Edit: zie ook deze site: http://www.cvtuning.nl/praktijk/zo-werk ... r-s-nachts
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
samoth schreef:We hebben door zorgvuldig scheiden van afval in totaal 90 euro kunnen besparen.
We zorgen ervoor dat papier, plastic, glas, groente en restafval alles apart weggegooid wordt. We hadden eerst 240 liter restafval die steeds meer dan vol is in 2 weken de tijd, nu hebben we 80 liter restafval die steeds net vol is in 2 weken door zorgvuldig scheiden.
Groenteafval hebben we amper, meeste mensen hebben dat niet eens een groenteafval. Als er bijv. varkens zijn in de buurt kun je met toestemming van eigenaar aan varkens voeren.
miepmiep91 schreef:samoth schreef:We hebben door zorgvuldig scheiden van afval in totaal 90 euro kunnen besparen.
We zorgen ervoor dat papier, plastic, glas, groente en restafval alles apart weggegooid wordt. We hadden eerst 240 liter restafval die steeds meer dan vol is in 2 weken de tijd, nu hebben we 80 liter restafval die steeds net vol is in 2 weken door zorgvuldig scheiden.
Groenteafval hebben we amper, meeste mensen hebben dat niet eens een groenteafval. Als er bijv. varkens zijn in de buurt kun je met toestemming van eigenaar aan varkens voeren.
Maar hoe bespaar je hier dan op qua geld als ik vragen mag ?
Lestria schreef:Besparen jullie omdat het noodzakelijk is of omdat je het zonde vindt om extra geld uit te geven als het niet nodig is?
SteffiiY schreef:En wat versta jij precies onder goekopere brok en duurdere brok Boeflover?
Whiskas/gourmet bijvoorbeeld?
Ragdollcat schreef:Ik bespaar nergens op en voor mijn paard bespaar ik ook niets.
Het krijgt gewoon alles wat het nodig heeft en daarbij ga ik onszelf niet tekort doen, je leeft maar 1 x en dan moet je zeker niet jezelf tekort doen.
Op het moment heb ik geen paard meer na het overlijden van mijn paard.
Heb een lieve bijrijpaard en ik kom dus niks te kort qua paarden en vind het heerlijk om meer tijd te hebben voor mijn vriend en andere dingen, na 15 jaren eigen paard te hebben gehad.
Als men al veel moet gaan besparen om een eigen paard te kunnen hebben/ onderhouden.....moet ie zelf weten, maar dan vraag ik me af..... hoe gaat dat dan als het ziek wordt.............Dan heb je eigenlijk geen geld voor een eigen paard, want je doet jezelf tekort, maar het is een keuze die men maakt en moet vooral lekker doen waar het zich goed bij voelt.