Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
assileM schreef:Jullie weten niet wat hier verder nog speelt.
Ik vecht t verder uit via PB dus jullie hebben geen last meer.
T enige wat ik hier mee aan wil geven is dat jullie moeten uitkijken voor haar.
assileM schreef:Ik voel vooralsnog sowieso niet de behoefte om een innige vriendschap aan te gaan met wie dan ook in deze topic, en met mij waarschijnlijk meer mensen, dus ik vrees dat je waarschuwing niet bijzonder veel bijdraagt.Jullie weten niet wat hier verder nog speelt.
Ik vecht t verder uit via PB dus jullie hebben geen last meer.
T enige wat ik hier mee aan wil geven is dat jullie moeten uitkijken voor haar.
Xx_Joyce_xX schreef:mag ik ook in een groep ik voel me ook weleens naar bij sommige
(Loesje rip-off, haha)
Internet is onpersoonlijk, hard en emoties komen niet goed over en worden daardoor verkeerd begrepen. Heb je niets aan doen.
. Mer1980 schreef:Joh misschien is Joyce wel gepest vroeger, zeer onzeker en zoekt ze een beetje steun op een app groep en wordt ze ook daar weer verstoten door een aantal bokkers terwijl ze geen vriendinnen heeft en kan maken, dan is zo zwart maken ook wel sneu. Jullie kunnen het ook gewoon negeren. Joyce, probeer gewoon echte vrienden te maken ipv op het internet.
TS: gewoon geen app groepen meer joh, ik doe er ook niet aan behalve de app groep van alle mama's in het appartementencomplex waar ik woon zodat we makkelijk kunnen afspreken in de binnen speeltuin met de kidsInternet is onpersoonlijk, hard en emoties komen niet goed over en worden daardoor verkeerd begrepen. Heb je niets aan doen.
spotterick schreef:Nee, helaas meent ze deze vraag echt.
Na wat er gebeurd is met ts is er via bokt een nieuwe app groep gemaakt, waar ik ook in zit. Hier zat Joyce ook in, we hebben van alles gevragen over haar. Maar ze zij eigenlijk niks over haar, het enige wat ze 2 tot 3 keer per dag vroeg of zij was: of wij app goepen hadden en of we haar daarbij toe wouden voegen.
We hebben het netjes een paar keer gemeld, dat we dit niet zo gezellig vonden. Maar helaas is ze hiermee door gegaan, en was ze uit de groep gezet (dit met waarschuwingen).
Maar vind het wel echt onbeschoft hoe er hier mensen op reageren. Ik ben ook van mening dat er vast wel iets is waarom ze zo doet, vind het sneu dat ze er dan zo extreem op moeten reageren. Het is ook maar gewoon een mens, die graag in app groepen zit (waar ze vast een reden voor zal hebben)

_merel_ schreef:Ik heb 3 pogingen gedaan maar ik krijg het echt niet gelezen! Het is zo onsamenhangend....
Oliiviia schreef:Ik heb hier alles doorgelezen en het enige dat ik kan zeggen is; gedraag je aub naar je leeftijd.
Ik kan me niet inbeelden dat ik me zo kinderachtig gedroeg twee jaar geleden
Probeer je er gewoon boven te zetten, wil jij graag omgaan met zulke kinderachtige mensen?
Ik vind het erg sneu voor je TS, maar dat je voor zoiets denkt om uit het leven te stappen? (sorry als ik dit verkeerd heb begrepen)
Er bestaat ook nog iets buiten internet en het virtuele leven; HET ECHTE LEVEN!