phormicola schreef:Ik denk ook dat dat voor ieder koppel anders is en dat minder echt niet erg hoeft te zijn. Wij knuffelen trouwens ook nog heel erg veel, wij zijn zo'n vreselijk plak-stel. Ik heb het wat dat betreft enorm getroffen want ik verstik de meeste mannen compleet met mijn affecties. Ik dacht altijd dat er wat mis was met me, maar ik had gewoon mijn match niet gevonden
Haha herkenbaar, ik kruip het liefst in hem

Vind het super voor de posters hier die bijna dagelijks of meerdere keren per week seks hebben en dat meen ik oprecht
Kan me overigens ook goed voorstellen dat andere mensen daar onzeker van worden, valt me ook op dat de tegengeluiden niet echt posten in het topic, terwijl die er volgens de getallen in de poll en volgens mijn vriendinnen en mij dus wel zijn. Terwijl wij allemaal nog jonge meiden zijn, eentje slechts met een kind. Hoef ook niet zo nodig open en bloot op internet te hebben waar wij op uit komen maar ben heel blij geweest met dat gesprek
Gaf me het gevoel dat ik niet alleen ben hierin. Wij zijn nu 6 jaar samen, dik een jaar getrouwd, maar bij ons werkt het gewoon net even anders. Heeft met meerdere factoren te maken maar we zijn er allebei happy mee. Intimiteit genoeg in onze relatie, we knuffelen en kussen dagelijks meerdere keren en die verbondenheid vind ik net zo belangrijk 

Het aantal is ongeveer gelijk gebleven met uitschieters hier en daar maar de kwaliteit is zoveel beter geworden en aan het worden.