EngeltjeS schreef:Ben ik echt gelukkig?
.
Het is de kunst om tevreden te worden met de dingen waar ik nu ontevreden over ben.
Dit vind ik nou echt héél mooi gezegd

Het is echt erg fijn om te lezen hoe anderen dit ervaren!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gypsy schreef:Vandaag ik...
Vrij van mijn werk, de verzorgster zou s'avonds de paarden doen, mijn vriend vrij, zijn kinderen waren hier al 3 weken ivm vakantie. Dit was de laatste dag, en gisteren alle spullen al ingepakt en kaartjes uitgeprint voor het archeon. (Openlucht museum.)
Ik had er zo'n zin in dat op tijd op staan geen probleem was, iedereen op tijd met alle spullen zonder haasten in de auto.
Als een van de eerste daar, precies om 10 uur, kaartje laten zien en hup het park in. Het is daar precies groot genoeg, je kunt alles op je gemakje bekijken zonder te hoeven haasten. Even niet hoeven denken, ojee ik moet om 3 uur gaan werken. Gewoon rondslenteren, niet op de tijd letten, eten en drinken wanneer je honger of dorst hebt. Het was ook niet druk, waardoor de kids alles wat maar in ze opkwam op hun gemakje aan de medewerkers konden gaan vragen. Leerzaam maar ook leuk.
Een half uur voor sluit hadden we het gezien en waren we tevreden, de kids (die zich op een enkel voorval na uitstekend en keurig netjes hadden gedragen) op de terugweg nog op macdonalds getrakteerd, die waren helemaal gelukkig. Ze hebben het oprecht leuk gevonden.
Ik ben er nog helemaal vol van haha, maar heb echt genoten.
Maar besef nu dat ik al die tijd niet wist hoe ik gelukkig moest zijn en de kracht/kennis niet had om geluk te herkennen.

)
hopelijk kan ik nog lang van m'n paardje genieten en nog heerlijke lange bosritten maken
Leuke vrienden, leuke vriend, aan het studeren en verder niks te klagen. Kijk, ik zou wel weer een paard willen maarja dat komt vanzelf wel weer!