Opgelicht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:48

Delphi schreef:
LoveChamp schreef:
Ze zei dat het dekje nieuw was net als de mijne.

Ja, maar jouw dekje bleek uiteindelijk ook niet nieuw te zijn. Hij ziet er netjes uit, maar gebruikt is gebruikt ook al is het maar één keer. Dan noem je het ''zo goed als nieuw, slechts xxx keer gebruikt''.
Jij moet daar ook eerlijk in zijn!

Dat is hetgeen ik ook bedoelde, jij bent ook niet eerlijk geweest !

xGoldenHero

Re: Opgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:08

Jij voelt je heel begrijpelijk vervelend over deze hele situatie maar heb je dat er voor over voor die 6,95 verzendkosten?

Jullie zijn allebei niet eerlijk geweest dus zou ik gewoon dat dekje weer terug doen en daarmee klaar. Voor dat geld ga ie toch geen heel gedoe aan?

Ik zou eerder er flink werk van maken als ik zeker weten heel duidelijk heb omschreven hoe mijn dekje eruit ziet, of er nog een prijskaartje aan hangt bij wijze van omdat hij nieuw is en jij deze ruilt tegen een dekje met ook prijskaartje er aan maar je krijgt een oud ding!

Nee, om deze hele situatie zou ik me niet druk maken. Leer je ook hoe je moet handelen en dat goed omschrijven en je mailtjes die je stuurt eerst goed nakijkt erg belangrijk is

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:10

Beide dames nemen een risico door te handelen via de post. Het is niet eerlijk om te wachten met opsturen en ook niet eerlijk om het dekje te houden en zelfs niets ervoor te betalen. Ik denk dat een dekhe in nette gerepareerde staat echt minstens vijf euro waard is plus de verzendkosten. Dat de dame in kwestie volgens verhalen bij andere niet eerlijk was staat los hiervan. Ik zou als ts dit gezeik niet willen en het dekje gewoon op eigen kosten retourneren. Weer een dure les geleerd. Wil je het dek houden? Dan jouw deel van de overeenkomst nakomen ofde prijs betalen die de verkoper vroeg.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 09:11

romyloverrr schreef:
En het is ook niet de eerste keer dat deze dame zoiets geflikt heeft, wat het voor mij ook weer anders maakt!

Inderdaad. Dat hoofdstel was helemaal droog en al helemaal geen full maar pony

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 09:13

xGoldenHero schreef:
Jij voelt je heel begrijpelijk vervelend over deze hele situatie maar heb je dat er voor over voor die 6,95 verzendkosten?

Jullie zijn allebei niet eerlijk geweest dus zou ik gewoon dat dekje weer terug doen en daarmee klaar. Voor dat geld ga ie toch geen heel gedoe aan?

Ik zou eerder er flink werk van maken als ik zeker weten heel duidelijk heb omschreven hoe mijn dekje eruit ziet, of er nog een prijskaartje aan hangt bij wijze van omdat hij nieuw is en jij deze ruilt tegen een dekje met ook prijskaartje er aan maar je krijgt een oud ding!

Nee, om deze hele situatie zou ik me niet druk maken. Leer je ook hoe je moet handelen en dat goed omschrijven en je mailtjes die je stuurt eerst goed nakijkt erg belangrijk is

Nu zit er helaas nooit een prijskaartje aan een echte QHP

LOLLYYwood

Re: Opgelicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:07

Hoe is het contact nog verder verlopen?

Je mails staan vol fouten, moest ik in "de oplicher" haar schoenen staan, zou ik je ook niet serieus nemen.. Je komt over als een 10-11 jarige.. Dat je problemen hebt met AN schrijven, oke, dat is te begrijpen, maar vraag dan aan je ouders om even na te lezen. :)

emily68

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:18

LOLLYYwood schreef:
Hoe is het contact nog verder verlopen?

Je mails staan vol fouten, moest ik in "de oplicher" haar schoenen staan, zou ik je ook niet serieus nemen.. Je komt over als een 10-11 jarige.. Dat je problemen hebt met AN schrijven, oke, dat is te begrijpen, maar vraag dan aan je ouders om even na te lezen. :)

Dat is inderdaad ook belangrijk. Juiste spelling helpt ook mee aan een duidelijk bericht.
Niet erg als je er moeite mee hebt, maar laat het dan even door iemand anders nakijken.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 21:57

NM -> LZP