vreemd gegaan en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: vreemd gegaan en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 14:17

Ik ben bij vorige relaties in verleiding gebracht (slechte relatie) maar uiteindelijk niet vreemd gegaan maar een punt achter mijn relatie gezet. Degene die me in verleiding bracht is overigens daarna niks geworden gezien hij ook een vriendin had. (en ook die relatie is om dezelfde rede geëindigd.)
Op het punt dat je beseft dat die verleiding er is, kan je ook gewoon gaan nadenken over je relatie ipv vreemd te gaan.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 14:18

Brainless niets moet (?) Het kan staat er in mijn post. Zolang je jezelf maar goed voelt in je eigen relatie is het prima toch?

Back ontopic:
Nee nog nooit vreemd gegaan. Maar ik denk dat het bij ieder mens verschilt waarom/wat/hoe of hij/zij wel of niet vreemd gaat en hoe deze dat oplossen.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:12

Ik ben ooit bijna vreemdgegaan. Het scheelde echt heel weinig. Ik heb mijn vriend toen verteld dat ik het uit wilde maken. Want het ging heel slecht tussen ons en we hadden heel veel ruzie. Dat ik bijna vreemd was gegaan schrok ik ook van en daarom had ik zoiets. Er moet wat in onze relatie veranderen of het is klaar. Ik kon niet meer op die manier. Uiteindelijk kwam vriend naar Me toe en hebben we erover gepraat, aan onze relatie gewerkt. Nu zijn we weer 2,5 jaar verder en het gaat Super!

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:53

Ik ben (helaas) 1 x vreemdgegaan, ik ontmoette iemand die mijn hart in vuur en vlam zette uit het niets :(
Ben van mezelf een geaard persoon, dus ik deed zulke dingen gewoon niet, uit respect. Maar deze was speciaal, ik koesterde zulke diepe gevoelens en we zaten zo op 1 level, dat had ik nog nooit meegemaakt en ik ben er in meegegaan met open ogen en open hart...... Nooit had ik dit voorzien en de kater ervan was vreselijk, had echt een spuughekel aan mezelf door zoiets te doen. Ik ben normaliter heel erg trouw en loyaal en vond/vind dit een streek van het laagste allooi. Het vertrouwen in mezelf was in 1 x om zeep geholpen en ik had mijn toenmalige partner onwijs respectloos behandeld. |(

Toen het eenmaal gebeurd was, ben ik direct eerlijk geweest naar mijn vriend toe, want hij moest de keuze hebben vond ik, of hij mij nog zou willen als hij dit van mij wist.
Dat wilde hij wel en we hebben het echt geprobeerd maar het was al stuk.
Ik kon de ander niet meer uit mijn hoofd zetten maar wilde dit pertinent niet meer stiekem doen. Ik heb mezelf daarom in toom gehouden dat dit niet nóg een keer gebeurde maar mijn relatie was voorbij.
We zijn (gelukkig) als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb mezelf flink onder de loep genomen. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat de ander voor mij gewoon "de ware" was en zijn we uiteindelijk getrouwd en zeer gelukkig.
Echter heb ik er af en toe nog steeds last van wat ik gedaan heb, maar dat zal ik moeten dragen, eigen schuld!

Nu ik het een keer heb meegemaakt en van mezelf weet hoe erg ik er onder geleden heb dat ik mijn vriend pijn gedaan heb, zal ik het nooit meer zover laten komen. De prijs is écht te hoog.
Laatst bijgewerkt door MissDD op 08-08-14 15:55, in het totaal 2 keer bewerkt

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:54

Ik zou niet vreemd gaan. Dan zou ik eerst overwegen of ik gelukkig ben in de relatie en of ik het stop zet voor ik met een ander iets begin. Maar zo ben ik...

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 18:29

Ik weet wel dat als ik ooit zou vreemdgaan ik het nooit zou durven vertellen aan mn vriend. Daarom ga ik gewoon niet vreemd :+