ik wel denk haha..

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:02

Naamloos1 schreef:
Sorry als ik jou dat idee heb gegeven. Was totaal niet mijn bedoeling..!
Maar als je er zo over denkt dan moet ik dat respecteren..

Wat terugsturen hierop? Of...?

"Bedankt"
En tenminste 5 dagen op niets meer reageren.

Als ie niet ophoudt, krijg je mijn telefoonnummer.
Ben ik je vriendje voor een week.
:Y)