ik ben gebroken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

assileM

Re: ik ben gebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:34

Jullie weten niet wat hier verder nog speelt.
Ik vecht t verder uit via PB dus jullie hebben geen last meer.
T enige wat ik hier mee aan wil geven is dat jullie moeten uitkijken voor haar.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:38

assileM schreef:

Waar slaat dit dan weer op?

Ik snap niet zo goed waarom dit in diit topic moet, bespreek dit soort dingen via pb aub.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:39

Ik hoef niet eens te weten wat er speelt om te weten dat je je niet zo moet laten kennen. Je kan in dat geval beter de volwassene zijn en gewoon brede schouder kweken :) dan glijdt het er namelijk zo vanaf.

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:42

assileM schreef:
Ik voel vooralsnog sowieso niet de behoefte om een innige vriendschap aan te gaan met wie dan ook in deze topic, en met mij waarschijnlijk meer mensen, dus ik vrees dat je waarschuwing niet bijzonder veel bijdraagt. :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:46

Xx_Joyce_xX schreef:
mag ik ook in een groep ik voel me ook weleens naar bij sommige

:')
Deze quote raakt het topic recht in het hart!

Kap met jullie praatgroepen en ga eens gewoon de kroeg in en drink samen wat. Of voor de jongere Bokkers: praat eens met je ouders in plaats van via een beeldscherm als je wat dwars zit. Zeg wat je vindt, of zwijg en aanvaard de consequenties.

Ongeacht wat er speelt, laat het vooral jij en je paard zijn *\o/* (Loesje rip-off, haha)

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:52

Haha mensen ik wil verder echt geen discussie hoor!
Was maar een opmerking. Moest gewoon enige ergernis kwijt.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:52

Ik vind het eigenlijk überhaupt wel raar om hier een topic over te openen en dan openbaar uit de doeken te doen wat er gebeurt is maar vooraf aangeven dat de betrokkenen niet mogen reageren :o.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:55

Xx_Joyce_xX schreef:
mag ik ook in een groep ik voel me ook weleens naar bij sommige

Wauw. Jij vraagt overal om een whatsapp groep...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:20

Joh misschien is Joyce wel gepest vroeger, zeer onzeker en zoekt ze een beetje steun op een app groep en wordt ze ook daar weer verstoten door een aantal bokkers terwijl ze geen vriendinnen heeft en kan maken, dan is zo zwart maken ook wel sneu. Jullie kunnen het ook gewoon negeren. Joyce, probeer gewoon echte vrienden te maken ipv op het internet.

TS: gewoon geen app groepen meer joh, ik doe er ook niet aan behalve de app groep van alle mama's in het appartementencomplex waar ik woon zodat we makkelijk kunnen afspreken in de binnen speeltuin met de kids ;) Internet is onpersoonlijk, hard en emoties komen niet goed over en worden daardoor verkeerd begrepen. Heb je niets aan doen.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:24

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:36

Ik dacht eigenlijk dat het berichtje van Joyce sarcastisch bedoeld was :o.

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:45

Nee, helaas meent ze deze vraag echt.

Na wat er gebeurd is met ts is er via bokt een nieuwe app groep gemaakt, waar ik ook in zit. Hier zat Joyce ook in, we hebben van alles gevragen over haar. Maar ze zij eigenlijk niks over haar, het enige wat ze 2 tot 3 keer per dag vroeg of zij was: of wij app goepen hadden en of we haar daarbij toe wouden voegen.
We hebben het netjes een paar keer gemeld, dat we dit niet zo gezellig vonden. Maar helaas is ze hiermee door gegaan, en was ze uit de groep gezet (dit met waarschuwingen).
Maar vind het wel echt onbeschoft hoe er hier mensen op reageren. Ik ben ook van mening dat er vast wel iets is waarom ze zo doet, vind het sneu dat ze er dan zo extreem op moeten reageren. Het is ook maar gewoon een mens, die graag in app groepen zit (waar ze vast een reden voor zal hebben)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:02

Ik heb verder niet echt het hele topic gelezen. Alleen de OP, hopelijk heb ik hem goed opgevat.
Ik ga nu even van jou verhaal uit, verder weet ik natuurlijk niet het verhaal van de anderen, want iedereen zal deze situatie natuurlijk anders zien.
Ik zou zeggen leven en laten leven. Je spreekt gewoon nooit meer af. Misschien jammer dat de sfeer in de groep nu verpest is, wil je graag nog in de groep blijven zou ik het met A een beetje bijleggen en jullie allebei een beetje volwassen gedragen. Iedereen heeft zijn mening, dat is prima want als iedereen overal hetzelfde over denkt wordt het een beetje saai. Maar omdat iemand anders een andere mening heeft hoeft het nog niet te zijn dat het niet goed samengaat.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 18:36

Mer1980 schreef:
Joh misschien is Joyce wel gepest vroeger, zeer onzeker en zoekt ze een beetje steun op een app groep en wordt ze ook daar weer verstoten door een aantal bokkers terwijl ze geen vriendinnen heeft en kan maken, dan is zo zwart maken ook wel sneu. Jullie kunnen het ook gewoon negeren. Joyce, probeer gewoon echte vrienden te maken ipv op het internet.

TS: gewoon geen app groepen meer joh, ik doe er ook niet aan behalve de app groep van alle mama's in het appartementencomplex waar ik woon zodat we makkelijk kunnen afspreken in de binnen speeltuin met de kids ;) Internet is onpersoonlijk, hard en emoties komen niet goed over en worden daardoor verkeerd begrepen. Heb je niets aan doen.

Er zijn besloten groepen (bijv. stal apps dus alleen mensen van stal) en daar vraagt ze ook of ze erin mag..

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 18:39

spotterick schreef:
Nee, helaas meent ze deze vraag echt.

Na wat er gebeurd is met ts is er via bokt een nieuwe app groep gemaakt, waar ik ook in zit. Hier zat Joyce ook in, we hebben van alles gevragen over haar. Maar ze zij eigenlijk niks over haar, het enige wat ze 2 tot 3 keer per dag vroeg of zij was: of wij app goepen hadden en of we haar daarbij toe wouden voegen.
We hebben het netjes een paar keer gemeld, dat we dit niet zo gezellig vonden. Maar helaas is ze hiermee door gegaan, en was ze uit de groep gezet (dit met waarschuwingen).
Maar vind het wel echt onbeschoft hoe er hier mensen op reageren. Ik ben ook van mening dat er vast wel iets is waarom ze zo doet, vind het sneu dat ze er dan zo extreem op moeten reageren. Het is ook maar gewoon een mens, die graag in app groepen zit (waar ze vast een reden voor zal hebben)

Zo bleef ze ook iemand uit me andere app groep lastig vallen. Het meidje heeft heel vaak gezecht dat ze dan bij mij moest zijn en dat ze het niet fijn vond. Helaas bleef ze doorgaan. Ze appte mij gewoon omdat ze niet wist wat ze er mee moest.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:46

Ik heb hier alles doorgelezen en het enige dat ik kan zeggen is; gedraag je aub naar je leeftijd.
Ik kan me niet inbeelden dat ik me zo kinderachtig gedroeg twee jaar geleden :=
Probeer je er gewoon boven te zetten, wil jij graag omgaan met zulke kinderachtige mensen?

Ik vind het erg sneu voor je TS, maar dat je voor zoiets denkt om uit het leven te stappen? (sorry als ik dit verkeerd heb begrepen)
Er bestaat ook nog iets buiten internet en het virtuele leven; HET ECHTE LEVEN!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:48

_merel_ schreef:
Ik heb 3 pogingen gedaan maar ik krijg het echt niet gelezen! Het is zo onsamenhangend....

Ik ben afgehaakt, het leest erg onprettig en het is zo onsamenhangend, er is nog een topic "ik ben kapot van binnen" geopend en ook net zo onduidelijk, op precies zelfde manier.

Zelfde persoon onder verschillende namen?

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:17

Pffff ik heb het ook geprobeerd te begrijpen, zal wel aan mij liggen maar ik snap er niks meer van. En feitelijk wil ik dat ook niet meer hoor, dus ga het vooral niet uitleggen.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 19:20

Oliiviia schreef:
Ik heb hier alles doorgelezen en het enige dat ik kan zeggen is; gedraag je aub naar je leeftijd.
Ik kan me niet inbeelden dat ik me zo kinderachtig gedroeg twee jaar geleden :=
Probeer je er gewoon boven te zetten, wil jij graag omgaan met zulke kinderachtige mensen?

Ik vind het erg sneu voor je TS, maar dat je voor zoiets denkt om uit het leven te stappen? (sorry als ik dit verkeerd heb begrepen)
Er bestaat ook nog iets buiten internet en het virtuele leven; HET ECHTE LEVEN!

Nee dat dacht ik niet was benieuw hoe het zonder mij zou zijn.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:23

Slotje voor overleg.