Erin_xx schreef:Ben benieuwd hoe het gaat
Maar dan niet nu, pas als ik oud ben en toch al bijna dood zou gaan
hoe oud wil je worden dan? want ik weet niet wat je oud vind
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:Kuggur schreef:Imploderen? Hoe had je dat gedacht?
Niet, maar dan gaat het wat sneller dan dat de zon gaat imploderen en wij langzamer dood gaan. Dus ik hoop stiekem dat wij imploderen
vuurneon schreef:Ik mag ook wat te wensen hebben toch? Imploderen vind ik wel coolniet dat ik het zelf mee maak dan maar toch. Ik vind het wel tof.
Of nog cooler, dat de creationisten gelijk hebben en god de aarde pakt en zegt; 'op dag 7 gooi ik de aarde weg en dan kan ik eindelijk met pensioen'
Ik hoef het einde van de wereld echt niet mee te maken. Alle mensen waar je van houdt gaan dood, voor jouw ogen. En jij erachteraan
Nee dankjewel, lijkt me geen gezellige toestand. Ragdollcat schreef:Ik geloof daar niet in, als het gaat om een voorspelling.
Wel geloof ik erin dat het mogelijk is dat er heel veel kapot gaat door een diersoort: Mens.
En verder door natuurverschijnselen zoals teveel water, aardbevingen, tsunami, enorme grote vulkaan dat actief wordt en of meteoriet inslag.
HorseTopShop schreef:Xfjord schreef:.... In 2208
Ik was voor de grap reacties aan het lezen op internet die geloofde dat in 2012 de wereld verging. Maar er stond dus bij dat het een rekenfout(je) was en dat de wereld vergaat in 2208.
Moeten jullie hier ook om lachen?
Alweer?
1989, 2000, 2007, 2012, 2013 en nu weer 2208.

(ofzo)rommulus schreef:Al geef ik wel doe dat het wel grappig is om weer eens te lezen dat iemand weer eens wat nieuws bedacht heeft.
Ook zit ik te wachten op dat er iemand ineens achter komt dat "het voorspelde einde van da maya's" een boodschappen lijstje blijkt te zijn(ofzo)
10 eieren
5 kilo bloem
5 liter melk
En om 4 uur thuis zijn , wand die pannenkoeken bakken zichzelf niet !
Xfjord schreef:rommulus schreef:Al geef ik wel doe dat het wel grappig is om weer eens te lezen dat iemand weer eens wat nieuws bedacht heeft.
Ook zit ik te wachten op dat er iemand ineens achter komt dat "het voorspelde einde van da maya's" een boodschappen lijstje blijkt te zijn(ofzo)
10 eieren
5 kilo bloem
5 liter melk
En om 4 uur thuis zijn , wand die pannenkoeken bakken zichzelf niet !
waarom pannenkoeken?