Razendsnelle pakketbezorgers, wie ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:37

Hier ook paar keer gebeurd. Bel ging, ik was 2 verdiepingen hoger dus moest nog eerst van mijn stoel in m'n kamer afkomen en toen nog van de trappen af rennen, duurde niet lang, maar toch zag ik al de bezorger in z'n busje stappen en wegrijden, met een niet-thuis-bericht in de brievenbus.
Zelfs een keer gehad dat iemand te lui was om aan te bellen en gewoon maar briefje in brievenbus deed met niet-thuis. Andere postbezorgers zagen dat, en zeiden ook tegen mij dat zij zagen dat hij niet aanbelde, en dat zij dat ook echt niet vonden kunnen en dat ik klacht in kon dienen. Uiteindelijk geen klacht ingediend, stom! Maarja...

Laatst dacht ik ook dat iemand te lui was om aan te bellen, want we waren hele dag thuis, wist dat ik pakketje zou ontvangen dus ik hield de status bij van de bezorging, stond de status ineens op dat hij niet kon worden afgeleverd doordat we niet aanwezig waren/geen gehoor. (had geen briefje in brievenbus gehad) Dus ik bellen naar dat bedrijf, bleek dat hij bij de verkeerde straat stond O:) gelukkig maar... xD Hij kwam daarna nog even terug bij het juiste adres haha

Veulen84

Re: Razendsnelle pakketbezorgers, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:46

Ik moet zeggen dat ik niet te veel te klagen heb over de pakketservice. Tenminste de meeste dan toch, selectvracht is hier echt de rotte appel. Had een vaste leverancier die artikelen alleen via hen leverde. Die heb ik weg moeten doen. Kreeg de pakketten vaak niet, te laat of ze werden over de schutting gemikt. Toen ik een pakket van een paar 100 euro gevuld met rijkleding uit me vijver kon vissen was de maat vol.
Dat kan ik niet meer verkopen en selectvracht kosten me handen vol geld zo.

Postnl heeft wel een slimme bezorger. Hier achter zit een hofje met 20 huizen. Hij belt eerst daar aan. Alles wat ie over houd + mijn eigen pakketten komen dan bij mij terecht. Nu ik niet zo goed uit de voeten kan wacht ie rustig af en zet de pakketten op mijn verzoek in huis op tafel.

Ik moet zeggen dat ik ze ook nooit misloop. Zelfs nu niet, nu ik op krukken loop. Ze komen hier vaak, dus misschien is het gewoon dat ze weten dat er altijd wel iemand is.
Ze hebben maar 2 minuten per adres werd me laatst eens verteld. Dat is echt heel weinig kwa tijd.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:10

net er last van. de bel gaat.
20 seconden later ben ik beneden en die man is al weer bijna weg!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:12

Wij hebben een hele fijne pakketbezorger :j Hij weet inmiddels ook dat hij het pakket gewoon in de schuur mag zetten als wij niet thuis zijn dus dat doet hij dan ook :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:56

In Amsterdam had ik echt een top-bezorger. Hij schreef z'n telefoonnummer op het 'niet-thuis' briefje en dan kon ik hem bellen als ik thuis kwam. Dan kwam ie alsnog 's avonds het pakketje bezorgen of hij vroeg hoe laat ik de volgende dag thuis was.

Vroeger in Boskoop had ik ook een fijne. Ik had geen schuur maar een soort buitenkast bij m'n voordeur. De sleutel legde ik onder de mat en de postbode stopte het pakketje in de kast.

Hier in Amstelveen nog niet echt ervaring met pakketjes.