Mijn vriend heeft maar 3 goede vrienden, maar vind dat juist heerlijk. Ik ben juist van hoe meer mensen hoe beter. Maar dat is niet anders.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn vriend heeft maar 3 goede vrienden, maar vind dat juist heerlijk. Ik ben juist van hoe meer mensen hoe beter. Maar dat is niet anders.
(ja, ik ben lui)
.
.
Maar in mijn vrije tijd zal ik welleens willen gaan winkelen met een vriendin, maar dit gebeurt eigenlijk nooit.
xNathaliee schreef:Ik heb voor als nog niet veel tijd om een hobby te zoeken. Ik loop 4 dagen in de week stage, ga om de dag in de avond sporten en de weekenden plan ik om leuke dingen te doen of aan school te zitten.
Alleen die leuke dingen doe ik dan vaak met mijn vriend of anders met een goede vriendin. Maar mijn vriend is soms weg voor voetbal en die goede vriendin werkt wel eens in het weekend. Dan heb ik soms behoefte om de stad in te gaan ofzo maar dan heb ik dus niemand.. Klinkt zo hopeloos maar het is wel zo als het is. Ben dit echt niet van mezelf gewend..

xNathaliee schreef:Oh ik doe groepslessen hoor
En ik doelde niet op dat ik hem het hele weekend moet zien want zie hem elke dag. Meer om het feit dat als ik leuke dingen doe dat altijd met hem is en als hij er niet is dat ik me dan thuis verveel omdat ik niemand heb waar ik mee kan afspreken.
RoyceMack schreef:Ik herken me ook wel in je beginpost.
Ik ben ook enigskind en heb altijd wel veel vriendjes en vriendinnetjes gehad waar ik veel mee speelde en logeerde etc.
Ook deed ik heel veel met mijn nicht samen.
Die vriendschappen zijn verminderd omdat je soms mensen heel erg leert kennen en soms stijg je boven hen uit qua ontwikkeling.
Echter voel ik me nooit echt heel eenzaam.
ik heb ook een vriend en wel een aantal vrienden maar ik verveel me niet zo heel snel.
Ook heb ik mensen om me heen die bulken van de vrienden. Als die n feestje geven is het hele huis afgeladen. maar als je die mensen echt leert kennen, dan merk je dat het geen 'echte' vrienden zijn. Ze zien een voordeel in die persoon en andersom.
Het is meer een zakelijke vriendschap dan een echte emotionele hechting.
En dan heb ik liever een handje vol mensen waar ik me goed bij voel en waarmee ik me verbonden voel, dan een hele kamer vol mensen die achter om mijn rug over me banketstaaf.
xNathaliee schreef:Ja dat viel mij ook al op ja dat de meesten 'eenzamen' enigstkind zijn.
Het is zeker ook waar dat je beter een aantal goede vrienden kunt hebben dan heel veel waar je eigenlijk niks aan hebt. Nu schuilt mijn probleem ook bij het feit dat die goede vrienden erg schaars zijn bij mij..
xNathaliee schreef:Nee ik hoor ook vaak dat het maar beter is dat ik geen zus of broer heb want een slechte vriend(in) kan je de rug toekeren maar een zus of broer blijft altijd familie.