Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
opisop_shop schreef:wat een leuk idee!
Lijkt me wel lastig te realiseren tenzij je inderdaad je doelen heel haalbaar opstelt.
Van de oudgedienden; wat voor / welke doelen heb je niet behaald en waardoor kwam dat?
opisop_shop schreef:wat een leuk idee!
Lijkt me wel lastig te realiseren tenzij je inderdaad je doelen heel haalbaar opstelt.
Van de oudgedienden; wat voor / welke doelen heb je niet behaald en waardoor kwam dat?
En zo had ik nog wel andere doelen die ik, toen puntje bij paaltje kwam, om verschillende redenen eigenlijk helemaal niet wílde doen.
Of: maak een eigen site. Het idee klonk leuk, maar waarom wilde ik dat eigenlijk? Geen idee… Of ook: zoek je stamboom uit. Dat is juist wél iets wat ik echt nog graag een keer wil, maar ik had er niet over nagedacht hoe ik dat zou aanpakken en uiteindelijk heb ik dit doel niet gehaald omdat ik gewoon niet wist waar ik moest beginnen.
(Voor het contrast: een doel als 'zoek een nieuwe hobby' heb ik dan wel weer met veel plezier gehaald!)
Maar daarnaast denk ik dat je het ook niet ál te serieus moet nemen en vooral plezier moet hebben
Beetje dromen is prima!

Sommigen zouden misschien nog wat specifieker kunnen, zoals 'vrijwilligerswerk doen', telt 1 middagje al als doel gehaald, of wil je je langere tijd inzetten voor een bepaald doel? En 'weeg 60 kilo', is je doel gehaald als je 1 dag 60 kilo weegt, wil je dat gewicht halen en behouden t/m einde van je 1001 dagen, en wat gebeurd er als je (met kerst ofzo
) een paar dagen weer boven de 60 zit terwijl je er al een hele tijd wel onder zat?
Blijheid schreef:Dat is trouwens ook een doel wat mij echt niet gelukt is, voor elk doel een euro (of 5) sparen
Ik heb simpelweg nooit cash in huis, en dan vergat ik het weer. Teveel gedoe
@Azmay; Je het leuke doelenSommigen zouden misschien nog wat specifieker kunnen, zoals 'vrijwilligerswerk doen', telt 1 middagje al als doel gehaald, of wil je je langere tijd inzetten voor een bepaald doel? En 'weeg 60 kilo', is je doel gehaald als je 1 dag 60 kilo weegt, wil je dat gewicht halen en behouden t/m einde van je 1001 dagen, en wat gebeurd er als je (met kerst ofzo
) een paar dagen weer boven de 60 zit terwijl je er al een hele tijd wel onder zat?
En je laatste doel, ik hoop heel erg dat dat je gaat lukken!
Azmay schreef:Blijheid schreef:Dat is trouwens ook een doel wat mij echt niet gelukt is, voor elk doel een euro (of 5) sparen
Ik heb simpelweg nooit cash in huis, en dan vergat ik het weer. Teveel gedoe
@Azmay; Je het leuke doelenSommigen zouden misschien nog wat specifieker kunnen, zoals 'vrijwilligerswerk doen', telt 1 middagje al als doel gehaald, of wil je je langere tijd inzetten voor een bepaald doel? En 'weeg 60 kilo', is je doel gehaald als je 1 dag 60 kilo weegt, wil je dat gewicht halen en behouden t/m einde van je 1001 dagen, en wat gebeurd er als je (met kerst ofzo
En je laatste doel, ik hoop heel erg dat dat je gaat lukken!
Dat laatste doel mag heel centraal, en als het uberhaupt een beetje lukt allemaal ben ik al blij. 60kg wegen houd in dat ik aan moet komen, niet afvallen.. Vrijwilligerswerk ben ik al blij als ik het initiatief neem om het een uurtje te doen eigenlijk. Dit in een put en elke beweging eruit is een persoonlijke overwinning