TrIjNiE__ schreef:Ja maar wat is daar mis mee? Iedereen is toch eens puber geweest en heeft wel eens verschillende stijlen geprobeerd..Maar die stijl verandert wel vaak in de puberteit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Slina schreef:M_D_H schreef:Oh en meneer heeft sinds kort een vriendinnetje...
2 x gezien...
De 3 de keer heb ik vol van verbazing naar haar gekeken...
Ze droeg mijn schoenen...
Nu weet ik wel dat ik een extreem grote schoenen collectie heb en kleine voetjes...
Maar NIEMAND komt ongevraagd aan mijn schoenen...
Grrr... jullie kunnen je voorstellen dat het huis te klein was en dat mijn puberale broertje op de blote knieën sorry heeft moeten zeggen...
Hij had haar mijn nieuwe schoenen Le Coque (of hoe je dat ook schrijft) gegeven als cadeautje...
Wow. Dat vind ik ronduit asociaal.
Voel je je trouwens ook goedkoop als vriendin. Dat je van je vriendje gejatte schoenen van zn zus krijgt.
.
) dacht hij dus dat het voor zijn vriendinnetje was...

This nog net n puber 

smiddags eens je nest uit rollen en alleen even pyjama uit om paard te gaan rijden
Maar je verkloot je ritme er zo erg mee (4 maanden vakantie) dat ik het nu niet mag van mezelf, uitslapen oké maar daarna wel die pyjama uit want dat is echt te erg
Maaike_Melis schreef:melody7 schreef:Geldt tweelingzus ook? Wij zijn met z'n tweeën tegelijk bezig, horror
hahaha letterlijk de hel bij jullie
Ik ben echt een puber from HELL geweest, groot smoel, nooit op school, lui als de pest
Gelukkig helemaal goedgekomen, al lig ik nog steeds graag in bed 
) maakte, uitging, vriendjes-met-brommertjes had etc.
Die denken vaak dat ze werkelijk wereldwijs zijn, het helemaal uitgevogeld hebben en volwassen zijn. Waarbij dan zogenaamd 'diepe' filosofieën horen en vooral eindeloos kritiek op de jongere generatie. Dus dames, kijk ook eens kritisch naar uzelf want u bent ook zwaar irritant 
als er iets gevraagd word doe ik het netjes en help gewoon mee in het huishouden. Nu heb ik wel me puber momentjes zoals bijv:
Mijn zusje is 16/bijna 17 en die maakt overal selfies voor snapchat ofzo

Nu zeg ik maar gewoon niks meer terug
Zo gezellig joh

Maaike_Melis schreef:OH heerlijk die late verhalen. Slapen jullie zusjes ook zo heerlijk lang tot 12 uur om vervolgens de hele dag in een pyjama rond te lopen? Haha dat is hier de dagelijkse gang van zaken
Slina schreef:Maaike_Melis schreef:OH heerlijk die late verhalen. Slapen jullie zusjes ook zo heerlijk lang tot 12 uur om vervolgens de hele dag in een pyjama rond te lopen? Haha dat is hier de dagelijkse gang van zaken
Mijn zusje gister, geweldig:
'Ik ga om 10h opstaan, dan heb ik nog wat aan m'n dag'
Staat inderdaad 10h op. Maar gaat vervolgens tot 13h op de bank liggen..
dus de generatiekloof is ook wel meeega groot natuurlijk. 
.