Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nymeria schreef:Ik wilde op de middelbare psycholoog worden, en ik heb uiteindelijk ook alle papieren hiervoor op zak. Ik kan alleen met geen mogelijkheid een baan als behandelaar vinden, inmiddels al 2 jaar afgestudeerd
Gelukkig niet werkloos, en ga per 1 september beginnen in mijn baan als Junior Adviseur voor de Sociale zekerheid. Lijkt me ook erg leuk, maar het heeft wel even geduurd voor ik mijn droom kon loslaten....

Ik ben namelijk doodsbang voor insecten, ik vind ze vies en ze kriebelen en ik durf echt niet bv een spin te vermoorden met mijn hand.. Het is echter niet zo als ik een spin in de stal zie dat ik dan wegren 10 km ervandaan
Ik probeer hem gewoon te negeren en hoop dat hij niet beweeg :p In ieder geval, omdat ik dus 'bang' ben voor insecten, kan ik dan nog steeds veearts worden? Ik moet natuurlijk naar mensen toe rijden die 9 van de 10 keer een 'vieze' stal hebben..
). Uiteindelijk doe ik de opleiding nog steeds en hoop ik dat ik na aankomend studiejaar afgestuurd ben als ergotherapeut. Vanuit daar kan ik nog alle kanten op, en ik heb nog steeds geen idee waar ik wil eindigen

Ideale combinatie voor mij, ik geniet ervan