Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:58

Joh furrow en anderen...

TS haar vriend heeft het uitgemaakt omdat die TS zat was. Ja hè hè, nog nooit een ruzie gehad dat je je manlief met een kom soep na wilt gooien, of zo? :o Nee? Nee maar je bent vast en zeker eens boos geweest op de ander. Ik kan best begrijpen dat een van de twee opeens denkt van 'Rot nu even op aub'.

Niet dat je dan een ander wilt, of zij een ander moet nemen. En ook niet dat het uit is, je wilt die ander gewoon even zien.

Vind ik heel normaal (is misschien alleen bij jongere mensen?). Heb ik ook vaak bij mijn paard, moeder... die word ik altijd even zat, dan moet ik er een tijdje niet me communiceren en dan is het weer zoals vanvoor.

Dus TS, je vriend zal zeker nog van je houden en zeker met je terug samen willen, hij is je gewoon even zat of hij vind dat die 10 maanden te weinig voor zichzelf heeft kunnen doen. Laat hem dan ook even met rust. Hij vraagt om een 'pauze', hij vraagt om ja euh... rust... van jou...

Kan geen kwaad, écht niet.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:59

En dan heeft hij de keus om je terug te nemen of los te laten, wil hij je nu niet terug moet hij je nu los laten, kunnen jullie over een half jaar altijd kijken hoe de situatie dan is maar nu houd hij je gewoon aan het lijntje

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:01

Zoe, kom op het is net 2 weken 'uit' en in die tijd zijn ze nog samen gaan slapen en hebben ze elkaar regelmatig gezien, het is dus gewoon niet uit. Dat is die jongen zijn bedoeling ook helemaal niet als ik lees wat TS schrijft.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:02

_Zoe schreef:
En dan heeft hij de keus om je terug te nemen of los te laten, wil hij je nu niet terug moet hij je nu los laten, kunnen jullie over een half jaar altijd kijken hoe de situatie dan is maar nu houd hij je gewoon aan het lijntje

Klopt hij wil heel graag de relatie terug vroeg laatst aan hem Hoelang heb je nog nodig om te denken want blijf niet eeuwig wachten hij zij maand misschien eerder en zaterdag zij hij dat hij heel veel van me houd en me graag terug wilt maar ff tijd wilt voor zich zelf

Chiave

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:03

Wauw, xSlvna, jij moffelt ook wel iedereen de grond in, hè?
Mag wel wat sympathieker...

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:03

xSlvna schreef:
Zoe, kom op het is net 2 weken 'uit' en in die tijd zijn ze nog samen gaan slapen en hebben ze elkaar regelmatig gezien, het is dus gewoon niet uit. Dat is die jongen zijn bedoeling ook helemaal niet als ik lees wat TS schrijft.

Nu 4 weken ongv
Dat klopt denk ook dat hij de makkelijke keuze heeft gemaakt is misschien typies mannen ofZ

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:04

xSlvna schreef:

Nouja ik kom net zelf uit bijna net zo'n situatie, en de eerste week bleven wij ook aankloten maar dan gaat het toch echt meer de kant van friends with benefits op als je het mij vraagt, dus tenzij ze dat wilt raad ik haar dat aan. En een jongen kan zoveel zeggen, gaat mij er alleen om wat ze doen. Als hij pauze had gewild had hij dat ook gewoon kunnen aankaarten, daar hoef je het niet voor uit te maken.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:06

Ja nee... 'Hij houd je aan het lijntje' is toch ook gewoon belachelijk. Waarom, omdat die jongen rust wilt.

Mag wel wat sympathieker? Hmm... ben ik. Richting haar 'ex'. Ik weet gewoon goed hoe wij dames jongens gek kunnen maken dat ze écht écht een week (of maand) rust van ons willen. In iedergeval van 7 dagen in de week naar 2/3 dagen in de week. 2/3 dagen is 'altijd' prima, 7 is eerder te veel samen.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:06

_Zoe schreef:
xSlvna schreef:

Nouja ik kom net zelf uit bijna net zo'n situatie, en de eerste week bleven wij ook aankloten maar dan gaat het toch echt meer de kant van friends with benefits op als je het mij vraagt, dus tenzij ze dat wilt raad ik haar dat aan. En een jongen kan zoveel zeggen, gaat mij er alleen om wat ze doen. Als hij pauze had gewild had hij dat ook gewoon kunnen aankaarten, daar hoef je het niet voor uit te maken.

Soms doen mensen dingen waar ze spijt van krijgen

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:07

_Zoe schreef:
xSlvna schreef:

Daar heb je een punt. Komt misschien omdat ik altijd met mensen om ga die niet zeggen wat er aan de hand is. Uiteindelijk blijkt altijd minder aan de hand te zijn (zoals ik hier gok, 'even rustig aan') dan verwacht, misschien dat ik daarom zo kijk.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:09

Als hij rust wilt moeten ze elkaar niet nog steeds 2x per week zien en samen slapen etc. Dat noem ik namelijk geen rust. Natuurlijk kan hij een fout hebben gemaakt, maar maak dan ook geen drama dat je je ex terug wilt krijgen terwijl je nu alleen maar loopt te verdedigen hoe goed het alweer gaat, dan heb je kennelijk ook geen tips nodig.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:11

Ben heel blij met de tips alleen waarom zou ik het contact verbreken terwijl hij me nog wilt zien
Rust hoeft niet te betekenen dat je elkaar niet meer wilt zien 2 dagen goed eerst zaten we dag en nacht samen

Elka dag krijg ik een appje goeiemorgen lieverd dir. dat en savonds weer
En verder nebben we leuke gespreken

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:15

Het is ook niet dat ik niet blij voor je ben dat het zo goed gaat hoor, maar in het begin kwam het vrij dramatisch over dat je hem elke dag miste etc, terwijl als je elke dag praat ik dat niet zo goed snap :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:16

xSlvna schreef:
Ja nee... 'Hij houd je aan het lijntje' is toch ook gewoon belachelijk. Waarom, omdat die jongen rust wilt.

Mag wel wat sympathieker? Hmm... ben ik. Richting haar 'ex'. Ik weet gewoon goed hoe wij dames jongens gek kunnen maken dat ze écht écht een week (of maand) rust van ons willen. In iedergeval van 7 dagen in de week naar 2/3 dagen in de week. 2/3 dagen is 'altijd' prima, 7 is eerder te veel samen.

Spreek voor jezelf, wil je, genoeg dames die genoeg eigen leven en karakter hebben om hun partner niet gek te make . Anders zouden flikkerlicht relaties wel de norm zijn en dat is niet zo bij mijn weten.

TS lijkt me erg beïnvloedbaar door deze jongen, kans is er dat ie haar gewoon gebruikt.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:16

Tuurlijk mis ik hem liefst ben ik lekker bij hem praten is anders
Ti's fijn om hier ook te kletsen

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:17

Ayasha schreef:
xSlvna schreef:

Spreek voor jezelf, wil je, genoeg dames die genoeg eigen leven en karakter hebben om hun partner niet gek te make . Anders zouden flikkerlicht relaties wel de norm zijn en dat is niet zo bij mijn weten.

TS lijkt me erg beïnvloedbaar door deze jongen, kans is er dat ie haar gewoon gebruikt.

Weet zeker van niet voor wat moet hij me gebruiken sex krijgt hij niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:23

Ja, al van 4 augustus niet meer en ineens houdt ie weer oprecht van je terwijl hij, toen ie wel nog mocht komen 'tijd nodig had'

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:26

Ayasha schreef:
Ja, al van 4 augustus niet meer en ineens houdt ie weer oprecht van je terwijl hij, toen ie wel nog mocht komen 'tijd nodig had'

Eerst hield hij niet meer zo veel van me toen het net uit was
Misschien door de gesprekken en de dingen die we gedaan hebben is zijn gevoel terug gekomen

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:29

Klinkt in elk geval alsof zijn jachtinstinct wakker gemaakt mag worden. Geen relatie betekent ook geen rechten lijkt mij. Steek je mooi in de kleren en ga eens lekker stap, kletsen met vreemde kerels en je ego laten opfleuren. En niet vergeten hem dat te vertellen, als hij nog interesse heeft zal dat hem dat vast lekker wakker laten worden :-) . Alles voor het goede doel och ;-)

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:32

Dus waarom twijfelt hij dan nog als z'n gevoel terug is?

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 23:35

Hij wilt nu even tijd voor zich zelf
Praat volgende x verder en hopelijk kan ik jullie binnenkort vertellen dat het weer aan is

Slaap lekker morgen vroeg op om te werkem

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:39

Ayasha schreef:

Denk dat je daar precies de spijker op zijn kop slaat.

Ts ik denk dat je je te afhankelijk van hem opstelt en wel doet wat hij vind dat moet gebeuren en hoe het moet gaan.
Hij wil je terug dus.. uh? Wat wil jij? En hoe wil je daarbij behandeld worden?
En gevoel met uitmaken weg en ineens weer houden van.. klinkt mij te makkelijk. Zeker op die relatief korte tijd van relatie.

Dat jullie wat meer afstand van elkaar nemen vind ik niet gek.
Ik heb ook ondervonden dat zo veel op elkaars lip zitten niet werkt en elkaar minder zien veel goed kan doen. Maar stel je niet te makkelijk op, iemand die te goed laat merken dat die maar al te graag wil is of een te makkelijk beinvloedbaar iemand of een niet interresant genoeg iemand :).

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:44

Ayasha schreef:

Denk dat je hier inderdaad gelijk in hebt, komt op mij over als allemaal bullshit, moest toch wel aan dit plaatje denken :') als het de mijne was die zo deed had ik hem dit gestuurd haha

Afbeelding

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 23:48

Volgens mij liepen jullie nogal hard van stapel. Een paar maanden samen en dan dag en nacht samen. Het kan best zijn dat hij zich verstikt voelde in de relatie. Het kan ook nog goed komen, maar geef hem dan wel de ruimte. Laat hem naar jou toe komen, hoe moeilijk het ook is. Laat zien dat je hem wel degelijk ruimte kan geven en ook nog iemand bent zonder hem. Hoe erger je nu aan hem blijft hangen, hoe meer afstand hij uiteindelijk zal nemen, tot het helemaal niet meer goed kan komen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:18

Pfoe, als ik dit lees ben ik blij dat ik een stuk onafhankelijker in het leven sta. Ook in een relatie is dat best gezond namelijk om niet zo afhankelijk te zijn, want dan heb je veel minder kans dat de relatie een soort spel gaat worden waarbij hij de regels bepaald.

Pas wel goed op jezelf, want hij weet je dondersgoed te bespelen.

Afstand nemen is goed, om nu tot jezelf te komen :)