bigone schreef:Een half jaar verast worden, moet niet gekker worden, haha, daar gaan we weer, wat een leuk topic.moet er ook niet aan denken weer een half jaar in spanning met echt hints waarvan ik denk wat moet ik hier mee !!!
Colien schreef:Een diner bij zonsondergang met kaarslicht? Ergens buiten, op het strand ofzo?zou wel romantische zijn !
Kan het niet een fotoshoot op het strand zijnwind/ met mooi weer warm intiem. En kan je kiezen welke foto's en of kledingsstijlen die andere lekker thuis eten. Gekookt door hem. Lekker intiem samen
nicoletjee schreef:Kan het niet een fotoshoot op het strand zijnwind/ met mooi weer warm intiem. En kan je kiezen welke foto's en of kledingsstijlen die andere lekker thuis eten. Gekookt door hem. Lekker intiem samendat zou wel echt ideaal zijn !!!
Horseland93 schreef:9 Hints,,, neeh, dat worden er vast wel 10 Ik ga even brainstormen...hahaha het worden er vast wel meer dan 10
Misschien weet hij nog niet wat hij gaat doen en leest hij hier mee: De bokkers verzinnen wel wat goeds
mingming schreef:Misschien weet hij nog niet wat hij gaat doen en leest hij hier mee: De bokkers verzinnen wel wat goeds Mannenlogica